Ginny si okamžitě lehla do postele a oddala se myšlenkám. Nevěděla, proč to všechno dělá. Proč chce být v jeho blízkosti... Tak najednou. Ve škole, předtím těch x let dozadu, neměla žádnou takovou touhu. Nenáviděla ho, ano, to bylo to co dělala. A teď najednou se to změnilo? Z jakého důvodu? Proč?
Vzala si do rukou polštář a podepřela si jím hlavu. Nerozuměla svým myšlenkám.
"Ginny, ty jsi tady?" Podivila se Hermiona a když Ginny zvedla hlavu, uviděla její zvláštní pohled.
"Co se stalo?"
"Nic se nestalo, jsem v pohodě." Pokrčila rameny, ale její výraz... Bylo nad slunce jasné, že je v tom něco víc. Neplakala sice, ale její výraz... Byla tam bolest.
"Já to na tobě vidím. No tak, co se děje? V poslední době nejsi ve své kůži." Hermiona se okamžitě přesunula k Ginny a upřela na ní ten svůj pohled.
"Ne, vážně mi nic není. Jen se cítím trošku deprimovaná z toho, co se děje... Však víš, cítím se jako nějaká krysa která se schovává..." Začala si vymýšlet a kupodivu to Hermionu uklidnilo.
"Aha. Hele, prostě nad tím tolik nepřemýšlej. Je to sice teď na houby, ale já věřím, že se všechno zlepší."
"Asi máš pravdu."
Někdo zaťukal na dveře a obě dívky se podívali tím směrem. Potom, co dali souhlas ke vstupu k jejich úžasu vešel Harry.
"Ehm, Hermiono, můžeme si promluvit?"
"Jasně. Jen mluv."
"V soukromí."
"Aha. Tak půjdeme třeba na chodbu?" Navrhla a stoupla si. Pak se podívala na Ginny.
"Budeš v pohodě?"
"Jasně. Proč bych nebyla? Prostě jen chvilková slabost." Prohlásila. Hermiona se usmála a pak následovala Harryho na chodbu.
"Co je s Ginny?" Zeptal se hned. Byla pro něj jako mladší sestra a ten rozhovor, který před chvilkou vedli Harrymu nemohl ujít.
"Jen menší deprese, ale nic co by se nedalo vyřešit... Neboj se, je v pořádku." Usmála se a přitom ho chytila za ruku a Harry jí úsměv opětoval. Chvíli tam tak stáli a dívali se jeden druhému do očí. Harry pak pustil její ruku a tvářil se zmateně. Hermiona na tom byla podobně.
"Tak, co jsi chtěl?" Zeptala se a nervózně si prohrábla vlasy.
"No... Mám na tebe laskavost. Vlastně... Ron má."
"Aha. A jakou?"
ČTEŠ
Bitva o zářící údolí
FanfictionKapitolová povídka z Harryho Pottera. Kapitoly jsou dost krátké. Příběh: Harry Potter tráví vánoce v doupěti. Vše však naruší příchod Severuse Snapea, který potřebuje pomoci. Život jak jeho, tak všech jsou v ohrožení. Zářící údolí je zbraň, která s...