BİR AY SONRA
Mari- Hadi havuza girelim Adrien.
Adri- Peki.
Bayan Bustier okulu kocaman havuzu olan bir otele getirmişti. Adrien ile koşarak havuza atlamış , kendimizi en dipte bulmuştuk. Çok eğlenceliydi. Sonra birlikte suyun yüzüne çıktık ve kahkahalar atmaya başladık. Adrien ellerini belimin iki yanına koymuş , alnını omzuma koymuş gülüyordu. Ben de dirseklerimi omuzlarına , ellerimi saçlarına koyarak ona eşlik ettim.
Bu bir ay içinde Adrien'ın Kara Kedi olduğunu anlamıştım. Ve ona da her şeyi anlattım. İlk başta şaşırsa da alışmıştı. Kagami ile Luka sevgili olmuştu ve Adrien Kagami'den hoşlanmayı kesmişti.
Ama ben henüz bir çıkma teklifi alamadım. Bu yüzden Adrien'a sürekli çıkma teklifi istediğimi alttan alttan belli eden kelimeler ve cümleler söylüyorum. Ama bu salak hâlâ bana bir çıkma teklifini bırak , "Seni seviyorum." Bile demedi.
Ne olacak işte!? Deli Agreste! Her neyse. Aslında izin verse onun kime aşık olacağını bulabilirdim. Bunu yapmam için alnına dokunmam gerek. Ama ne yaptığımı öğrenmesini istemiyorum. Bu yüzden bu gece benimle uyumasını sağlamam gerekecek.
...
Sonunda hava kararmıştı. Ama saat uyumak için çok erkendi. Çoğu kişi otele girmişti. Sadece ben , Adrien , Nino , Alya , Chloe , Luka , Kagami ve Nathiel kalmıştık. Hepimiz çimenlere oturmuştuk ve 'doğruluk mu? cesaretlik mi?' oynuyorduk. Şişe Nathaniel ve benim önümde durdu.
Nath- Doğruluk mu yoksa cesaretlik mi Marinette?
Mari- Doğruluk.
Nath- Hmm.. Hiç bir erkekle beraber uyudun mu? Uyuduysan kim?
Adrien'a baktım. O da bana baktı. Ona ne diyeceğimi soran bir bakış attım. O da doğruyu söylememi ifade eden bir bakış attı.
Mari- Evet , Adrien ile birlikte birkaç kez uyuduk.
Herkes şaşkın bakışlarını bir Adrien'a , bir bana döndürürken birden "Oooooo" demeye başladılar.
Mari- Aramızda herhangi bir şey geçmedi. Sohbet ederken dalmışız o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
DiversosDUYDUK DUYMADIK DEMEYİN AGRESTE OKULUNA GİDEN BÜTÜN ÖĞRENCİLERE BEDAVA YAZ TATİLİ!! İki kişi arasından biri! Kagami-Marinette! Bakalım Adrien hangisini seçecek!?