5- Yeminler

174 22 2
                                    

ch.5

“Bana memleket, bana su, bana tat, bana uyku, bana rüzgar gibi gelen sevgilim. Gülüşünü küçük bir çocuktan alan, yastıkta başının bıraktığı ize kurban olduğum. 

Eser durusun hafızamda ve orada hiç bir şey yok senden önceme ve sana ait olmayan. Son hayalim, ne güzel şey seni sevmek.
Elleri küçük sevgilim, ne güzel şey seni hatırlamak. Etimde soğuk, kara saplı bir bıçak gibi değil, hasret ateşiyle dövülmüş sımsıcak bir demir gibi.

Ne güzel şey düşünmek seni bunca kalabalıkta ve bunca yorgunluklarımın içinde. Son hasretim, sana olan hudutsuz sevdamı; manolya kokulu başını kollarımın arasına alıp senin o memleket gözlerine saatlerce bakmalıyım ki anlatabileyim.
Senin yanı başında ve şefkat o dolu göğsünde uyumalıyım çünkü ben senin her yanın çiçek açmış, yemişlerle dolu fidana benzeyen güzel yüzüne hasret yaşayamam.” ellerimi tutmuştu ve parmak boğumlarıma öpücükler bırakmıştı. “Hayatımın sonuna kadar yanında olmama izin ver. Benim hayatım sensin, mutluluğum nefesin. Canın, canım. Seni üzen her bir şeyin düşmanı olacağıma yemin ediyorum Jimin.”

Benim evlenmeyi kabul edişim öyle yavan kalmıştı ki onun yemininin yanında. Ben, hiçbir şey için yemin etmemiştim. Min Yoongi inatçıydı ve benimle evlenene kadar pes etmemişti. 

Ben ona evlendikten sonra aşık olmuştum. Evlenirken aklımda sadece birkaç yıl evli kalmak ve ayrılınca alacağım nafakayla rahat bir hayat sürmek vardı. Gelinliğim bile sırf Yoongi’yi sinir etmek için hiç bana uymayan bir modeldi. 

Gereksiz yere açık bırakılmış önü ve onun tam zıttı şekilde arkasından gelen bir kuyruğu vardı. Yoongi’nin kuyruklu gelinliklerden nefret ettiğini bir arkadaşından duymuştum. Bacaklarım, tamamen ortadaydı ve rahatsız hissettiriyordu. Buna rağmen Yoongi bu gelinliği severek aldığımı düşündüğü için gelinliğimi benden çok sevmişti. 

Onu sadece üzmek istiyordum. Ondan nefret ediyordum. Düzenimi bozmuş olmasından ve hayatımı ona göre yönlendirecek olmaktan nefret ediyordum. Bunu ona hep söylerdim. 

Her şeyini onun planladığı ve heyecanla beklediği düğünümüzde bile, yeminlerimizin hemen ardından kulağına eğilmiş ve ondan nefret ettiğimi fısıldamıştım. Bu mutluluğu midemi bulandırıyordu. Oysa sadece aşık aşık bakmış ve bildiğini söylemişti. 

Düğünümüze kadar bastırıcı ilaçlarımı bırakmamış ve hiçbir zaman kızgınlığa girmemiştim. Evlendiğimiz güne kadar, elimi bile sadece evlilik teklifi ederken tutmuştu. Düğünümüzde, şatafatlı yemininden sonra sessizce beni öpüp öpemeyeceğini sormuştu.

Ona midemi bulandırdığını söylemiştim. 

Sonrasında ona aşık olacağımı bilmiyordum. 

Min Yoongi, eğer bunlar ‘senden nefret ediyorum’ların karşılığıysa, adil değilsin sevgilim. 

MUST DIE FOR | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin