Louis nin günlüğü 3. Gün

33 5 0
                                    

Günlük

Bu gün biraz garipti aslında ben biraz gariptim aslında hala garipim. Sana olanları anlatmaya başlıyorum. Dün gece kayanın üzerinde uyuya kaldığımı söylemiştim ama akşam bu kadar soğuk olucağıbı tahmin etmemiştim o yüzden daha doğrusu düşünememiştim. Kendime gelememiştim uyandığımda çünkğ deli gibi ateşim vardı ve şu geçen seferki kıvırcık saçlı çocuk bana yardım ediyormuş. Bu arada çocuğun adını öğrendim adı Harry Styles mış. Hey neyse çocuk üstümdeki çıkaryıp bana kendi üstündeki kalın şeyleri verdi. Sonra beni okula götürmeye başladı. Yolda birden başım döndü çünkü sanırım çok ateşim olduğu için gözüm kararmiş çocuğun en son beni kucağında taşıdığını hatırlıyorum. Sonra beni sıcak bir yere oturttu. O an onun boynu ve kollarının arası o kadar sıçaktı ki tam kalkıcakken onu kendime çektim ve uyuyakalmışız. Aslında o uyuyakalmış ben ateşten bayılmışım. Sonra gözlerimi açtığımda revirdeydim ve ateşim biraz düşmüştü ve bana sıcak çikolata içirmeye çalışıyorlardı. Çocuğa teşekkür ettim ve günlük sana bir şey söyleyeceğim ama harry nin bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim. Bana korkarak bakıyordu. Sanki benim için korkuyor gibiydi. Bu bakışı en son annemde yaşadım benim için korkuyordu benden değil. Annem beni terkettiğinden beridir bu bakışı görmüyordum. Sonra ona "üzgünüm orda uyuyarak aptallık ettim" dedim. Harry revire indiğimizden beridir yanımda elimi tutuyordu. Bana bir iki aşı yapıldı ve ilaç verildi. Daha da kendime gelince hrmşire bana neden yemek yemediğimi sordu ona bir cevabım yoktu bende bu yüzden "zamanım yoktu" dedim hemşire bana anlamayarak bakıyordu. Hemşire bana bu soruyu sorarken ortada harry yortu. Aslında günlük yemek yememe sebebim benim psikolojik olarak oluyo. Babam ve sevgilisi ben yokken yedikleri için evde yemek olmuyordu ve okulda da yemek yemeyi pek sevmiyorum o kadar öğrencinin içinde bulunmayı sevmiyorum ve yemek yemememk benim için problem değil daha önve 1,5 hafta yemek yemediğim oldu benim. Biraz fazla abarttılar.

Sınıfa Harry ile birlikte döndüm tam sınıfa giricekken ben hala tanışmadığımızı ve resmen hayatımı kurtadığını hatırladım ve brnde elimi uzatıp "ben Louis, Louis Tomlinson" dedim o da elimi sıkıp "memnun oldum bende Harry Styles" dedi ve içeriye geçerken o yeri ne kadar sevdiğini hatırladım. Ben açıkçası o yeri vermeyi pek düşünmüyordum ama bu gün hayatımı kurtardı bu yüzden bir arka sıraya geçtim. Çocuğun yüzündeki neşe belli oluyordu ama yine de bama her tenefüs iyimiyim diye kontrol ederek soeular soruyordu. Bu arada Harry de günlük tutuyormuş yani sanırım. Son derslere doğru tenefüste içine bir şeyler yazığı benimkine benzer bir defter gördüm. Uzun zamandır günlük tutan biriyle karşılaşmamıştım. Daha demin eve geldim ve babamdan gizlice girdim çünkü eğer dün gece ile alakalı yanıma gelirse kemerini çıkartıcağımı biliyorum bu yüzden kapımı kitledim. Umarım o orospu çocuğu beni öldürmeden ben onu öldürebilirim. İyi geceler günlük.

Bu arada hikayeye eğer oy ve daha fazla okuma gelirse devam edeceğim elimde bir kaç tane taslak var eğer 20 nin üstünde okuma gelirse atacağım💚💙

Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın ve fikirlerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim💚💙

Dear diary... //Larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin