Part(13)
Boss..ေမးလ္groupဘက္ကအေၾကာင္းၾကားလာပါတယ္..
ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္တဲ့..ဟက္........ဘင္ကာတာက..ဘာအကြက္ေတြေရြ႔ေနတာလဲ...
႐ွဲ႔ရန္ခ်န္းကမ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ကာ...စားပြဲေပၚတြင္လက္ကိုတေတာက္ေတာက္ေခါက္ကာ...
မ်က္လံုးမိွတ္ရင္း..စဥ္းစားေနသည္..ထိုအခ်ိန္တြင္...
ေမြးပ်ံေသာရနံ့ကသူ႔အနားသို႔ေရာက္လာၿပီး..
ႏူးညံ့ေသာလက္ကေလးမ်ားက..သူ႔ပုခံုးထက္သို႔ေရာက္လာသည္..ဟို....boss.ေညာင္းေနမယ္ထင္လို႔ပါ.
မဝံမရဲဟန္ျဖင့္..အထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့႐ွင္းျပလာေသာ..အိုဝင္ကိုတစ္ခ်က္ျပံဳးၾကည့္ကာ..မစ္အိုဝင္က..က်ေတာ့အတြင္းေရးမႉးဆိုေပမဲ့..ဒါေတြလုပ္စရာမလိုပါဘူး..
ၿပီးေတာ့..က်ေတာ့အသားကိုတျခားလူထိတာမႀကိဳက္လို႔.ဆင္ျခင္ေပးေစခ်င္ပါတယ္..ထိုစဥ္........မိယာမကတံခါးေခါက္ကာ..
သခင္ႀကီး...မမေလးေရာက္လာပါတယ္..႐ွဲ႔ရန္ခ်န္းမွာ..ေပ်ာ္ရႊင္မႈေၾကာင့္....
ထိုင္ခံုေပၚမွကိုယ္မွာမတ္ခနဲဖစ္သြားၿပီး..
ဝမ္းသာအားရထရပ္လိုက္သည္..ထို႔ေနာက္..အဝတ္အစားမ်ားကိုေသသပ္ေအာင္ျပင္ဆင္ကာ..
သူမေလးကိုေခၚလာရန္..မိယာမအား..စိတ္လႈပ္႐ွားစြာေျပာလိုက္သည္.မၾကာမီပင္.တံခါးေလးကိုေခါက္ကာ..
အခန္းတြင္းသို႔ျပဴတစ္ျပဴတစ္ျဖင့္ေခါင္းေလးဝင္လာကာ..ေဝ့ဝဲကာခိုးၾကည့္ေနသည္ကိုေတြ႔ရသည္.
႐ွဲ႔ရန္ခ်န္းက.စားပြဲေပၚမွစာရင္းအင္မ်ားကို..ပိတ္လိုက္ၿပီး..
ခပ္တည္တည္ျဖင့္အလုပ္မ်ားေနဟန္အျပည့္အဝဖမ္းကာတံခါးဝ႐ွိေခြးေပါက္ေလးအား..ဝင္လာရန္အခ်က္ျပလိုက္သည္..
အခန္းထဲသို႔တြန္႔ဆုပ္တြန္႔ဆုပ္ျဖင့္ဝင္လာေသာေခြးေပါက္မေလးအား..
တစ္ခ်က္ခိုးၾကည့္လိုက္ၿပီး..
အဟမ္း.....ကိုယ့္ရဲ႕ေဒစီက..ဘာျဖစ္ခ်င္လို႔လဲ..
ေဒစီမွာ..အရပ္ေျခာက္ေပေက်ာ္႐ွိၿပီး..အနက္ေရာင္ဝတ္ဆင္ထားေသာ..လူႀကီးေၾကာင့္.
YOU ARE READING
Oh My Lovely Dasey!!
PoetryAuthor -Elizabeth Chi Type-Rebirth.romance "က်မလဲတစ္ခါတစ္ရံေတာ့တုန္ေနေအာင္အခ်စ္ခံဖူးခ်င္ခဲ့ပါတယ္.....အင္း...အခ်ိန္တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ေလမိ်ဳးမွာေပါ့.." ##Dasy...