נ.מ נתנאל
"פרסי ונתנאל קומו עכשיו יש בית ספר" קמתי מהמיטה בחדר שלי למשמעה קריאותיה של אימי סאלי ירדתי מהמיטה והתארגנתי, אה שכחתי אני צריך להציג את עצמי:קוראים לי נתנאל אני גר בניו יורק ואני בן 13 (אני בתכלס 12 אבל סבבה) יש לי אח גדול בן 17 שאני חושד שהוא סוכן כי כל קיץ הוא נעלם והוא גם נעלם לשנה האחרונה, אבל זה הכול קמתי אכלתי והלכתי לבית ספר שלי עם פרסי שאנחנו לומדים באותו בית ספר, נכנסתי לכיתה וכל היום היה רגיל, היה לי קשה ללמוד בגלל הדיסלקציה שיש לי והבעיות קשב וריכוז אבל אני כבר רגיל, אבל היום משהו הרגיש לי שונה אפילו רגיל רגיל מידי, כאילו שיקרה משהו מיוחד היום אבל מה כבר יקרה לי אני רק ילד רגיל נכון?, המשכתי את היום לימודים מתפלל שהוא יסתיים כבר ושאני יוכל ללכת הביתה. אבל מה שהיה הכי מוזר זה השעה האחרונה, הרגשתי כאילו מישהו או משהו עוקב אחריי אבל כל פעם שניסיתי לראות אותו הוא נעלם כנראה סתם תחושה מוזרה, התהלכתי בבית ספר לשים ספרים בלוקר שלי וללכת הביתה, ובעודי פותח את הלוקר שמעתי רעש מאחורי כמו כלב מגרגר, ושהסתכלתי אחורה ראיתי כלב שחור ענקי מסתכל אליי, האינטינקט הראשוני שלי היה להתחיל לברוח אבל הוא רדף אחרי, המשכתי לרוץ כמה שיותר מהר במסדרונות בית ספר אבל בסופו של דבר הגעתי למבוי סתום,ציפיתי למוות שלי אבל פתאום קרה משהו מפתיע ביותר. המון מים עלו מהאדמה והעיפו את הכלב הענקי הזה לתקרה זאת הייתה ההזדמנות שלי חשבתי והתחלתי לברוח שוב, ניסיתי לברוח אבל הוא מעצבן הכלב הזה והוא חזר לרדוף אחרי, "אהה" שמעתי מישהו צועק מאחורי וראיתי את פרסי מחזיק חרב ומולו אבק זהוב, "פרסי מה קורה כאן" ניסיתי לשאול אותו אבל הוא רק תפס אותי והתחיל לרוץ איתי, לא ידעתי לאין או למה אבל פרסי רק רץ הכי מהר שהוא יכל.לאחר הרבה ריצה הגעתי חזרה לבית נכנסנו לבית ובלי לחכות שנייה פרסי אמר לאימא שלי, "זה קרה תקפו אותו" נראה שאימא שלי נבהלה,"אפשר בבקשה להבין מה קורה כאן" צעקתי להם אבל הם לא יתייחסו,"אוקיי קח אותו" אימא שלי אמרה לפרסי הוא הינהן, "נתנאל תישאר פה רגע ואל תזוז" פרסי אמר לי בזמן שהוא רץ לשירותים, לאחר כזה דקה הוא חזר וירד איתי למטה שוב,"טוב לאן הולכים"שאלתי אתפרסי בידיעה שהוא לא יענה, "אנחנו הולכים למחנה" הוא אמר לי "מה איזה מחנה?" שאלתי אותו אבל הוא לא ענה, לאחר עוד טיפה זמן ראיתי טנדר לבן מגיע ופרסי עלה איתי עליו, במושב הנהג היה בן אדם עם כמה מאות אם לא אלפי עיניים נוהג, ומאחורה היה אותי את פרסי ונערה בלונדינית שהכרתי רגע זאת אנבת החברה של פרסי נזכרתי,"אפשר להבין מה קורה כאן?", שאלתי אותם, "אנחנו לא יכולים להסביר כירון יסביר לך" לא רציתי לשאול עוד שאלות אז פשוט שתקתי וחיכיתי שנגיע למחנה שפרסי אמר.
___________________________________________________
טוב אז זה היה הפרק הוא יצא חרא? אני מרגיש שהוא יצא חרא תגידו לי בתגובות איך הוא יצא וזהו בערך
עד לפעם הבאה
נתנאל