Çiçek🥀

123 16 12
                                    

🥀
A

caba ağlıyor muydu yoksa bulutlar da mı üzüntüsüne eşlik ediyordu? Genç kadın kafasını yavaşça gökyüzüne kaldırdı. Bir karar vermesi gerekiyordu. Arkasındaki adamın yoğun bakışları sırtını delip geçerken ne kadar kolay olabilirdi ki? Kalbini verdiği adamın bir başkasını sevmesine daha ne kadar katlanabilirdi? Hele ki o kişi yıllar önce bu dünyadan ayrılmışsa? Yalnız gitmeyip adamın ruhunu da yanında götürmüşse? Genç kadın derin bir iç çekti. Ölen bir kişiyle nasıl savaşabilirdi ki? Ne yaparsa yapsın adamın kalbindeki paslı kilitleri çözemiyordu ve bu onu derinden yaralıyordu. Sevdiği uğruna yaralanmak onun için sorun değildi. Lakin adam O'nu hiç unutmuyordu ki. Kalbi acıyarak arkasını dönmesiyle mavinin en güzel tonunu gördü, gözlerini. Az mı dalıp gitmişti o mavilere. O maviler bir başkasını ararken. Hafifçe yutkundu. Kararını vermişti. Söyleyeceklerini çok düşünmüştü ama ağzından tek kelime çıktı.

"Gidiyorum. "

Mavilerin üstünü örten uzun kirpikler söylenileni anlamak için hafifçe kısıldı. Bunu gören kadının dudakları tekrar aralandı.

"Gidiyorum. Sen başkası için beni daha fazla kırma diye. Hep yanında olmaya çalıştım. İyi ya da kötü. Ama sen beni hep ittin. Sana ne zaman gelmeye çalışsam kapılarını yüzüme kapattın. Sana ulaşmama hiç izin vermedin. Senin artık olmayan birisi için eriyip gitmene dayanamıyorum. Seni çok sevdim. Başka birini bu kadar sever miyim bilmiyorum. Kendine iyi bak. "

Gözlerine dolan yaşları gizleyerek hemen arkasını döndü. İçi yanıyordu ama biliyordu ki gitmezse daha çok yanar. Adımlamaya devam etti. Ta ki arkasından o sesi duyana kadar.

"Gitme. "

Genç kadının kalbi hızla çarparken adımları sanki bu anı bekliyormuşçasına yere mıhlandı. Doğru mu duymuştu? Yavaşça arkasına döndü. Maviler ona bakıyordu. Öyle bir bakıyordu ki. Kadının kalbi daha hızlı atmaya başladı. Adam ona doğru yaklaştı ve dudakları aralandı.

"Ben yaralı bir adamım. Kabuk bağlamamış bir yarayım. Sense bütün masumluğunla, zarafetinle o yarada açan bir çiçeksin. "

~

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yarada Açan ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin