Capitolul 5

218 10 1
                                    


    Anne:" Harry...iar...serios? Christina, te vedeam mai serioasa..."zice scapand un mic zambet. Harry s a ridicat si a incercat sa ii explice ce s a intamplat. Anne mi a aduncat o privire din care se intelegea tot, mi a zis sa ies. Mi am luat lucrurile si am iesit pe usa...nu stiu daca a inteles Anne tot ce s a intamplat... dar sper sa nu ma concedieze...

   Ma rog... mi am luat skateboard ul si am plecat acasa. Se pare ca nu era nimeni acasa, asa ca: m am dus sa mi duc lucrurile in camera, cele murdare la baie in consul de rufe murdare, am dat drumul la apa in cada si, cat timp se umplea cada, m am oprit in fata oglinzii si incercam sa derulez si sa inteleg ce tocmai s a intamplat. Mi a scapat un mic zambet...

Cand am vazut ca cada era destul de plina m am dus si am turnat o cantitate mare de solutie-d.aia-parfumata-de-facut-spuma. Avea un miros asa de frumos, aducea a miros de liliac combinat cu pepene galben, stiu... am gusturi proaste cand vine vorba de parfumuri... Am oprit apa, mi am luat pastilele ca sa nu mai patesc ca si aseara, pus un pahar de vin rosu, am aprins niste lumanari parfumate de pe marginea cazii, mi am dat drumul la 'playlist ul de baie', care incepe cu remixul de la Go F*ck Yourself, am inceput sa ma dezbrac in timp ce fredonam melodia, e bine ca boxele sunt date asa de tare incat daca cant nu ma aude nimeni, oricum nu ma auzea nimeni daca sunt singra in casa dha... am inchis lumina si m am bagat in cada. Era asa de bine, relaxant, nu trebuia sa ma ingrijorez de nimic, nu m am mai simtit asa de bine de cand...de fapt, nu stiu cand am mai fost asa de relaxata...adica mama nu poate sa imi tot explice ca la varsta mea ea avea aproape tot liceul la  picioarele ei, ca avea mai multi iubiti de parca ii schimba ca pe sosete...sau ca poata vreo 4 deodata... daca intelegeti ce vreau sa spun, sau tata care sa ma certe intruna... Dar, ar trebui sa ma ingrijorez ca s ar putea sa fiu concediata...sau nu, adica sunt cautata de multi parinti, la care ar fi mai usor si i as lua si acum, dar Harry are nevoie de dadaca 24/24. Ma rog...acum este timpul meu, timpul Chrisstinei. Trebuie sa ma gandesc numai la mine! Ok! Ce sa fac eu... cred ca o sa mi fac iar povesti in cap, asa cum imi faceam cand eram mica, cum ar fi acela cand ziceam ca o sa ma casatoresc cu Ben 10 si o sa avem copii care o sa poata sa se transforme in extraterestrii si o sa salveze lumea. Mda...er si atunci ciudata... Deci sa incepem, hm...o da, ce dragut era Casper ieri...ah...ma topeam cand dansa si cand am dansat impreu parca aveam o conexiune speciala...nu stiu nu cred ca ma place...:( SAU, mai e si Harry, cu care m am sarutat, si pare si la el ca avem o conexiune, dar nu in dans...

   ???:" CHRISSTINA!!!!!!!" tipa o persoana pe care nu o pot recunoaste pentru ca nu era lumina, ma rog, erau doua persoane.

   ???:" TREBUIE SA ALEGI: EU SAU EL?" zice cealalta persoana. Ok, ce e asta? Vreo gluma, e cumva camera ascunsa aici? SAU hotul a gresit intrebarea? A zis o pe asta in loc de " BANI SAU MORI!"... Unul dintre ei  a reusit sa aprinda lumina, cand ma uit mai bine erau... Harry si Casper?! Ok... asta este foarte ciudat... Imi scutur capul si cand ma opresc, Harry era langa mine, facandu mi cu mana prin fata ochiilor...DOAMNE, BINECUVANTEAZA L PE CEL CARE A FACUT SOLUTIE-D.AIA-PARFUMATA-DE-FACUT-SPUMA!! Daca nu era spuma, astia doi ma vedeau goala, ce naiba...

  Chriss:" Ce ati zis mai devreme?"clar m au intrebat ceva, dar voiam sa fiu sigura.

  Casper:" Ce ar dori altetea voastra, pizza sau film?" zice facand o reverenta...nu inteleg de ce a facut asa? A stai... tocmai ce incepuse o melodie care are tente de vremea printeselor...

   Harry:" Si eu am venit sa iti zic ca mama, cu greu, a inteles ce s a itamplat, dar a inteles si a zis ca nu te concediaza."

  Casper:" Stai asa, ce s a intamplat?" intreaba foarte speriat. U...devine interesant...

  Harry:" Esti prea mic ca sa intelegi." zice fara sa isi ia ochi de la mine si zambind.OK... chiar devine interesant.

   Casper:" Eu...mai mic decat tine...HU...in primul rand nu sunt eu ala care are o dadaca, in al doilea rand sunt mai mare decat tine..." zice razand.

   Harry:" Scuza ma ca te corectez, dar eu am o dadaca draguta si sexy. Punand accentul pe sexy!" zice facandu mi cu ochiul, nu imi dau seama dar rosesc. Imi dau seama ca eu inca sunt in cada si astia doi stau aici foarte relaxati.

   Chriss:" Puteti sa iesiti, vreau sa ma schimb si eu..."

   Harry:" Da, are dreptate...Casper, trebuie sa iesi!"zice si ii arata usa. Casper se enerveaza, iese.

   Chriss:" Harry, din cate vad eu, nu ai iesit..." zic, dar el baga mana in apa.

   Harry:" Vad ca iti place sa faci baie cu apa fierbinte.."

   Chriss:" Ai vazut bine, acum pleaca!"

   Harry:" Unde am ramas data trecuta?...Hm...A da...Mi am adus aminte." zice si imi apuca piciorul incepanda sa ma gadile.

     Chriss:" AJUTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR" srigam de nu mai puteam, de fapt incercam...

      Casper:" HARRY IESI, ACUM!!!"

OK...asta a fost cea mai ciudata experienta la baie...


DadacaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum