Capitolul 4

296 14 1
                                    

Harry:"Cu ce te dai pe buze?"

Chriss:"Nu s-a întâmplat nimic, da?"zic si el ma sărută iarasi.Cum poată sa sărute așa bine?I-a stai...Nu, nu, nu!Simt ceva pentru Harry?

Harry:"Acum nu s-a întâmplat nimic.Înca!"zice si ii apare un zâmbet ciudat.Deodată îmi suna telefonul.

Chriss:"Alo?"

Anne:"Christina?Buna!Am si eu o rugăminte."

Chriss:"Desigur, spune-ți!"

Anne:"Ai putea sa stai peste noapte, la Harry?"zice si înghit in sec gândindu-ma la 'Înca!'-ul pe care l-a zis Harry.

Chriss:"Desigur, doar d-asta sunt dădaca!"

Anne:"Multumesc!Scuze trebuie sa plec, pa!"

Chriss:"Pa!"zic si închid telefonul si Harry se uita ciudat la mine."Nu te mai uita așa!"zic si ma întorc cu spatele la el.

Mike:"Christina Joanna Miller!Vino aici ACUM!!!"zice si fetele vin alergând spre mine.

Hope:"Scuze!Nu am putut sa il ținem!"zice si eu ma duc in camera unde zice el ca e biroul lui.

Chriss:"Da?"

Mike:"Ai un iubit?"

Chriss:"Alex, poți sa ieși un pic din biroul lui Mike?"zic si el pleacă."Ce vroiai?Sa merg la o întâlnire cu Alex?"

Mike:"Măcar el nu te săruta!"

Chriss:"Sa STII ca vroia.Si am jucat teatru!A fost doar ca 'Respirației gura la gura'!"

Mike:"Bine!Dar ești pedepsita sa stai o săptămana in casa!"

Chriss:"Nu ai cum!Sunt baby-sitter!"zic si scot limba la el.

Mike:"Firar al naibi de baby-sitting!Acum, du-te in sala ca sa încheiem ora."zice si eu ies pe usa.Eu ma duc in rând iar el iese din 'biroul' lui."OK, copii!V-ați descurcat bine astăzi, mai ales tu Casper.Acum sunte-ti liberi."zice si toți pleacă.

Eu îmi i-au geaca si telefonul, ca apa nu mai are rost sa o iau goală, si am plecat.

*Acasa*

Am urcat in camera, urmând sa îmi fac bagajul.

Chriss:"MAMA!!!!UNDE ÎMI SUNT TOATE PIJAMALELE?"

Mama:"La spălat, Draga!"zice si eu îmi i-au o cămasa roșie, in carouri si luga, cam pana sub fund, si o pereche de lenjerie albă.Mda...asta o sa fie pijamaua mea.Mai mi-am luat o pereche de blugi scurti si un maieu negru.M-am îmbrăcat cu o pereche de blugi, scurti , o bluza neagra cu Nirvana si mi-am luat o șapcă negra cu galben.Parul l-am lăsat desfăcut, mi-am luat coneversii albi, vitaminele si ghiozdanul si am plecat.Cum nu mai aveam benzina la motocicleta, mi-am luat skateboard-ul.Cand am ajuns acolo, Harry era pe strada, pe bordura cu ochii in telefon.

Chriss:"Ce ai omule, te-ai dat singur afara din casa?"zic punându-ma in soarele lui.

Harry:"Nu, dar te așteptăm!"

*Duapa 10 minute*

Ma mir ca Harry nu a mai făcut nimic.A stat pe canapea cu ochii in telefon.Cum era noapte m-am dus sa-mi fac un duș.

Chriss:"Cat sunt la baie fa si tu niște senwich-uri."zic si ma duc direct la baie.

*Dupa alte 10 minute*

Dupa ca am ieșit din cabina am observat ca nu am pijamaua.

Chriss:"Cacat!"zic si îmi fac curaj sa ies din baie ținând bine prosopul pe mine.Stai care era camera?"Harry, unde dorm?"

DadacaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum