Er han magiker?

497 33 3
                                    

Jeg var redd for hva hun skulle svare. "Han har tenkt å bruke oss som tjenerene hans, og siden han er magiker, kommer han kanskje til og bruke oss som forsøkskaniner og eksprementere med oss." Hun stoppet. "Og hva annet?" Jeg var målløs, men klarte og gå fram noen ord. "Men er han en magiker!? Hvem er han? Hva heter han? Hvor gammel er han?" Jeg ble frustrert og stresset og hvem vet hvilke andre følelser jeg hadde! Han heter Eathen. Han går på skole for og se ut som han er normal. Ingen vet hvor gammel han er, men de tror han er over tusen år. Han kan selv bestemme hvor gammel han skal være, så han kan være et barn på fire år, eller en voksen på 90." Dette er utrolig! Hvordan kan jeg, være forelsket i en ond magiker som er over tusen år!!! Jeg var stille. Det som var litt teit akkurat nå, var at jeg ikke hadde sett søstra mi, som faktisk sto noen meter unna! "Jeg ser du endelig har klart det." Sa en stemme. Det minnet om Eathen sin søte snille, NEI!!! Ta deg sammen Esmeralda! Han er en ond trollmann, lev med det! Etter den tanken, begynte tårene å komme.

Endelig kom det nytt kapittel! Skrivelysten kommer og går, så når jeg har lyst, skriver jeg. Jeg skal på leirskole, så det kommer ikke til og bli oppdatert denne uka hvis ikke jeg rekker noe når jeg har kommet hjem!
-Hannahpuz

Med et hjerte av isHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin