5. Já si tě najdu

293 18 4
                                    

Do pokoje vtrhla mamka.

"Aneto! Co to tady děláte!,, zařvala na nás.

Já se jí lekla, zkopla Martina ze sebe a ten se rozplácl na zemi. Měla jsem co dělat abych se nesmála.

"Povídali jsme si,, sedla jsem si a koukla na ni.

"Já to viděla to vaše povídání!,, zamračila se na mě.

"Proboha mami! Je mi 18 tak se ke mě nechovej jak k dítěti, vím co dělám!,, vstala jsem a šla k ní.

"Není to vidět,,

Já jen protočila očima a zavřela ji dveře před obličejem.

"To bylo zlý,, zasmál se Martin který se pořád válel na zemi.

"Vstávej,, sedla jsem si zpátky na postel a hodila po něm polštář. On vstal a sedl si vedle mě.

"Asi bych měl jít,, koukl na mě.

"Jo asi jo,, koukla jsem na něj taky.

Oba jsme vstali a já ho šla vyprovodit. V obýváku se ještě rozloučil s mojí mamkou a sestrou a šel ven.

"Uvidím tě ještě někdy?,, zeptala jsem se ho ve dveřích. Ani nevím jak ze mě ta otázka vypadla.

"Určitě jo, proč se ptáš?,, koukl na mě nechápavě.

"No bydlíš v Praze a já asi hodinu od ní,, pokrčila jsem rameny.

Jen se uchechtl.

"Já si tě najdu,, usmál se na mě a rozešel se do auta. Zamávala jsem mu když odjížděl a zavřela dveře. Šla jsem zpátky do svého pokoje.

V pokoji jsem s sebou hodila na postel. Pomalu jsem začala pochybovat že ho vůbec zase uvidím. Však je slavný člověk a já jen obyčejná holka. Proč by za mnou taky běhal, nebuď naivní Aneto.

Ještě nějakou dobu jsem jen tak ležela a přemýšlela a po nějaké době jsem usla, ani nevím jak.

...

Uběhl týden od dne, co jsem viděla a poznala Martina. Za tu dobu se neozval, nic. Ztratila jsem naději že se znovu potkáme.

Udělala jsem další drift na okruhu. Jsou prázdniny a já se doma nudila, tak jsem si zajela na okruh. Nikdo tam nechodí, ani se na něm nepořádají závody. Je opuštěný ale pořád v dobrém stavu, krásně se tam jezdí. Člověk se alespoň odreaguje.

Blížila jsem se k poslední zatáčce. Dupla jsem na plyn, pořádně se rozjela a udělala dlouhý drift.

"Tohle se ti povedlo lásko,, pochválila jsem svého šedouše.

V dálce jsem zahlédla osobu. Dupla jsem na brzdu a vytočila volant jelikož jsem jela hodně rychle. Udělala jsem kolem té osoby menší drift, čumák auta se otřel o jeho nohu a zastavila jsem kousek od něj.

"Tak jsi debil?!,, vylezla jsem z auta.

"Hej ty snad nevidíš že proti době jedu?! To se nemůžeš uhnout?!,, šla jsem naštvaně k tomu dotyčnému. Na hlavě měl kapuci takže jsem mu do tváře neviděla.

"Jak by ti bylo kdybych tě srazila?!,, došla jsem k němu a strhla mu kapuci z hlavy.

"Martine?!,, koukla jsem na něj udiveně.

On se na mě jen usmál.

"Ahoj divoško,,

"Co tu děláš?,, nadzvedla jsem obočí.

"Já ti říkal že si tě najdu,, pokrčil rameny.

"Já si spíš myslela že jsi na mě zapomněl,, otočila jsem se a chtěla jít do auta. Ale on mě chytl za zápěstí.

"Jak bych mohl. Byla hromada práce, promiň,, otočila jsem se a koukla na něj. Bylo vidět že je mu to opravdu líto.

"To nic,, povzdechla jsem si, chytla ho za ruku a šla s ním k autu.

"Co tu vůbec děláš tak pozdě?,, šel za mnou.

"Doma jsem se nudila. Tma není, teprve zapadá slunce,, došla jsem k autu, pustila jeho ruku a vylezla na kapotu.

On si vylezl za mnou.

"Jak se můžeš doma nudit? Máš tam ségru, kámošky ve městě,, koukl na mě.

"Se ségrou se bavit nedá, je to totální pako a holky jsou obě pryč. Lee jela do Korei a Mia je u babči,, šoupla jsem se víc dozadu a zádama si lehla na přední sklo.

"Tak to už pak chápu,, udělal to samé co já.

"A co ty tu vůbec děláš?,, koukla jsem na nebe.

"Jel jsem za tebou,, otočil hlavu na mě a já na něj taky.

"To je hezký,, usmála jsem se.
"Ale nemusel sis dělat starosti,, koukla jsem zpátky na oblohu.

"Nemusel ale chtěl,, koukl taky na nebe.

Leželi jsme tam snad několik hodin a povídali si. Byl to úžasný pocit být zase vedle něj. Cítila jsem se s ním jinak než s ostatníma. Tak zvláštně hezky. Nevím co to bylo za pocit, nikdy jsem ho nezažila.

"Utečme,, prolomil to krásné ticho.

"Cože?,, koukla jsem na něj.

"Uteč se mnou. Do Prahy, budeme spolu, bez rodičů a bez starostí,, koukal do nebe.

"Ani nevíš jak ráda bych šla. Ale nemůžu tu mamku jen tak nechat. Trefil by ji šlak,, sledovala jsem ho.

"Kdo říkal že se to musí dozvědět?,, koukl na mě.

"Neblbni,, zakroutila jsem hlavou.

"To já neumím,, slezl z kapoty, přešel na moji stranu a vzal mě do náruče.

"Martine co to děláš?!,, vypískla jsem.

"Tohle je únos,, dal mě do auta na sedadlo spolujezdce, čmajzl mi klíče a šel si sednout za volant.

"Hele nedělej si ze mě srandu,, koukla jsem na něj.

"Ale já si ji nedělám,, mrkl na mě, nastartoval a někam se rozjel.

Eloo, další kapča, snad se líbí <3
Co škola, jak užíváte? :d

Odřené gumy |Grey ff| Kde žijí příběhy. Začni objevovat