26-SİREN HEAD NEDİR?

244 31 0
                                    

Siren Kafa gerçek mi efsane mi? Siren Head olarak da bilinen bu kavram bir şehir efsanesidir. Eski zamanlarda Asya, Afrika ve daha birçok kültürde benzerine çok rastlanan masallarda anlatılan yaratıklardan biridir. Ancak bunun özelliği bir şehir efsanesi olmasıdır. Son dönemlerde oldukça yaygındır.

on dönemlerde özellikle de internet ortamında adına sıkça rastlanan bir kavram ola Siren Kafa gerçek mi? Siren Head olarak batı kültüründen doğan bu şehir efsanesi nedir? 
Siren Kafa veya Siren Head, adından anlaşılacağı üzere aslında çok eskiye veya tarihsel bir geçmişi bulunan karakter değildir. Çünkü sirenin teknolojik olarak son yüzyıla dayandığını düşündüğümüzde en fazla 100 yıllık bir geçmişi olur. Genel olarak "şehir efsaneleri"nde adı anılan Siren Kafa'nın insanları vahşice öldürdüğü, iç organlarını çıkararak, sirenlerinde olan ağızyla yediği söylenir.

Genellikle tenha sokaklarda, şehirlerin kenarlarında bulunan ormanlık alanlarda saklandığına inanılan Siren Kafa'nın bazen insanların içine dalarak saldırılarda bulunduğuna inanılır. Avrupa ve Amerikan kültürlerinde sık sık çocuklara anlatılan korkunç hikayelerde adı duyulur. 

Son olarak Siren Kafa Fall Out isimli oyunda bir karakter olarak kendine yer buldu. Oyunda tek tek öldürülen canavarlardan sonra zorlu parkurda karşınıza Siren Head çıkıyor. Siren Head en zor öldürülen canavarlardan birisi olarak karşımıza çıkıyor. Son günlerde Siren Head ile ilgili birçok animasyon film ve çizgi film çekilmiş durumda .

Siren Head ile ilgili anlatılanların tamamen uydurma olduğunu rahatlıkla söylemek mümkündür.
Bu nedenle aslında ciddiye alınacak hiçbir tarafı yoktur.

Kitabımı oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın, seviliyorsunuz.

KORKU HİKÂYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin