Capitolul 1

616 36 0
                                    

Razele soarelui au pătruns prin draperiile mele ajungând la ochii mei, atentionandu-ma ca se făcuse dimineață.Încă cu capul in perna am luat telefonul de noptieră si uitându-ma cât e ceasul.
Chriss:"12:30!"zic si ridicându-ma din pat si ducându-ma la baie făcându-mi toaleta apoi schimbându-ma din pijamalele mele intr-o pereche de blugi scurti si cu o bluza, care era deasupra buricului, neagră.Parul mi-l-am pieptanat si lăsându-mi parul desfăcut.Am coborât in bucătărie unde mama si tata erau la masa baundu-si cafelele."Neata"
Mama:"Ce faci Draga?Ce planuri ai pentru vara asta?"
Chriss:"Hm...In primul rând...o sa îmi fac parul mov!Si...sa fiu baby-sitter!"
Tata:"Ai grija!Poate o sa fi si la unii mai mari!"
Mama:"Are dreptate tatăl tau!Sa nu faci si tu ca in 'Idila cu dădaca mea'!"
Chriss:"O va rog!...Nu tot ce se întâmpla in filme se întâmpla si in viața reala!"zic si iau cheile de pe măsuta de cafea."Ne vedem diseară!Va iubesc!"zic si ies pe usa.
Mama:"Si noi te iubim, Christina!"
Am ajuns la coafor unde i-am spus coafezei sa ma vopsească mov.Intr-o ora am fost gata.M-am privit in oglinda si arătăm super cu parul mov si un pic ondulat.Am mers la Starbucks si mi-am luat o cafea.
Fata:"Costa 5£!"
Chriss:"O secunda!"zic căutând prin buzunare."Ma scuzat dar nu am acum!"zic cu un zâmbet tâmpit pe fata.
Băiat:"E in regula!Platesc eu!"zice un băiat cu parul carliontat, care pune 5£ pe tejghea.
Chriss:"Iti ramân datoare!Multumesc!"
Băiat:"Nu-i nevoie!E din partea casei!"zice si îmi scapă un zâmbet."Hei, eu sunt Harry!Tu ești..."
Chriss:"Christina, dar îmi place sa mi se spună Chriss!"
Harry:"Si ce faci mai târziu?"
Chriss:"Scuze, am treaba!Dar poate ne mai vedem!Pa!"zic si plec.
Harry:"Pa!"zice si eu ies pe use.Acum unde ar putea fi biroul acela?

*Dupa ce dau anuntul*

Ajunsesem acasă.Am urcat in camera ai m-am schimbat in niște haine de casa si cum am coborât in sufragerie...

'Dring...Dring...'

Suna telefonul fix si cum părinții nu vor sa fie întrerupti in timpul telenovelelor spaniole, am răspuns eu.
Chriss:"Aloo?"
Persoana:"Buna!In legătura cu anuntul din ziar?"WoW așa de repede.
Chriss:"Da, eu sunt!Christina Miller!"
Persoana:"Buna sunt Anne Styles!"
Chriss:"Incantata!Deci?Unde ne întâlnim sa rezolvam tot?"
Anne:"Pai...Ai o foaie si un pix?"zice si eu iau de pe dulap.
Chriss:"Desigur!Spune-ti!"
Anne:"Str. ******* (nu știu nici un nume de strada așa ca...), numărul 110!"
Chriss:"Am notat!"
Anne:"Poți sa vi la ora 14:30?"
Chriss:"Desigur!"
Anne:"Multumesc, noapte buna!"
Chriss:"Eu va multumesc, noapte buna!"zic si pun telefonul la loc in carcasa aia care nu știu cum se numește."Mama, tata ies in oraș!"zic urcând scările.
Tata:"Cu cine?Toti prietenii tai, bă sunt la munca, bă sunt plecați din oraș?!"
Chriss:"Si?Singura!"
Mama:"Nu!Daca te agresează cineva?"
Chriss:"Le dau doua Karate de nu se vad!Doar daia am făcut un an de carate!"zic si intru in camera.Cu ce sa ma imbrac?...Gata știu!Niste pantaloni, scurti, cu talie înalta; un maieu, alb, un pic transparent si conversii albaștrii.Mi-am pus lenjeria albastra, sosetele apoi m-am îmbrăcat.Mi-am lăsat parul pe spate si m-am dat cu un pic de parfum, mi-am luat o jeantuta in care am pus portofelul, 'strugurelul', castile si telefonul.Am coborât in sufragerie si era 22:15.
Chriss:"Pa mama!Pa tata!"zic luându-mi chieile de la singurul meu transport, o motocicleta.Mi-am luat carcasa din cutia din spate si am pus geanta acolo.Am pornit spre un bar cunoscut.Am băut pana am observat ca eram cam amețita.Am mers in parcul de alături ca sa mai scap.Mi-am băgat căștile in urechi si am dat drumul la muzica.Cred ca ma făcut 3 ture de mers prin parc.Cand, insfarsit, nu ma mai simțeam amețita, am plecat acasă.

*Dimineata*

Mama:"Christina!Trezestete!A sunat o doamna Ca dacă poți sa te duci mai devreme cu o ora."
Chriss:"A spus cumva ca o cheamă Anne Styles?"zic cu capul in perna.
Mama:"Da!"
Chriss:"Cât e casul?"zic ridicându-ma si intindunadu-ma.
Mama:"12:45"cum a zis am sărit din pat si m-am dus la baie."Multumesc mama!"zic si după ce îmi fac toaleta si apoi sa vad cu ce sa ma imbrac.Trebuie sa fac cumva sa nu se vadă tatuajul de pe mana si cel dintre gât si umăr.De cel de pe spate nu îmi fac griji.Deci...cu ce?O cămasa albă care o bag in pantalonii cu talie înalta si scurti in carouri roșii;un papion, si un fel de ghete, negre cu talpa groasa si cu nișe Ținte pe ele.M-am îmbrăcat, iar apoi m-am uitat la ceas si era 13:00, deci intr-o jumătate de ora trebuie sa fiu acolo.Mi-am pus telefonul in buzunarul pantalonilor, am luat cheile si am plecat.Cand am ajuns am parcat motocicleta, m-am asigurat ca tatuajele sunt acoperite, ca nu vreau sa ma fac de cacao pe acolo si am apăsat pe sonerie.In fata mea a apărut o femeie draguta.
Anne:"Tu trebuie sa fi Christina!"
Chriss:"Si dumneavoastră trebuie doamna Styles!"
Anne:"Te rog!Spune-mi Anne!Hai, intra!"zice si eu intru iar ea Inchide usa in urma noastră."Deci...Te plătesc cu 20£ pe ora, ai numărul meu pe frigider si...Stai un pic!HARRY!"
Harry:"Dar nu vreau!"
Anne:"Daca nu vi jos îți îndrept parul!El nu avea nevoie de dădaca, dar mai da petreceri si dărâma casa!"zice si apoi rade.Stai a spus cumva PETRECERI?O te rog spune-mi ca e un copil de 6 ani care își invita prietenii si se joaca cu mașinile cu telecomanda."Vi mai repede, ca trebuie sa plec la munca!"
Harry:"Imediat!"zice acel băiat si coboară pe scări cu ochii in telefon.
Anne:"El este fiul meu, Harry!"zice si când își ridica privirea către mine, rămânem amândoi masca.

***

____________________

DadacaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum