Merhaba!
Nasılsınız?
Ben en sonunda tatile çıkmayı başardım, corona tedbirli tatile hoşgeldim cgvhbjn
Ve bu arada sizler için onlarca bölüm yazdım.
Hızlı hızlı hepsini sizinle paylaşmayı planlıyorum :)
Sadece yorumlarınız ve oylarınızla yanımda olmanız bana yeter!
☽
son olarak hikaye ile ilgili bana ulaşabileceğiniz yerler ;
instagram: aurora_mensis
instagram: yeraltindabesmetre
twitter: auroramensiss
#yeraltindabesmetre hashtagi ile twitter'da düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz.
İyi okumalar!
☽
Önceki Bölümden...
"Merhaba Asal."
Anılarım keskin bir şekilde yok oldu. İlk defa böyle bir şey yaşıyordum, nefesim gerilmişti.
Merhaba Asal.
Belime dolanan eller gerçek gibiydi. Kulağıma dokunan nefes, burnuma gelen o ağır koku. Böyle bir anım yoktu benim. Zihnim bir şeyler uyduruyordu. Hastalıklı zihnim ne yapıyordu? O gün kimse bana yaklaşmamıştı, kimsenin eli belime dolanmamıştı. Peki neden böyle bir şey görüyordum? Neden? Parmaklıklara tutunan ellerim titremeye başlarken ne olduğunu bilmiyordum. Korku tüm bedenimi kaplamıştı, nefes almak ise bir zorluktu.
Çevremde kimse yokken bana birisi dokunmuş gibi acı çekiyordum bu anda.
Bir, iki, üç, dört, beş.
Kirlendin.
Kirlendin.
Kirlendin.
Temizlen.
Temizlen.
İnsanlar, insanları kirletir.
Hadi.
O anda yapabileceğim hiçbir şey yoktu ve hastalıklı zihnimi dinledim. Temizlenmem gerekiyordu. Titreyen bedenimi ne olduğunu anlayamadan yatın ucundan dışarı doğru fırlattım. Soğuk çivi gibi suyun içine düştüğümde ise her şey için çok geçti.
Yüzemiyordum.
Neden yüzemiyordum?
Belki de boğuluyordum.
☽
5.BÖLÜM- Tacenda: Çok Uyuyan Az Rüya Gören Çocuk
Red- Of These Chains
Lana Del Rey- Hope is A Dangerous Thing For A Women Like Me
flora cash- You're Somebody Else
Eski kırık zamanlar,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER ALTINDA BEŞ METRE
Novela JuvenilHerkesin bir hikayesi var. Okunacak kadar güzel, anlatılacak kadar değerli. O hikayeleri herkes gibi hep okudum, anlatılmasını dinledim. Bazı zamanlarda ise onlar gibi olmak istedim. Benim hikayemi birilerinin duymasını istedim. Ellerimdeki yaralar...