"No tak Levandule, ššš." Hladil ji Ron po vlasech. Po chvíli zemětřesení ustalo a Levandule se odtáhla.
"Co to bylo?" Zeptala se.
"Nevím," přiznal Ron upřímně a podíval se z okna. To, co viděl, ho dost vyděsilo. Všude byli smrtijedi. Plno smrtijedů. Byl si jistý, že to zemětřesení bylo způsobeno tím, jak se snažili prolomit ochrannou bariéru. Vyděšený výraz zrzavého chlapce však Levanduli neunikl.
"Co se děje?" Optala se se ho a přistoupila blíž. Ani nemusel promluvit, aby pochopila nastalou situaci. Věděla že je to zlé. Velmi zlé.
"Co budeme dělat?" Zeptala se Rona a snažila se v duchu nepanikařit.
"Ehm... Ve skutečnosti nevím." Odpověděl Harry po pravdě. "Ten balíček mám schovaný v kapse. Pro všechny případy."
"Pro všechny případy?" Nechápala Hermiona.
"Však víš, celá ta záležitost se smrtijedy a tak dále." Prohlásil.
"Aha." A pak se všechno začalo otřásat. Hermiona málem upadla na zem kdyby nebylo Harryho a včas jí nezachytil. Hleděli si do očí jen malou chvilku než ji Harry pomohl postavit se. Oba dva nechápali, co se mezi nimi začíná dít.
"Myslím, že by jsme měli jít do kuchyně." Prohlásila Hermiona. Ale předtím, než odešli si kouzlem přivolala svojí tašku. Pro všechny případy. Nelíbilo se jí to.
Severus se chystal k odchodu.
"Ne, nechoď prosím." Zarazila ho svými slovy. Chvíli stál na místě a nevěděl jak se má rozhodnout.
"Dobře." Souhlasil nakonec a otočil se.
"My..." Ginny se zvedla. "Měli bychom si promluvit."
"Není o čem." Prohlásil nevrle.
"Ale ty víš že je. Víš to moc dobře. Proč se snažíš všechno zapírat?" Zeptala se ale odpověď nedostala, protože se náhle všechno začalo třást. Ginny malinko zaškobrtla ale hned se narovnala. Severus to zpozoroval a na chvíli se lekl. Rychle přiběhl k oknu a podíval se ven.
"Smrtijedi." Prohlásil vyrovnaně.
"Cože?! Ale proč..."
"Ze dvou důvodů. Kvůli mně a Harrymu." Jeho hlas zněl naprosto klidně.
"Myslím že má pravdu." Do kuchyně vstoupila Hermiona s taškou okolo pásu a za ní byl Harry. "Zatím neprolomili bariéru, ale bude to každou chvíli."
"Proto by jsme měli co nejdříve utéct. Vymyslet strategii a tak." Prohlásil Ron, který se náhle zjevil v místnosti s Levandulí okolo krku. Když cítila, že se bezpečně přemístili, ustoupila o kus dál od něj.
ČTEŠ
Bitva o zářící údolí
FanfictionKapitolová povídka z Harryho Pottera. Kapitoly jsou dost krátké. Příběh: Harry Potter tráví vánoce v doupěti. Vše však naruší příchod Severuse Snapea, který potřebuje pomoci. Život jak jeho, tak všech jsou v ohrožení. Zářící údolí je zbraň, která s...