Grey pov.
Vyběhl jsem na stage a začal to tam rozjíždět první písničkou. Miluju svůj život, svoje fans i ostatní.
Jako druhá písnička byla Čistá. Vzpomněl jsem si na tu holku z Meetu, stála dál od nás, nevěděl jsem proč. Byla taková tajemná. Koukl jsem do davu jestli ji někde neuvidím. Snad neodešla. Spatřil jsem ji vedle jedné holky která nás objímala jak dívá. Usmál jsem se na ni.
Celou dobu co jsem zpíval jsem koukal na ni. Úplně mě okouzlila, nemohl jsem z ní zpustit oči. Po chvíli se začala chovat divně. Chytla se kamarádky a koukala kolem jako kdyby byla zmatená a nevěděla kde je. Chtěla odejít ale sekla s sebou.
Přestal jsem zpívat, zahodil mikrák a skočil do davu. Nějak jsem se prorval fanynkama, došel k ní a vzal jsem ji do náruče.
"Davide přines vodu!,, zavolal jsem na bráchu a nesl ji do backstage. Její kamarádka mi byla v patách.
Všichni na nás v tichu koukali. Donesl jsem ji do backstage a položil ji na bedny které byly srovnané vedle sebe v rovině. Žádný gauč jsme tu bohužel neměli.
David doběhl s vodou a podal mi ji. Otevřel jsem láhev, vylil si trošku na ruku a ruku jsem ji přiložil na čelo.
"Bude v pohodě?,, byla ve stresu její kamarádka.
"Jo buď v klidu jen omdlela,, koukal jsem na ni a čekal než otevře oči.
Mezitím jsem si ji pořádně prohlédl. Byla tak příšerně hezká že to nešlo popsat. Dřepěl jsem u ní a hladil ji po vlasech. Měla jemné, černé vlasy, jako havran.
"Ty na tu holku koukáš jak na svatý obrázek,, zasmál se David. Hodil jsem po něm vražedný pohled.
"Drž hubu a radši uklidni tu druhou,, kývl jsem na její kamarádu která přešlapovala na místě.
David k ní došel a někam ji odvedl. Koukl jsem zpátky na tu tajemnou která tu bezchybně ležela.
Anet pov.
Začala jsem se probouzet. Sykla jsem a chytla se za hlavu. Hrozně mě bolela.
"Pomalu,, promluvil na mě nějaký hlas a dal mi ruku z hlavy.
Otevřela jsem oči a koukla na něj. Byl to jeden z těch dvou ale nemůžu si vzpomenout jakej.
"Ahoj,, usmál se na mě.
"Kdo jsi?,, koukala jsem na něj.
"Jo promiň. Jsem Martin,,
Na čele jsem cítila něco studeného. Koukla jsem nějak nahoru a všimla si ruky toho Martina.
"Zkolabovala jsi. Chladím tě neboj,, pohladil mě palcem po čele.
Povzdechla jsem si a koukla do stropu.
"Jsem samý problém,, koukala jsem do stropu.
"Ale nejsi,, sledoval mě.
"To víš že jo. Kamkoliv jdu, pokaždé něco provedu,, koukla jsem na něj.
"Nic zlého se nestalo,, usmál se na mě.
"Zničila jsem vám koncert. Tak neříkej že nestalo,, chtěla jsem se posadit ale on mě položil zpátky.
"Nikam nejdeš ještě chvíli lež,, dal ruku pryč a utřel mi ručníkem čelo.
"Kde je Mia?,, koukla jsem kolem.
"Myslíš tu bláznivou holku? O tu se stará David hrozně vyváděla,, uchechtl se.
"David?,, koukla jsem na něj nechápavě.
ČTEŠ
Odřené gumy |Grey ff|
FanfictionNikdo nikdy nepřišel na její tajemství, vlastně ani nechtěl. Po příchodu jednoho člověka už to nebyla tajemná Anet, ale pouze Anet. Holka s tajemstvím v kapse.