Sikik günlüğüm merhaba
Bir gün gerçekten o orospu çocuğunu ve sevgilisini öldüreceğim sana yemin ederim. Dünden dolayı eve gelmemem ve gizlice girmemden dolayı sabah tam çıkarken bir güzel kemer ile dövüldüm. Sırtım sabah çıkarken kan içerisindeydi. O oropsu çovupuna olan nefretimi arttırıyor bana her kemer ile vuruşu, bunu bilmiyorum farkında mı ama o beni her dövdüğünde onu öldürme dürtüm güçleniyor. Ben küçükken annemi veya beni dövdüğü zaman bizim haksız olduğumuzu düşünüp kendimi hırpalardım ama büyüdükçe içimden beni her dövüşüne onu öldürmek istedim. İlk başlarda acısız bir ölüm yolu olan direk silahla öldürmeyi düşünüyordum ama zaman geçtikçe değişti tabii, şimdi onun derisini yüzüp üstüne kolonya dökmek istiyorum ve sonra vicudundan ufak ufak parçalar kesip... her neyse o oropsu çocuğuna yapmak istediklerimin sınırı yok şu an. Gerçekten. Sabah okula gittiğimde sinirden gözlerim dolmuştu. Bildiğin üzere Günlük üzülseydim söylerdim ama üzülüncek bir konu yok ortada ben sinirden ve sinirimi bir yere yansıtamadığım için gölzerim doluyor yani üzülmeyle alakası yok.Harry sabah yanıma geldi halimi görmüştü. Ama asll konu büyük ihtimalle ateşlendiğim gün üstümdekileri çıkartıp kendininkileri verirken kemer izlerini görmüş olucak ki bana acıyarak bakıyor, bu acıma bakışı yüzündeninsanlara bir şey anlatmıyorum ya... her neyse işte sonra yanıma gelip "evde bir şeyler mi oluyor sana yardım edebilirim" dedi. Evet doğru evde olmayan yok ama hayır, bana daha fazla acımasını istemiyorum ve onu ilgilendiren bir şey değişl. Hayatımı kurtarmış olabilir ama bu bizi arkadaş falan yapmaz o yüzden bir şey söylemeyecektim. Bende bu yüzden "bak harry dün hayatımı kurtardığın için sana hep minnettar kalıcama ama bu konu seni ingilendirmez" dedim. Cidden minettardım o olmasa şu anda götüme çoktan pamuk tıkmışlardı. Bende bütün gün sırtıma yaslanamadım tabi. Son ders edebiyat öğretmeni Bay Smith bir kütüphane ile alakalı bir şeyler söyledi tam anlamadım çünkü kitap okuyordum ama sanırım görevli gibi bir şey arıyormuş ve günlük bildiğin üzere okula şimdiye kadar brni mutlu eden tek haber bu oldu çünkü hayatımı kütüphanede geçirebilirim. Gerçekten. Yani kütüphanede hem istediğim kitaba erişimim olur hem de bütün gün sınıfımdaki salak ergen kızları çekmek zorunda kalmam. Cidden bütün gün benimle konuşmaya çalışıyorlar bu çok itici kendilerini neden bu kadar düşürüyorlar ki konuşmak istemediğimi belli etmiştim ve bence eşcinsel olduğum gayet açık. Artık eve gidemezdim. Bende bu yüzden eski okulumdan en yakın arkadaşımın evinde gitti yani Zayn in. Beni bir süre burda ağırlayabileceğini söyledi. Babamın yaptıklarını az çok biliyordu annesi bu yüzden kapıyı sonuna kadar açtı. Sanırım önümüzdeki bir kaç gün burda kalıcam. Şimdi zayn ile film izleyeceğiz sanırım bu yüzden gitmem gerekiyor. Yarın görüşürüz günlük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear diary... //Larry stylinson
FanfictionHarry de Louis de günlük tutan insanlar, ve ikisinin de tanışrığı günden itibaren günlüklerini okuyoruz...