Lynnedslaget

642 47 0
                                    

Etter vi hadde feiret og spist kake og alt det der, skulle jeg gå hjem mens mamma, pappa og lillesøster kjørte. Jeg måtte gå gjennom en skog. men det begynte å bli dårlig vær. Jeg begynte og gå fortere, men jeg gikk ikke raskt nok... Det kom en diger snøstorm og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg prøvde og løpe men jeg fikk så mye snø i ansiktet at jeg ikke klarte og se noenting. Det begynte og tordne og lyne. Jeg kom meg ikke fram i den dype snøen og jeg frøs veldig. Plutselig kom det et lynnedslag og traff meg i brystet, i hjertet... Alt ble svart, sånn som i drømmen. Bare at dette var virkelig. Jeg besvimte og bare lå der. Neste dag letet omtrent hele byen etter meg. Det hadde snødd så mye at jeg var helt begravd. Til slutt fant de meg i skogen. Det kom en sykebil og hentet meg og foreldrene mine etter de hadde funnet meg. De tok meg med til sykehuset .( som er vanlig når du sitter i en sykebil!😁) Jeg kom til akuttavdelingen og de prøvde og få liv i meg, men de klarte det ikke. De prøvde og sjekke hvorfor jeg besvimte og sluttet og puste. De fant ut at hjertet mitt var blitt til is. De hadde koplet meg til en sånn hjertetingsetangs som måler hjerteslagene dine. Plutselig, til alles overraskelse, begynte hjertet mitt og slå.

Med et hjerte av isWhere stories live. Discover now