Louis nin günlüğü 1. Gün

43 7 0
                                    

Merhaba sikik günlüğüm

Bu gün 10. Sınıfa yeniden başladım. Bildiğin üzere geçen sene sınıfta kaldığım için sikik babam bana acayip güzel dayak atmıştı. Bu yüzden okul değiştirtti bana ve sanki kendisi hiç öğrenci olmamış gibi sınıfta kalfığım için vurdu. Tabi alıştım ben artık onun sikik cahiliyeti ve beynine çünkü artık yoruldum ve cidden bu adamı ben öldürmeden birisi öldürmeliydi çünkğ cidden sıkıcı bir hal aldı. Sınıfa ilk giren kişi olmak istiyordum çünkğ sınıfa girdiğimde garip insanların bakışlarıyla karşılaşmak istemiyordum. Bende bu yüzden 1 saat erken çıktım evden. Okula kadar yürüyerek müzik dinledim. Zaten 1 saat erken çıktığım için hem babamla karşılaşmamıştım hemde yavaş yavaş yüriyerek gidebilirdim mutlu bir gün yani. Onun o sikik suratını görmeme gerek yok.

Okulq vardığımda daha dersim başlamasına 1,5 saat vardı ama yine de içeride çakma sarı bir çocuk vardı. Saat 06:30 da okulda ne aradığına dair giç bir fikrim yok ama gereksiz neşeli bir şekilde sınıfta telefona bakıyordu. Bende yargılamadım. Geçen gece babam cinsel yinelimimi öğrendiği için bir güzel dayak yemiştim bu yüzden uyuyamamıştım. Gözlerim kıpkırmızıydı ve yüzün yara içerisindeydi. Ve babamın kener izlerinden dolayı sırtım çok acıyordu. En kötüsü de ne biliyormusun günlük? Alışmış olmam. Daha 17 yaşındayım bunlara alışmam saçma alışmamalıyım ama sikik orospu çocuğu yüzünden alıştım ve ne biliyormusun bu yıl yeni okulda kimseyle konuşmayacağım diye sokmuştum kafama, kimseyle muhattap olmayacağım sadece sınıfı geçsem yeterli.

Sınıfta gördüğüm en güzel yere oturdum sonrasında sınıfa bir kaç kişi daha geldi. İnsanların hakkımdaki fısıldaşmalarını duyuyordum ama umrumda değiş uyuyacaktım. Bütün gün tenefüslerde uyudum ve derslerde sadece öğretmenle göz teması kurdum. Çıkışta yanıma yeşil gözlü kıvırcık bir çocuk geldi ve bana resmen yerimden kalk dedi. Belliydi çocuk ezikti çünkğ bana resmen rica etti. Hadi ama yerini almışım çocuğun benden kalkmam için rica ediyo! Bu çocuk fazla naif ve nazik o yüzden umrumda değil ama kimse beni zorlamadıkça ordan kalkmayacağım bu yüzden o çocuğa gerekli cevabı verdim orası artık benim yerim ve hiç sikimde değil. Eve dönünce babamı gördüm. İçmişti ve koltukta sızmıştı keşke onu ordaki yastıkla boğsaydım keşke. Ama babamın kendisinden 10 yaş küçük sevgilisi bana yine sanki bana tecavüz etmek istermiş gibi baktığı için bir şey yapamadım. O kadın bana sürekli dokunmak istiyo ve o kadını da öldürmek istiyorum. Keike ikisini birden öldürebilsem ve hayatıma devam edebilsem ama napalım bu da benim şansımmış. Teşekkürler tanrım bana bu sikik hayatı verdiğin için. Sana da teşekkür ederim günlük benim bu dertlerimi dinlediğin için ben uyuyacağım umarım yarın daha saçma bir gün olmaz.

Dear diary... //Larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin