Marinette ile birbirimize denizin kenarından su sıçratıyorduk. Gözlerim Kagami'yi arıyordu. Kagami ile gözlerimiz buluşunca ona göz kırptım. Marinettea birden su sıçratmayı durdurdu.
Mari- Emm.. Şey.. Ben tuvalete gidiyorum.
Adri- Tamam.
Üzgün görünüyordu. Belki de özel bir sorundur diye şimdilik herhangi birşey demedim. Marinette gidince Kagami yanıma geldi.
Ka- Merhaba Adrien.
Adri- Merhaba Kagami.
Ka- Bu gün gözüme çok yakışıklı gözüktün.
Kesinlikle kızarmıştım. Hoşlandığım kız bana yakışıklı olduğumu söylüyordu. Ve bu kesinlikle çok hoş bir şeydi!
°•.¿?¿.•°
Kagami ile neredeyse yarım saattir sohbet ediyorduk. Sohbet ederken bana yavaş yavaş yaklaşıyordu. Neden bilmiyorum ama bu pek hoşuma gitmemişti. Belkide heyecandandır.
Sohbetimiz koyulaşmıştı ki aklıma Marinette geldi. Tuvalet işi bu kadar uzun mu sürüyordu? Kesin bir sorun var.
Adri- Eee Kagami?
Ka- Evet Adriciğim?
Adri- Ben Marinette'e bakıp geleceğim.
Ka- İyi , peki!
Biraz bozulmuş gibi oldu ama onu pek umursamadan otele girdim. Marinette'in odasının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım. Birkaç saniye sonra kapı açıldı. Marinette bedenini kapının arkasına saklamış , sadece başı görünüyordu. Birden bana parlayan gözlerle bakıp gülümsedi.
Mari- Adrien! Emm..şey.. Senden bir şey istesem yapar mısın?
Adri- Tabi.
Sevinmiş gibi duruyordu. Elime bir kağıt verdi.
Mari- Seni uğraştırmış olacağım. Bu yüzden çok özür dilerim. Ama bu kağıdı markete götürüp kadın görevlilerden birine verebilir misin?
Adri- Tabi.
Marinette'in yanından ayrılıp markete doğru gitmeye başladım. Aslında ne olduğunu deli gibi merak ediyordum. Acaba bakmalı mıyım?
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan şey marketin önüne gelmiş olamamdı. İçeri girerek kadın görevlilerden birine Marinette'in verdiği kağıdı verdim. Eline bir şey alıp arkasına sakladı.
Barkot okutma sesinden birkaç saniye sonra kadın bana seslendi.
Görevli- Buyrun efendim.
Beyaz , içi gözükmeyen poşedi alarak marketten çıktım. Acaba görevlinin bile bana göstermek istemediği bu şey ne olabilir?
Aslında Marinette bana bu şeye bak ya da bakma demedi. Bu yüzden bakmamda bir sakınca yok. Yani bence..
Poşetin tutma yerlerini aralayarak içindeki şeye baktım.. Bakmaz olsaydım!
Selamm! İlk önce bu seride sizi aksattığım için çok özür dilerim. Size kendimi affettirmek için bir oyun hazırladım.
Aşağıdaki kelimelerden yanlış olanı bul!
Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Muzije
Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize Mucize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
AlteleDUYDUK DUYMADIK DEMEYİN AGRESTE OKULUNA GİDEN BÜTÜN ÖĞRENCİLERE BEDAVA YAZ TATİLİ!! İki kişi arasından biri! Kagami-Marinette! Bakalım Adrien hangisini seçecek!?