13; senden etkileniyorum

39 9 0
                                    

Jungkook'tan

Hayatımda hiç bu kadar huzurlu bir şekilde uyanmamıştım. Genelde her sabaha belimin ağrısı yüzünden küfürler savurarak kalkardım, ama bu bugün için geçerli değildi. Dün gece sevdiğim insanın kollarında uyuduğuma hala inanamıyordum.

Aslında hastalandığım iyi oldu. Hiç bir şeyim olmasaydı belki de Taehyung benimle böyle ilgilenmezdi, bana sarılarak uyumazdı. Tamam ona sarılan bendim ama o da karşılık verdi?

Bir dakika, Taehyung nerede?!

Dün gece birlikte uyumuştuk, evet. Saat 9 buçuk ve o genelde bu saatte hala uyuyor olmalı. Fakat Taehyung şu an yatakta değil ve yatağın dün gece Taehyung'un uyduğu köşesi soğuk.

Çoktan kalkmış galiba. Ama evden tek bir ses bile çıkmıyor.

Taehyung evde yok.

Jungkook telaş içinde evi gezdi fakat Taehyung'u bulamadı. Tam onu arayacaktı ki, Taehyung'un telefonunu masanın yanında buldu. Bu çocuk evden çıkınca neden telefonunu almıyor?!

2 saat sonra

Aradan 2 saat geçti ve Taehyung hala eve uğramadı. Oysa ki evin 4 köşesi alışveriş merkezleriyle, market ve pazarlarla dolu.

Bu çocuk nerede?!

Belki beni istemiyor. Benim gitmem için evden kaçıyor, dün bir bugün iki. O zaman geri döneyim ben. Kimseyi rahatsız etmek, evinden etmek istemiyorum. Ben çıkar giderim, hem eviden, hem de hayatından. Taehyung da rahat hayatına devam eder.

Benim buraya gelmem bile yanlıştı. Kim bilir Taehyung ne düşünüyor şimdi hakkımda. Alay ediyordur kesin. Onun bir sözüyle hemen ta Busan'dan buraya kadar heyecanla geldim. İşimden de 1 haftalığına izin aldım. Aptal ben, aptal. Ama seviyorum onu, çok seviyorum hem de. İnsan sevdiği için her şey yapmaz mı?

Fakat bir yeri kaçırdım...o beni sevmiyor. Sevmeyecek belki de. Zaten niye sevsin ki? Daha 3 hafta olmadı biz konuşalı. Bir de 2 hafta hiç yazmamıştım ben ona. Ama bunu isteyen o değil miydi? Yüzsüz davranıp kendimi onun gözünden düşüremezdim. Hem belki de işi vardır ve onu rahatsız ediyorumdur?

Jungkook bavulunu eline alarak kapını açacaktı ki, kapının yanındaki aynaya bakarak üzerinde kendi kıyafetlerin değil de, tavşan pijamasını gördü. 2 saat oldu kalkalı fakat o daha yeni farkediyordu.

Bir dakika...üzerimdeki ne o öyle? Yoksa Taehyung da mı beni tavşana benzetiyor? Her neyse, alıştım artık.

BİR DAKİKA

TAEHYUNG GECE BENİM ÜZERİMİ Mİ DEĞİŞTİRMİŞ???!

Kahretsin. Benim kıyafetlerim nerede?! Havaalanına böyle gidesi halim yok ki. Böyle hiç evden dışarı çıkamam. Taehyung beni resmen parmağına dolamış, alay ediyor. Benimle derdi ne?

Jungkook çaresizce yere çöküp ağlamağa başladı. Sevdiği kişi neden onunla böyle acımasızca davranıyordu? Ama onu tanıyor, o hiç böyle biri değil. Neden Taehyung bunu ona yapıyor peki?

promise :: taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin