Yeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını , yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı - William Shakespeare-
Yarım saat sonra - hele şükür- müdür geldi ve hemen kayıt işlemlerimizi yaptırdık. Dönüş yolunda kimseden ses çıkmadı. Eve vardığımız gibi kendimi duşa attım.
Duştan çıktıktan sonra salona geçtim ve sessizce oturan kızlara baktım.
"Defne banyo mu yapıyorsun banyoyu mu yeniliyorsun anlamadım ki!" dedi Sanem hafif şaşkınlık ve hafif bunalmış haliyle. Sanki bilmiyorlardı benim banyoda ne kadar fazla zaman geçirdiğimi. Onlar 10 dakika da duş alıp çıkarken ben o süre zarfında ancak suyun sıcaklığını ayarlıyabiliyordum.
"Defne seni bekliyoruz kaç saattir konuşmak için." dedi Mira. Anlamayarak ona döndüm.
"Ne konuşması ?"
"Mira ve Azra bize önemli bir şey söyleyeceklermiş." dedi Elçin.
"Evet, herkes hazırsa söylüyoruz."dedi Azra Mira'ya bakarak.
"Biz yurt dışına gidiyoruz." dediler aynı anda. Anlamam bir kaç saniyami aldı. Yurt dışı mı?Neden ki? ve niye?
"Annemle babam uzun bir süredir yurt dışındalardı bildiğiniz gibi. Hatta artık orda yaşıyorlar diyebiliriz. Annem beni çok özlemiş lise bitene kadar onların yanımda olmamı istiyor.Evet kayıtım burda olacak ama orda okuyacağım."
"Peki bunun Azra'yla ne ilgisi var anlamadım." dedi Sanem.
"Şöyleki orda ailemden başka tanıdığım kimse yok ve tanışsam bile sizin kadar yakın asla olamam. Annem bunu da düşünmüş ve Azra'nın annesine onun da benimle birlikte gelmesini teklif etmiş. Azra'nın annesi ilk başta pek oralı olmasa da sonradan kabul etmiş. Kısacası biz bir süreliğine annemlerin yanında olacağız." dedi Mira.
"Peki biz bunu neden şimdi öğreniyoruz?" diye sordu Sanem.
"Gerçekten mi Sanem?" dedi Elçin. " Kızlar gidiyor ve senin tek takıldığın yer burası mı ?"
"Evet. Bize daha erken söyleselerdi daha fazla yaslarını tutardık."
"Sanem saçmalama, sefere gitmiyoruz." dedi Azra.
"Siz nere giderseniz gidin ben yasınızı tutacağım o kadar!" dedi Sanem gülerek.Evet, ayrılmamız kolay olmayacaktı ama sonunda tekrar bir araya gelicektik.
"Peki ne zaman gidiyorsunuz kızlar?" dedi Elçin.
"Yarın sabah."
"Bu kadar çabuk mu?" diye sordu Sanem şaşkınlıkla Mira'ya. Mira maalesef der gibi hüzünle başını salladı.
"Neyse ne canım yarın sabah gideceğiniz bu akşam kızlar gecesi yapmamıza engel değil ki!" dedim heyecanla. Kızlar da bu fikrimi beğenmiş olacak ki hemen hazırlanmaya koştular. Aklıma gelen bir fikirle durdurdum onları.
"Bir dakika! Sizce bu akşam ki kızlar gecesini evde değilde dışarıda yapsak nasıl olur?"
"Harika!Bana uyar." dedi Sanem heyecanla. Kızlar da Sanem'e katılırcasına başlarını salladılar ve hep birlikte hazırlanmaya başladık.
Ben çok fazla oyalanmadan hemen ilk elime geçen siyah bir elbise giydim.Üstüme de siyah bir deri ceket attım ve çantamı hazırlamaya başladım. Bilerek büyük bir çanta almıştım. Sonuçta bu gece neler alabileceğimiz pek belli değildi. Çantamı da aldıktan sonra aşağı indim ve kızların gelmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Filmimiz
Teen FictionBeş kız Beş erkek Bir kolej ( garip ve tuhaf bir kolej ) Peki bu beş kız ve beş erkek bir olup bu kolejinin gerçek sırrını çözmek için iddiaya girerse ne olur ? Sizce hangi taraf kazanacaktır ? İçinde her türden azar azar olan bu filme hoşgeldiniz...