Kjolen

672 50 1
                                    

Vi satt der og bare så på mobilen i 10. Minutter eller noe sånt. " Nå må dere ta på dere klær og komme ned! Foreldrene til Esmeralda kommer snart for og feire bursdagen!" ropte moren til Natalie. Vi sluttet og stirre på mobilen og tok på oss klær. Jeg skulle ha på meg en kjole som mamma hadde sydd til meg. Den var helt nydelig jeg tok den på meg og så meg i speilet. " Du ser nydelig ut!" Sa Natalie og gapte. Jeg la meg ned i senga og lot håret strømme. Jeg så så stygg ut på håret. Jeg hadde ikke børstet det eller glattet det heller. Jeg så veldig fæl ut på håret. Jeg hentet glattetangen, hårbørsta og sminken og begynte og ordne meg. Jeg lurte fortsatt på hva drømmen min betydde. Tanta mi hadde fortalt meg at drømmene mine kunne fortelle meg hva som ville skje. Pappa og mamma sier det bare er overtro,men jeg tror på det. Men hva betyr det? Vi gikk ned trappa og ut i stua. der satt mamma, pappa, lillesøster og moren og faren til Natalie. " Gratulerer med dagen!!" Ropte alle i kor. Jeg smilte over hele ansiktet. " Så fin kjole! Det er den fineste jeg noengang har sett! Hvor kjøpte du den." moren til Natalie. " Det er faktisk mamma som har laget den." jeg rødmet litt og fniste.

Med et hjerte av isDonde viven las historias. Descúbrelo ahora