3.bölüm

220 15 4
                                    



&.. "Gitmek Başkalarına Karışmaktır"

........

-Ben Yağmur diyip elimi uzattım.

Uzattığım elimi tuttu.Bir an sıcak bastı gibi oldu sanki. :D

-Ben Yağız , Yağız Özhan..

...

-Memnun oldum. Dedikten sonra sıcak bir gülümseme gönderdim ardından da elimi onun elinden(istemeyerek) çektim .Bende anlamında kafasını salladı.

Acaba sarp'ın abisimiydi? Yok canıım hiç benzemiyorlarlar ki. Aslında birazcık benzerlik var sanki.Yok yaa alakaları yok. Belki de sarp daha çok babasına benziyodur.

İç ses: Kendinle konuşmayı bırakıp sorsan artık

Ben: Doğru ya bu niye benim aklıma gelmedi?

İç ses: Ama benim aklıma geldi :D

Ben: Zaferle sırıttığını biliyorum ama aynı bedendeyiz salak.

Sarp'ın bağımasıyla kendime geldim.

- Yağmuur sen beni dinliyomusun?

-Evet sarp tabi ki dinliyorum.

-Güzel ne diyosun o zaman yapar mısın benim için?

-Iıı şey... yaa ... benn ....

-Dinlemedin dimi?

-Ya tamam bişey düşünüyordum duymadım tekrar söyler misin?

-Offf pekiii. Diyorum ki sevgilim olur musun?

-Neee !!! Hösstt orda bi dur ne diyon sen?

-Heyy sakin ol oyun olarak. Sadece yanımda geliceksin öyle tanıştırma falan olmucak yani sevgilim demiycem ben o öyle sanıcak.

-Hııı tamam o zaman. Dur bi dk nasıl oyun olarak anlamadım.

-Yani birini kıskandırmam gerekiyo da o yüzden.Lütfen çok önemli ne dersen yaparım sonra ne istersen söz.

-Hayır sarp yaa şeyy kusura bakma ama bende bi kızım bana böyle bir şey yapılmasını istemezdim.

-Hadi ama yağmur .Bak konuyu bilmiyosun. Ezgiyle yani kıskandıracağım kişiyle biz nişanlıyız yani nişanlıydık. Hatta iki ay sonra düğünümüz vardı , evlenicektik.

-Evlenicektik? Yani ayrıldınız noldu ki ne yaptın?

-Al işte sen de hemen beni suçluyorsun daha olayı anlatmadım ki bi dinleyip karar versen?

-Özür dilerim ama genelde erkekler hayvanlık yapar neyse tamam dinleyeceğim. Anlat bakalım.

-Bak geçen gün ezgiyle bir partiye gittik partideyken bi kız-

Sarp'ın lafını kesen kişi tabi ki de Yağızdan başkası değildi.

-Gençler bölüyorum ama arabada devam etseniz böyle ayakta olmuyo.

-Haklısın abi diyerek bana döndü. "Arabaya geçelim mi yağmur?"

Tereddüt etsem de kafa sallamakla yetindim.Annem beni şimdi görse diye düşündüm bi an ve atacağı tiz çığlığı kulaklarımda hissettim bile neyse düşünme yağmur.

Arabaya bindik.Ben ve sarp arka koltukta yağız ise söför koltuğunda oturuyordu.

-Neyse nerde kalmıştım. Diyerek sağ elinin işaret parmağını aşına koyup düşünür gibi yaptı.Sonra "haah buldum" diyerek parmağını şıklattı.Bu çocuksu haline gülmeden edemedim.Evlilikten bahsediyordu birde.

SÖZ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin