Part 3

2.6K 353 14
                                    

Zawgyi. ..

ေ႐ွာင္းက်န္႔ ဒီေန႔လည္းအေစာႀကီးႏိုးၿပီး ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔ အဆင့္သင့္ျဖစ္ေနၿပီ...

5နာရီသာေက်ာ္သြားတယ္ ထြက္လာေနက်ေကာင္ေလးက အခုထိထြက္မလာေသးဘူး

ေ႐ွာင္းက်န္႔ ျပတင္းေပါက္ေလးကို မွီၿပီးေစာင့္လိုက္ ေမြ႔ယာအဖ်ားေလးမွာလက္သည္းကိုက္ရင္း ေစာင့္လိုက္နဲ႔ 7နာရီထိုးသြားတယ္...

"က်န္႔ေကာ ဘာလို႔အေစာႀကီးထေနတာလည္း ေခါင္းမူးေသးလား ကိုယ္ေကာ ပူလာၿပီလား"

ဖန္႐ွင္းက မမွီတမွီ ေျခဖ်ားေလးေထာက္ၿပီး စမ္းေတာ့ ေ႐ွာင္းက်န္႔က ေ႐ွာင္တယ္..

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ငါ့အသားကိုမထိပါနဲ႔.."

"ဟုတ္..."

ဖန္႐ွင္းလက္ကေလး အသာျပန္ခ်ရင္း ျပတင္းေပါက္မွာ႐ွိေနတဲ့ ပံုဆြဲေထာက္တိုင္ေလးကို ျမင္သြားတယ္..

အရင္ဒီအခ်ိန္ဝင္လာရင္ ျမန္လိုက္တဲ့လက္က ခနေလးနဲ႔ 5ပံုေလာက္ဆြဲၿပီးေနၿပီ သိပ္ေတာ့မသပ္ရပ္ဘူးေပါ့...

"က်န္႔ေကာ ဒီေန႔ အကိုရိေပၚက ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ဘူးလား"

"အင္း.ငါဒီပတ္တီးျဖည္လို႔ရၿပီလား ေက်ာင္းသြားခ်င္လို႔"

"မျဖည္နဲ႔အုန္း က်န္႔ေကာ ဒီေန႔တရက္ေတာ့ အဲတာနဲ႔ေနလိုက္ေနာ္.."

ေခါင္းၿငိမ့္ျပလို႔ တဘတ္ေလးဆြဲကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္သြားတယ္...

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

ရိေပၚ အိပ္ရာေနသားမက်ေသးတာရယ္ေၾကာင့္ထင္တယ္ အေစာႀကီးႏိုးေနတယ္

ေရခ်ိဳးၿပီး အက်ီအျဖဴနဲ႔ ဂ်င္းပန္အမဲေရာင္ကို လိုက္ဖက္စြာ ဝတ္ဆင္ကာ ေရေမြးအျပည့္စြတ္ေနတယ္ ဒီေန႔ေတာ့ သူဟိုလူႀကီးနဲ႔ ထိပ္တိုက္ေတြ႔ဖို႔စီစဥ္ထားတယ္...

ကားအသစ္ေလးနဲ႔တိုက္ခန္းကေန psycho majorအေဆာင္သို႔...

ကားထိုးကာ ေက်ာင္းအေနာက္က ေတာထဲကို ရိေပၚလမ္းေလ်ွာက္သြားခဲ့တယ္ လည္ပတ္ၾကည့္သည္အထိ ေ႐ွာင္းက်န္႔ကိုမေတြ႔ေသး ေစာေစာႀကီးေစာက္အတြဲေတြေတာ့ ေတြ႔ရတာေပါ့...

Mercy (Crazy In Love)(COMPLETE)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora