2. Koncert

299 17 2
                                    

Škola probíhala jako normálně v každé škole. Učení a učení. Po škole jsem na chvíli jela k Lee a pak domů.

"Jsem doma!,, zavolala jsem když jsem vešla dovnitř a vyzula se. Nikdo se neozval.

"Barák pro sebe? Pecka,, usmála jsem se sama pro sebe a šla do pokoje.

V pokoji jsem hodila tašku do rohu a rozplacla jsem se na postel.

"Co tady budu ale dělat sama?,, zapřemýšlela jsem se. Zítra je sobota takže spát jsem jít nemusela, výhoda.

Začal mi zvonit telefon. Neochotně jsem se zvedla a natáhla se pro telefon.

"Ano?,, řekla jsem do telefonu jakmile jsem to zvedla.

"Anetinko moje milovaná,, ozvala se Mia.

"Takže co chceš?,, z jejího tónu jsem poznala že něco chce.

"Noo víš jak je zítra ten koncert Doriana a Grey? Mám dva lístky tak jsem se chtěla zeptat jestli nechceš jít se mnou,, žadonila.

"Mio ty víš že já na českou muziku nejsem,, lehla jsem si zpátky na postel.

"Já vím ale nechce se mi ten lístek prodávat a bráchu brát nebudu ten je na metal. Notaaaaaak pojď aspoň uslyšíš něco nového,, pořád prosila.

"Mám na vybranou?,, uchechtla jsem se.

"Ne. Takže jdeš?,, vypískla.

"Nepišti furt. Nojo půjdu ale nebudu tam dlouho,, povzdechla jsem si.

"Děkuju jsi zlatíčko, zítra buď v 5 u mě, koncert je od 8 jo a Vem auto,, dala mi info.

"Neboj ničím jiným bych ani nejela,, zasmála jsem se a ona taky.

"Tak tě budu čekat a ne že si to rozmyslíš. Papa,, tipla to.

Jen jsem se uchechtla a odhodila telefon. Bože za co mě trestáš, už teď vím že to nedopadne dobře. Docela zvláštní jména, Dorian a Grey. Nechápu kde na ně ti dva přišli ale budiž.

Vzala jsem do ruky ovladač od televize kterou mám v pokoji, sedla jsem si a pustila televizi. Alespoň něco na zabití času.

Zbytek dne jsem zabila koukáním na Netflix nebo volání s Lee. S ní se člověk nenudí tomu věřte.

Koukla jsem se na hodiny. Bylo 8 tak jsem vstala a šla si dát sprchu. Tu jsem potřebovala.

V koupelně jsem si svlékla věci z dneška, hodila to do prádla a vlezla do sprchy. Pustila jsem na sebe vodu a užívala si jak mi kapky dopadali na tělo. Úžasný pocit.
Když jsem byla hotová, vylezla jsem ven a osušila se. Na sebe jsem si dala triko po tátovi které nosím od doby co tu není. Je mi do půlky stehen a krásně se v něm spí. Vysušila jsem si ještě vlasy, uklidila po sobě a šla zpátky do pokoje.

Hodila jsem s sebou na postel a šla rovnou spát. Jsem zvědavá na zítřek.

...

Ráno jsem se vzbudila na řvaní budíku.

"Arghh já ho zapomněla vypnout,, natáhla jsem se rukou že ho vypnu ale místo toho jsem ho shodila.

"Sakra,, koukla jsem se na budík. Byl trochu nakřáplý.

"Můžeš si za to sám nemáš mě budit,, nechala jsem ho na zemi a spokojeně spala dál. Ale ne na dlouho.

"Aneto vstávej!,, vtrhla mi do pokoje ségra a mrskla po mě polštář.

"Seš blbá?! Je sobota magore,, odbyla jsem ji.

"Koho to zajímá, máš vstávat tak dělej,, odešla z mého pokoje. Ukázala jsem prostředníček směr dveře. Škoda že tam už nebyla. By mě vykastrovala.

Nějak jsem se uvelebyla a spala dál.

Po pár hodinách jsem se vzbudila a koukla na hodiny.

"3 hodiny, no bravo Anetko ty jsi si ale pospinkala,, řekla jsem si pro sebe a vyhrabala se z postele. Za 2 hodiny mám být u Mii, nějak to stihnu.

Zalezla jsem do koupelny a udělala ze sebe člověka. Málem jsem se sama sebe lekla když jsem se viděla v zrcadle.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěný, na řasy jsem si dala řasenku a šla zpátky do pokoje. Ze skříně jsem si vytáhla taťkovo černé triko které mi bylo zase do půlky stehen a oblékla si ho. Kolem pasu jsem si dala dírkovaný pásek takže to vypadalo jako šaty. Snad víte co myslím. Pod to jsem si ještě oblékla kraťasy aby se neřeklo.

Vzala jsem ze stolu telefon a šla z pokoje.

"Tady se někdo krásně prospal,, ozvala se mamka když jsem přišla do kuchyně.

"Jste mě měli vzbudit,, sedla jsem si na barovou židličku.

"Ellen tě budila,, pokrčila rameny a dala přede mě jídlo.

"Tu poslouchat nebudu,, vzala jsem si vidličku a pustila se do jídla.

...

Po jídle jsem si odnesla po sobě talíř do dřezu.

"Mami jedu za Miou, možná u ní dneska přespím tak se nediv když nedojdu domů,, zavolala jsem na mamku a šla na chodbu.

"Dobře zlatíčko,, zavolala na mě zpátky. Obula jsem si červeno bílé kotníkové Jordy, vzala klíčky od auta a šla rovnou do garáže.

V garáži jsem nasedla do svého zlatíčka, nastartovala a vyrazila rovnou za Miou.


Druhá kapča je na světěee. Snad se vám to líbí ❤️

Odřené gumy |Grey ff| Kde žijí příběhy. Začni objevovat