Anne:"El este fiul meu, Harry!"zice si când își ridica privirea către mine, rămânem amândoi masca.Harry a fugit la Anne.
Harry:"Mama pot sa vina băieții aici?"o nu, spune-mi te rog ca sunt verișorii lui mai mici de 4-7 ani!
Anne:"Dor cei 5 nebuni!"zice si începe sa rada."Trebuie sa plec!Pa Harry!Pa Christina!"
Harry&Chriss:"Pa!!"eu trag aer in piept si zic.
Chriss:"Te rog spune-mi ca cei 5 nebuni sunt mai mult decât nebuni!"zic si ma întorc spre el.El începe sa rada apoi sa trimită un mesaj si își pune telefonul in buzunarul pantalonilor care, eu zic ca sunt cam prea stramti.Ma privește de jos pana sus iar apoi ii scapă un zâmbet.
Harry:"Daca încercai sa îți ascunzi tatuajele, nu prea a mers!"
Chriss:"Înseamnă ca părinții tai sunt Învățați cu tatuajele!"zic uitându-ma la la tatuajele lui.
...:"Ce faci frate?"zice un băiat care intra pe usa.
...:"Sa înceapă petrecerea!!"zice al doilea urmat de încă doi.
...:"WoW...wow...wow!"zice al treilea si se punem fata lor si întinde mâinile in stânga si in drapta, ca semn de 'STOP!'.
...:"Dar cine e aceasta fata frumoasa?"
Chriss:"Harry, îmi poți spune unde este toaleta?"
Harry:"Cum urci pe scări, a doua la dreapta!"zice si merg spre baie.Dupa am ieșit si am văzut ca băieții deja au pus pahare de carton, sucuri, sneksuri.
Chriss:"Voi nu o sa dati nici o petrecere!"zic coborând scările rapid si ajungând la el."Mama ta a spus ca nu o sa dați nici o petrecere."
Harry:"Sezi frumos!O sa fie o petrecere între noi băieții...si o fata!"zice si partea cu 'fata' a aratat spre mine.
...:"Ă...Harry...Nu ne prezinți?"zice un dintre băieți si se aduna toți in spatele lui.
Harry:"Chriss, ei sunt Louis,Zayn, Liam, Niall si Casper.Baieti ea este Christina dar ei ii place sa i se spună Chriss si este dădaca mea!"
Chriss:"Buna!"*Dupa 4 ore*
Ne-am împrietenit...Am aflat ca cel mai mare este Louis, care are 18 ani.Ca Casper e singurul care știe sa danseze.Si chestii d-astea.Stateam pe canapea si ne uitam la Casper cum dansează, deodată, era melodia mea preferata, CPH Girls.Casper dansa din plin, pana m-am ridicat si între noi era o bătălie de dans.Pe fundal se auzeau numai 'Wooo!', 'Asta a durut!'.Oricum trebuia sa fac o coregrafie pentru fete pe melodia asta pentru maine.Cand s-a terminat melodia am bătut palma apoi toți au venit la mine.
Louis:"De unde, naibi, sti sa dansezi așa?"
Chriss:"E...secret!"
Liam:"Nu pot sa cred ca Harry Styles are o dădaca frumoasa si știe si sa danseze!"
Chriss:"Îmi poate spune si mie cineva cât e casul?"
Casper:"E 16:30."
Chriss:"Mama ta vine intr-o jumătate de ora!"zic zguduindu-l pe Harry, el isi reglează vocea cu un tusit si zice:
Harry:"Tu arunca tot, eu dau cu aspiratorul si băieți...voi alegeți un film!"zice si in 2 minute eram gata.Baietii au ales 'Virgin la 40 de ani'.
Chriss:"Cum naibi sa fi virgin la 40 de ani?Eu sper sa nu ajung așa!"toți sau mirat si au zis uitându-se la mine.
Casper, Harry, Louis, Zayn, Niall, Liam:"Tu încă ești încă ..."nu au mai reușit sa termine ca i-am intrerupt eu.
Chriss:"Voi sa taceti!"zic si dupa doua minute a intrat Anne.
Anne:"Ce faceți copii?"zice punându-si haina in cuier.
Harry:"Ne uitam la film!"
Anne:"Aha!"zice uitându-se la televizor văzând ce film vedem."Chriss poți veni pana in bucătărie?"
Chriss:"Desigur!"zic si merg dupa ea in bucătărie.
Anne:"Ai putea sa vi si maine si poimâine?Eu si soțul meu trebuie sa plecam din oraș maine si ne întoarcem...Îți dai seama!"
Chriss:"Maine nu as putea, dar pot sa il iau cu mine!"
Anne:"Multumesc mult!Si uite bani de azi!"zice si mi întinde.
Chriss:"Multumesc frumos!"zic si ma duc înapoi in sufragerie."Harry vi la adresa asta maine la 12:00!"zic arătând luând o hârtie si un pix apoi dându-o.
Băieții:"Ooooooooo!!"
Chriss:"Trebuie sa am grija de el!Invidiosi?"zic si ei lăsa capul in jos.
Niall:"Am si eu nevoie de dădaca!!"zice ridicând mana.
Casper:"Si eu!"
Louis:"Si eu!"
Liam:"Si eu!"
Zayn:"Si eu!"
Harry:"Laoparte!E dădaca mea!"zice si ma ia in brate.
Chriss:"Harry!Ma doare!"
Harry:"Scuze!"zice si îmi da drumul.
Chriss:"Atunic veniți acolo!"zic in semn de gluma."La revedere, Anne!"
Anne:"Pa, Draga!"
Chriss:"Pa baieti!"zic si Pășesc spre usa.Ies si ma urc pe motocicleta si îmi iau casca.
Harry:"Stai!!"zice si iese apoi se opreste uitându-se la moticicleta.In spatele lui vin si restu si fac la fel.
Chriss:"Ce?Daca a data cinva cu noroi pe a nu stiu ce fac!Am stat si am făcut-o luna o zi întreaga!"zic si ma uit in stânga si in drapta, pe motocicleta.
Liam:"Nu e!"
Louis:"Te rog spune-mi ca e a fratelui tau!"
Chriss:"Nu!El alta mai tare!"zic uitându-ma in gol."Si de unde știți voi ca am frate?"
Zayn:"Nu știam!"
Niall:"Știi sa merg pe ea?"
Chriss:"Nu doar dau din picioare!"zic si îmi pun casca pe cap.
Harry:"Îmi dai numărul tau?"zice venind la mine.
Chriss:"Uite!"zic luandu-i telefonul din mana si scriind numărul apoi l-am scris si eu in telefonul meu pe al lui."Pa băieții!" Zic si îmi cobor geamul de la casca si pornesc motorul.
Casper:"Ce dădaca misto ți-a angajat maicata!"*Acasa*
Chriss:"Buna mama!Buna tata!Pa mama!Pa tata!"zic urcând in camera.Apoi mi-am făcut un dus si m-am culcat.
______________________________
La media il aveți pe Casper!!!
CITEȘTI
Dadaca
Teen FictionChristiana Miller, sau Chriss, o fata de 17 ani, a vrut sa facă si ea ceva cu viața ei, așa ca a început prin a fi baby-sitter.Ea da un anunț la la ziarul local.Prima persoana care a sunt in legătura cu anunțul a fost o mama de un copil nu chiar de...