Marinette'in üstünde bir bornoz vardı. Bu tamamen kızarmama sebep olurken Marinette banyoya doğru ilerledi.
Mari- Sen otur yatağa. Ben duş alıp çıkıcam.
Adri- T-tamam.
...
Aradan geçen dakikaların sonunda banyonun önünde Marinette belirdi. Üstüne bir şort ve atlet giyinmişti. Birlikte aşağı indip ıslak kumların üzerinde yürümeye başladık. Dalgalar hafif hafif ayaklarımıza değerken elimi Marinette'in beline koydum. Başını omzuma yaslayarak bir elini belime doladı. Ben deniz tarafındaydım. Bu yüzden benim sol elim , Marinette'in sağ eli boş kaldı. Ellerimizi de birleştirip adeta görünüşümüzle herkese 'Biz sevgiliyiz!' Diye bağırıyorduk.
Marinette ile birlikte benim odamda cenga oynuyorduk. Sıra Marinette'e geldiğinde telefonumun açma düğmesine basarak kilit ekranından gözüken kocaman sayılardan saate baktım. Saat 23:58 di.
Adri- Marinette?
Mari- Efendim?
Adri- Saat geç oldu. Odana gitmek ister misin?
Mari- Seninle uyuyabilir miyim?
Adri- Ben..şey...
Mari- Lüütfeenn..
Adri- Emm..şey..peki.
Küçük bir bebeğe çikolata vermişçesine sevinmişti. Onun bu haline gülümseyerek oyunu topladım. Yataktaki açık kahve çarşafı kaldırarak yattım. Marinette gelince çarşafı üstümüze örttüm. Başını göğsüme koyarak yüzünü bana bakabilmek için kaldırdı. Gülümseyerek yumuşak dudaklarını kısaca öpüp geri çekildim. Ve ikimiz de kendimizi derin bir uykuya bıraktık.
Marinette
Göz kapaklarımı araladım. Başım tuhaf derecede ağrıyordu. Ahh! En son.. Başımı çarpmıştım. Hey! Burası benim kaldığım oda değil! Ve kafamın altında bir yastıktan çok daha sert bir şey var!
Mari- Adrien!
Adri- Ufff aşkııım. Uyu hadi.
Dedi uyku sersemliğiyle. Tamam.. Plagg'in içinde olduğu yüzük cebimde yanıp sönerken yüzüğü yavaşça Adrien'ın parmağına taktım.
(Bu kitapta uğur böceği ya da kara kedi yok. Kwamiler sadece duygu gücü veriyor.)
Plagg- Haaaovv!
Mari- Sessiz ol Plagg!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili
De TodoDUYDUK DUYMADIK DEMEYİN AGRESTE OKULUNA GİDEN BÜTÜN ÖĞRENCİLERE BEDAVA YAZ TATİLİ!! İki kişi arasından biri! Kagami-Marinette! Bakalım Adrien hangisini seçecek!?