1,bölüm. "Ben Geldim"

664 37 25
                                    

Ben cemre 18 yaşındayım,Tiktok fenomeniyim, Babam yok bizi terk edib gitmiş, Yokluğuna alışdım dersem yalan olur, Annem ve abimle çekirdek aileyiz işte ,Onlar bursada Ben istanbulda tek yaşıyorum.

Sabah alarım sesiyle uyandım,Her zaman ,ki gibi tavanla göz göze bakışdık, ayılana kadar yerimde kaldım, Kalkıb rutin işlerimi hal edib, instaya sotry atdım.

Pişamalarımı çıkartıb şunları giydim

Beyaz spor ayakkabılarımı'da giyinib odamdan çıkdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz spor ayakkabılarımı'da giyinib odamdan çıkdım

Telefonuma bakmayı yeni akıl etmişdim ki, Gurubumuz kaynıyodu, Üstekileri boş verib en son konuşdukları konuya geldim Gülümsedim ,Berke yine sinirliydi.

Cs'nin oğluşları🌵

Miss kokulum🍀:Okulda ağaç oldum geliçekmisiniz artık?

Ayanım😍: Çatlama geliyoruz işte

Küküm🐺:Ben geç gelicem beklemeyin  beni.

Ben:Geliyoruumm

Okulla aramızdaki mesafe 10 dakikaydı hemencik vardım , Sinirle bizimkileri azarlayan berkeyle gülümsedim.

-Ben geldimm, Hepsinin Yanağını sulu sulu öpdüm

Asir A , Berke B , Ayhan Ay ,Emir E
Kürşat,K

Hepsi:-Hoşgeldinn

Ay:Kürşat neden geç gelicek ki?

A:Vallaha bir kaç gündür bir hallerde hadi hayırlısı

E:Üzgün gibiydi, Cerenden sonra başka birine aşık olduysa boku yedik

Bn:Şaçmalamayın işi vardır,Hadi sınıfa derse geç kalıcaz

Çoçuklar arasında konuşurken aklım kürşatda kaldı, ya emir haklıysa Cerenden sonra zor toparlanmışdı ,hele,ki eski sevgililerimiz sevgili olunca ikimizde yıkılmışdık bizi berke taparlamışdı , ben tamamda kürşatın üzülmüsine izin veremem!.
Ceren kürşatın eski sevgilisiydi ondan ayrıldıkdan sonra çok yıpranmışdı,Heleki benim eskiden sevdiğim kara çoçuğumla sevgili olunca kürşatla aynı kaderi yaşıyorduk.

Sınıfa varınca herkes yerini aldı Ben berkeyle, Emir asirle ,ayhanda kürşatla oturuyordu.

Hoca sınıfa girince kürşatın ilk dersi kaçıracağını anladım,Nerdeydi bu çoçuk?!

Hc:Günaydın çoçuklar yoklama almadan önce,Sınıfınıza yeni öğrenciler gelicek

Bn:off yaa yinemi

Hc: Gelin çoçuklar kendinizi tanıdın

Yeni gelenler sınıfa girince başımdan aşağı kaynar sular töküldü , bana bakan kara gözlerle tir tir titredim, bana sevgiyle değilde hırsla ,nefretle bakıyodu, Sanırım kara çoçuğum çok değişmişdi, Yanında bana sırıtarak bakan cerenle kıskanclık'mı desem ,yoksa sadece öfkemi ona gözlerim alev alev bakarak karşılık verdim.

Düşüncelerimi bölen o ses ise Kürşatın Sevincden Hayal kırıklığına uğradığı o sesdi

"Ben Geldim"

1 ci bölüm geldi ilk bölüm olduğu için 10 yorum ,9 oyda yeni bölüm gelicek , Öpümm😘😘

Csfc 'iler.👋

Ödfc'ler.👋

Juanfc'lar.👋

Diğer kurguma baka bilirsiniz ❤ çokk mutlu olurum,   oy ve yorum atmayı unutmayın ballarım💕💕

"Herşey Anını Bekler Papatya"🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin