Întâi de toate...La media il aveți pe însuși si singurul frate al Christinei!Lectura plăcută!
________________________M-am trezit cu gândul la coregrafie!Cum naibi sa o fac?Cand m-am uitat la ceas era 11:15.M-am dus la baie, apoi mi-am luat lenjeria; o bluza deasupra buricului, larga, si o pereche de pantaloni scurti, din bumbac si negri.Mi-am prins parul într-o coada de cal.Mi-am luat o pereche de adidași si telefonul.Am coborât in bucătărie si mi-am luat apa de pe masa.Cum părinți mei sunt la munca, am luat cheile si geaca de piele, ca nu vreau sa zic lumea ca ma fost atacată de câini, si am plecat.
*La studioul de dans*
Chriss:"Buna omenire!"
Lumea:"Hey Chriss!"
M-am dus sa ma încălzesc si dupa 10 minute îmi suna telefonul de pe masa.Era Harry.
Chriss:"Daca ai ajuns, intra!"zic si închid telefonul.Apoi vad ca intra in sala.Aoleu ce caută aia aici?Astia nu stiu de sarcasm?Am fugit la ei cât de repede am putut."De ce..."zic respirând foarte repde."Stati...Uh!Deci...Voi nu știți de sarcasm?"
Niall:"Credeam ca vorbesti serios!"
Chriss:"In fine...voi o sa Stati aici!"zic si le arat spre scaunele de lângă măsuta cu telefoane si apa."Si sa nu faceți vreo prostie ca nu stiu ce va fac!"zic si le arat pumnu.Deodata aud Clopoțelul de la usa.Cum fratele meu nu e aici eu sunt șefa si vad ca toți sunt aici...deci poate e concurenta.Stai un pic...
Chriss:"MIKE!!!!!!!"zic alergând spre fratele meu si sărind la el in brate.
Mike:"Buna surioara!"
Chriss:"Deci...Ai revenit acasă?"
Mike:"Dap!Doar nu crezi ca sunt o holograma!"
Chriss:"Auzi?Nu-i nimic daca 6 baieti o sa stea aici?Sunt baby-sitter -ul lor.A si sunt de vârsta cu noi!"
Mike:"Cum adică?"
Chriss:"Eh...Daca dădeau vreo petrecere dărâmau casa."
Mike:"Aha!Toată lumea alineata!"zice si se duce in fata săli.Eu ma duc sa îmi duc telefonul pe masa.
Chriss:"Sunt cu ochii pe voi!"zic si ma duc in rând.
Mike:"Deci?Stiti ca peste o luna trebuie sa ne prezentam la un concurs!Deci...nu mai Stati si sa ne apucam de treaba!Deci băieții cu dubstep, unde sunteți?"zice si acei baieti vin in fata."A si mai am o veste!Luke nu o sa mai poată veni?"
Chriss:"Cum nu o sa mai poată veni?"
Mike:"M-a sunat si a spus ca s-au mutat!Asa ca trebuie sa găsim cat mai repede un băiat!"zice si eu ridic mana."Da, Chriss?"
Chriss:"Am eu pe cineva!"
Mike:"OK!Atunic arata-ne un video cu el!"
Chriss:"De fapt!Am ceva mai bun!Ma scuzati o secunda!"zic si fug cu spatele si il i-au de mana pe Casper si il trag de pe scaun.
Casper:"Chriss, nu!"
Chriss:"Ba da!"
Casper:"Ba nu!"
Chriss:"Oi fi tu mai înalt decât mine, dar pot sa te bat!"zic si cand l-am tras odată am ajuns in fata sălii."El este Casper!"zic si îmi dau o suvita de pe fata dupa ureche.
Mike:"Si știe sa danseze dubstep!"
Chriss:"Dă!Altfel nu il aduceam!"
Mike:"Atunci sa danseze!"zice si da drumul la muzica.Casper a început sa danseze rușinos apoi si-a dat drumul la ritm."Bun venit in 'Electric'!"zice si bate palma cu el."Acum...La repetiți!"*Dupa o ora de dans*
Mike:"Luați o pauza!"zice si eu fug pe scaunul de lângă baieti.
Chriss:"Nu mai pot!"zic respirând greu.
Liam:"Prosop?"zice întinzându-ne mie si lui Casper doua prosoape.
Chriss&Casper:"Multumesc!"
Mike:"Asa, copii!Peste 2 minute o sa vedeți de ce eu am lipsit atât de mult timp."
Chriss:"Si...ce mai faceți, baieti?"
Zayn&Louis&Liam&Niall:"Bine!"zic cu ochii in telefoane.
Harry:"Bine!"zice si își pune mana dupa umărul meu care ajunge pe sânul meu.
Chriss:"Hmm...Harry am o întrebare!De ce sta mana ta pe sânul meu?"
Harry:"Am si eu o întrebare!"zice si isi i-a mana si îmi i-a capul in mâinile lui."Poți fi mai frumoasa de atât?"zice si isi lipeste fruntea de a mea.
Chriss:"MIKEEEEEE!!"zic se opreste din a mai face aceste lucruri si se uita peste tot si spune.
Harry:"Ce frumoasa e vremea azi!"
Mike:"Deci sa vedeți acum de ce am lipsit eu atât si am lăsat-o pe sora mea, Christina, sefa!Copii puteți intra!"zice si intra pe usa cele 3 verișoare ale noastre si verisorul, verisoarelor noastre.Au început sa danseze, Harry si-a pus mana peste umerii mei dar de data asta nu a mai picat mana pe zona aia. Lasa!Nu ma ingrijorez!Dar cand o sa il vadă Alex nu stiu ce face.Dupa ce s-a terminat dansul, Alex, Ruby, Ginger, Hope si Janet fug spre mine strigând:
Alex, Ruby, Ginger, Hope si Janet:"Chriss!!!!!!!"
Chriss:"Copii!Ce dor mi-a fost de voi!"zic si ii imbratisez.
Alex:"Si...Chriss!Te-ai mai gândit la întâlnirea pe care ti-am propus-o anu trecut?"zice dând din sprâncene.
Chriss:"Alex..."zic si am aplec ca sa fim de aceeași înălțime."Dragul meu, Alex!Trebuie sa îți mai spun odată?Esti mai mic decât mine!"
Alex:"Cu 5 ani!Ce mai contează aia 5 ani?"
Chriss:"Si ce propui?"
Alex:"Iubire interzisă!"
Chriss:"S-o crezi tu!Uite..."zic ridicându-ma in picioare."Eu fac baby-sitting si credem ca o sa am grija de un copil de 3 ani!Si a fost, pentru prima oară in istorie, când dita mai paluga de băiat are nevoie de o dădaca, daca eram si prima femeie care a ieșit cu un 'bărbat' cu 5 ani mai mic decât ea, atunci chiar as fi fost cea mai mare femeie!Mai mare decât fundul lui Nicki Minaj!"
Alex:"Deci daca nu ar fi fost chestia cu paluga de om...Ai fi ieșit la o întâlnire cu mine?"
Ginger:"Of...Omule ce nu înțelegi?Nu o sa iasă cu tine niciodată!Pentru ca ești prea mic!"
Chriss:"Mersi, Ginger!"zic si ma gândesc ca tot nu crede."Si pe deasupra mai am si un iubit!"
Alex:"A da!Cine?"zice punându-si mâinile in piept.
Harry:"Eu!"zice si vine spre noi.
Chriss:"Nu ma ajuti!"zic cat de încet pot.
Alex:"Nu cred!Demonstra-ti-mi!"
Harry:"Cu plăcere!"zice si îmi ia capul in mâinile lui calde si ma sărută.
Ruby, Ginger, Hope si Janet:"Iac.....!"zic punându-si mâinile la ochi si Alex doar stătea acolo.
Chriss:"Acum crezi?"zic scăpând din mâinile lui Harry.
Alex:"Nu."zice plictisit.
Chriss:"Of...Daca te sărut termini?"
Alex:"Da..da...da...da!"zice si eu sărut doua degete si i le pun pe buze.
Chriss:"Fericit?"zic si băieții încep sa Rada.
Alex:"Asta nu a fost un sărut!"
Chriss:"Ba da!Nu ai spus cum!Daca ziceai 'direct pe buze'..."
Alex:"Dar...Em...Aaaaa!MIKE!!!!"zice plecând.
Janet:"Lasă!Ne ocupam noi!"
Chriss:"Multumesc mult,fetelor!"zic si ele pleacă dupa Alex.
Harry:"Cu ce te dai pe buze?"
Chriss:"Nu s-a întâmplat nimic, da?"zic si el ma sărută iarasi.Cum poată sa sărute așa bine?I-a stai...Nu, nu, nu!Simt ceva pentru Harry!__________________________
CITEȘTI
Dadaca
Fiksi RemajaChristiana Miller, sau Chriss, o fata de 17 ani, a vrut sa facă si ea ceva cu viața ei, așa ca a început prin a fi baby-sitter.Ea da un anunț la la ziarul local.Prima persoana care a sunt in legătura cu anunțul a fost o mama de un copil nu chiar de...