🍯Bölüm 14🍯

30 4 0
                                    

Multimedya : Balım

Eyyy Ahalii!

Ben geldim!

Neden geri döndüm merak ediyorsanız, lütfen mesaj panoma...

🍯

Bal Çöreği : Buray, müsait misin?

Buray : ?

Bal Çöreği : Kibar olsana biraz, ayı!

Buray : Sen gerçekten Balım değil misin?

Bal Çöreği : Ben sana beni o cadaloz kızla karıştırma demedim mi Buray?!

Kendine sövmeyende ne bileyim yani...

Buray : Seninle hiç tartışamayacağım. Kapatalım konuyu.

Bal Çöreği : Anladım. Beni bulamadığın için keyifsizsin.

Buray : Ne alakası var.

Bal Çöreği : Dikkat et de çarpılma.

Bal Çöreği : Gerçi bu halinle de çarpılmış gibisin.

Buray : Niye sevdin o zaman beni kızım?

Buray : Mal mal konuşup tepemi attırma benim.

Bal Çöreği : Düzgün konuş benimle su kaplumbağası!

Buray : Göz deviriyorum say. Emoji bulmakla uğraşamayacağım.

Bal Çöreği : Sen bu üşengeçlikle evde bana da yardım etmezsin.

Buray : Ne evi? Ne yardımı? O da ne demek?

Bal Çöreği : Evlendiğimizde diyorum. Bebeğimizi uyutmayacak mısın?

Buray : Bal Çöreği...

Bal Çöreği : Evet evet evet! Sonsuza kadar evet!

Buray : Şu an sırası değil güzelim, sonra düşünürüz.

Ama niye yaaa...

Bal Çöreği : Niyemiş?

Buray : İlk önce karşıma çıkman lazım. Sonra benim de seni sevmem lazım... Sonra sevgili olmamız gerek. Sonra iş ciddiye filan binerse teklif etmemi bekle lütfen. Acele işe şeytan karışırmış.

Bal Çöreği : Aa sevgili dedin de aklıma geldi. Ulaş kankin ve BALIM'IN çetesinden Hayat'ın sevgili olmasına ne diyorsun.

Buray : Hayat iyi kız. Sorun yok yani. Ama o Şeyma mıdır nedir gıcık oluyor Ulaş'a. Yani tek sorun o.

"Bana mı dedi o? Ağzını burnunu kırıcam bir gün şunun seni üzdüğü yetmiyor bir de bana laf atıyor gerzek!"

"Şeyma sakin ol. Sana bir şey dediği yok gerçekleri söylemiş."

"Bak Balım sana da uçarım buradan, zaten sinirliyim. Aşık olacak başka birini bulamadı hanfendi gitti kaz kafalının tekine aşık oldu. Neymiş efendim insan aşık olacağı kişiyi seçemezmiş! Felsefe yapıyor bir de bana! Bana bana..."

"Şeyma sus! Senin yüzünden sevdiceğimle mesajlaşamıyorum."

"İyi be! Gidiyorum ben! Malum birileri her an burayı basabilir."

"İyi git." dedim umursamazca. Zaten son günlerde ayrı bir gıcıktı kendisi, daha fazla dır dır çekemezdim. Derhal Buray'la olan sohbetime girip yazdığı mesajı okudum.

Buray : Huu huu? Nerdesin? Yanıma mı geliyorsun yoksa?

Bal Çöreği : Karşına çıkmak istemiyorum biliyorsun.

Buray : Neden?

Bal Çöreği : Korkuyorum çünkü.

Buray : Bende korkuyorum.

Bal Çöreği : Neyden?

Buray : Bir çok şeyden. Neyse kapatalım bu konuyu.

Hangi konuyu?

Bal Çöreği : Peki.

Buray : Peki.

Buray : Şey... Annem çağırdı da...

Bal Çöreği : Tamam görüşürüz.

Buray : Görüşürüz.

Bir sıkıntım vardı. Çünkü sevdiğim adamın bir sıkıntısı vardı. Hissetmiştim. Ve ben, Buray'ın derdini bulup ona yardım edecektim. Çaresi olmasa bile. Çünkü o adam benim hayallerimin baş yapıtıydı. Hüzünle gülümsedim. O an sarılmak istemiştim ona, bir çok şeyden korktuğunu söylediğinde. Korkusunu dindirmek, saçlarını okşayıp teselli etmek istemiştim... Ama bunlar sadece hayalde kaldı. Her zamanki gibi.

🍯

Her zamanki gibi...

Sıradan kelimelere duygu yüklemek her zaman ilgimi çekmiştir. Bu bölümün son kısmı da aslında göründüğünden daha derin. Fakat ben size bu kadarını yansıtabildim.

Size daha önce matematiği sevmediğimi söylemiş miydim? Sevmiyorum. Hem de hiç. Sayılara anlam yükleyemiyoruz çünkü, sayılarla oynarsan matematiği daha çok seversin diyor çevrem. Bende diyorum ki, ben sayılarla değil kelimelerle oynamayı seviyorum. Anlayan var mı? Yok.

Neyse baya acıtsayon yaptım şu an kskmdmff hiç gerek yok böyle şeylere.

Bir sonra ki bölüme görüşmek üzere ballar, ben kaçar 😘🍯

Bal Çöreği | Yarı Texting -Askıya Alındı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin