Part(5)
ကၽမမွာ..
ခ်စ္မိတဲ့အျပစ္ေလးပဲ႐ွိတာပါ...ဘာလို႔..ဘာလို႔မ်ား....
က်မကို...တစ္ခ်က္ေလးေတာင္..
ေနာက္ျပန္လွည့္မၾကည့္ရတာလဲ..က်မကေရာ...
စိတ္ေတြမမြန္းက်ပ္ဘူးထင္ေနလား..ေသေလာက္ေအာင္..နာက်င္တာမို႔..
အသက္႐ွဴလို႔မရေလာက္ေအာင္မြန္းက်ပ္ေနတာမလို႔...႐ွင့္ကိုလက္ေလ်ာ့ဖို႔..အႀကိမ္ႀကိမ္..
စဥ္းစားခဲ့တယ္..ဦေႏွာက္ကဘယ္လိုပဲ..လုပ္လုပ္..
ႏွလံုးသားက..လိုက္လုပ္လို႔မွမရတာ..႐ွင့္ကိုမခ်စ္ဖို႔႐ွင္က်မကိုေျပာတယ္..
က်မကေရာ...
က်မကပိုၿပီးေတာင္..႐ွင့္ကိုခ်စ္တာရပ္တန္႔ပစ္လိုက္ခ်င္ေသးတယ္..
ရမွမရတာ.
....
ဒီတိုင္း...ဒီတိုင္း..ေလးပဲ..ခ်စ္ေနတာေတာင္....႐ွင့္ကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္လြန္းလို႔႐ူးမတတ္ပဲ..
အခ်ိန္ေတြသာေနာက္ျပန္လွည့္ခဲ့မယ္ဆိုရင္..
႐ွင္နဲ႔ဘယ္ေတာ့မွ..မေတြ႔ေတာ့ဘူး..
ေတြ႔ခဲ့မိရင္ေတာင္...႐ွင့္ကိုဘယ္ေတာ့မွထပ္မခ်စ္ေတာ့ဘူး....
ထိုစကားမ်ားေျပာရင္း...
ေအာက္ပိုင္းကေသြးမ်ားဒလေဟာက်လာသည္..အင့္...မာမီေတာင္းပန္ပါတယ္ကေလးေလးရယ္...
ဗိုက္ေလးကိုခပ္ဖြဖြပြတ္ကာ..
မ်က္ရည္မ်ားက်လ်က္..တတြတ္တြတ္ေတာင္းပန္ေနသည့္ထိုမိန္းကေလးကိုၾကည့္ကာ
ငါ..
ငါ..ငါ့ကေလးကို..သတ္မိလိုက္ၿပီ....
အား........ဒူးေထာက္ကာ႐ိုက္ႀကီးတငင္ငိုေႂကြးလ်က္...ေသြးအိုင္ထဲ၌လဲက်ေနေသာသူမကိုယ္ေလးအား....ေပ်ာက္ဆံုးသြားမည္ကိုစိုးရိမ္ေနသကဲ့သို႔..
ေပြ႔ဖက္လိုက္သည္...
ထို႔ေနာက္...
Doctor.......Doctor...က်ယ္ေလာင္စြာေအာ္ေခၚလ်က္.
သူမကိုယ္ေလးကိုေပြ႔ခ်ီကာ.
ေျမေအာက္ခန္းထဲမွ..ကမႉးက႐ွဴးေျပးထြက္လာသည္..ဟင့္အင္း....ငါလက္မခံဘူးေနာ္..
ငါ့အမွားေတြကို..ျပန္မျပင္ရေသးဘူးေလ..သူမေလးအားအိပ္ရာထက္သို႔ညင္သာစြာခ်ေပးၿပီး..
သူမ..သူမ....ဘယ္လိုေနလဲ...
Unicode
Part(5)
ကျမမှာ..
ချစ်မိတဲ့အပြစ်လေးပဲရှိတာပါ...ဘာလို့..ဘာလို့များ....
က်မကို...တစ်ချက်လေးတောင်..
နောက်ပြန်လှည့်မကြည့်ရတာလဲ..က်မကေရာ...
စိတ်တွေမမွန်းကျပ်ဘူးထင်နေလား..သေလောက်အောင်..နာကျင်တာမို့..
အသက်ရှူလို့မရလောက်အောင်မွန်းကျပ်နေတာမလို့...ရှင့်ကိုလက်လျော့ဖို့..အကြိမ်ကြိမ်..
စဉ်းစားခဲ့တယ်..ဦနှောက်ကဘယ်လိုပဲ..လုပ်လုပ်..
နှလုံးသားက..လိုက်လုပ်လို့မှမရတာ..ရှင့်ကိုမချစ်ဖို့ရှင်ကျမကိုပြောတယ်..
က်မကေရာ...
ကျမကပိုပြီးတောင်..ရှင့်ကိုချစ်တာရပ်တန့်ပစ်လိုက်ချင်သေးတယ်..
ရမွမရတာ.
....
ဒီတိုင်း...ဒီတိုင်း..လေးပဲ..ချစ်နေတာတောင်....ရှင့်ကိုပိုင်ဆိုင်ချင်လွန်းလို့ရူးမတတ်ပဲ..
အချိန်တွေသာနောက်ပြန်လှည့်ခဲ့မယ်ဆိုရင်..
ရှင်နဲ့ဘယ်တော့မှ..မတွေ့တော့ဘူး..
တွေ့ခဲ့မိရင်တောင်...ရှင့်ကိုဘယ်တော့မှထပ်မချစ်တော့ဘူး....
ထိုစကားများပြောရင်း...
အောက်ပိုင်းကသွေးများဒလဟောကျလာသည်..အင့်...မာမီတောင်းပန်ပါတယ်ကလေးလေးရယ်...
ဗိုက်လေးကိုခပ်ဖွဖွပွတ်ကာ..
မျက်ရည်များကျလျက်..တတွတ်တွတ်တောင်းပန်နေသည့်ထိုမိန်းကလေးကိုကြည့်ကာ
ငါ..
ငါ..ငါ့ကေလးကို..သတ်မိလိုက်ပြီ....
အား........ဒူးထောက်ကာရိုက်ကြီးတငင်ငိုကြွေးလျက်...သွေးအိုင်ထဲ၌လဲကျနေသောသူမကိုယ်လေးအား....ပျောက်ဆုံးသွားမည်ကိုစိုးရိမ်နေသကဲ့သို့..
ပွေ့ဖက်လိုက်သည်...
ထို့နောက်...
Doctor.......Doctor...ကျယ်လောင်စွာအော်ခေါ်လျက်.
သူမကိုယ်လေးကိုပွေ့ချီကာ.
မြေအောက်ခန်းထဲမှ..ကမှူးကရှူးပြေးထွက်လာသည်..ဟင့်အင်း....ငါလက်မခံဘူးနော်..
ငါ့အမှားတွေကို..ပြန်မပြင်ရသေးဘူးလေ..သူမလေးအားအိပ်ရာထက်သို့ညင်သာစွာချပေးပြီး..
သူမ..သူမ....ဘယ်လိုနေလဲ...
YOU ARE READING
Oh My Lovely Dasey!!
PoetryAuthor -Elizabeth Chi Type-Rebirth.romance "က်မလဲတစ္ခါတစ္ရံေတာ့တုန္ေနေအာင္အခ်စ္ခံဖူးခ်င္ခဲ့ပါတယ္.....အင္း...အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ေလမိ်ဳးမွာေပါ့.." ##Dasy...