Yapımcılarımızdan Russell Mulcahy, bir röportaj gerçekleştirdi ve 5. sezon hakkında konuştu.
-Son sahne ile başlayalım. Chris, Calavera'lar ile gitti. Bu Argent efsanesinin sonu mu?
Russell: Ben bunu söyleyemem. En başından beri, bizim mantramız, "seksi, korkutucu ve şaşırtıcı." ve bence tüm kapılar [dönmek isteyenler için] açılabilir. Teen Wolf'ta her şey mümkün.
-Sürprizlerden biri, Derek'in 'evrimleşmesi oldu'. Bu, dizide yeni bir kavram olduğundan, bunun nasıl bir tür olduğunu söyleyebilirsiniz?
Russell: Bence bu, sizin ne olmak istediğiniz. Mitolojide, bir çok yorum var ama o farklı bir düzeyde gelişti. Bu bir geçis ayini, kurtadam sendromundaki doğal gizem. Bunların hepsi Jeff'in aklına geliyor; o parlak zekalı ve beni ayakta tutuyor. 'Benefactor kim?' hakkında dolaşan bahisler vardı ama çoğumuzunki yanlıştı.
-Ayrıca Braeden'ı öldürmediğiniz için sevindim. Çöl Kurtu'nu öncelik olarak avlamaya devam edecek mi?
Russell: Olabilir. Gelecek sezon gerçek bir göz-açıcı sezon olacak. Planlamayı henuz bitirmedik ama duyduğum ipuçlarıyla neler geleceğini biliyorum, gerçekten havalı, ilginç bir sezon olacak.
-Başka bir gizem, Parrish'in ne olduğu. Onun ne olduğunu biliyor musun?
Russell: [Gülüyor] Bilmiyorum. Bence onlar hala Bestiary'de olduğunu düşünüyor, ne olduğunu çözmeye çalışıyor. Görünene bakılırsa o kesinlikle ateş geçirmez gibi görünüyor ve iyi miktarda bir gücü var. Ben onun bile daha kendisinin ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum.
-Ve, Lydia ona yardım ediyor. İlişkilerinin romantik bir şeye dönmesini görebiliyor musunuz, çoğu fanın umut ettiği gibi?
Russell: Kimyaları orada gerçekten iyi görünüyor. Romantik bir şeylere mi dönüşür yoksa çok yakın arkadaş mı olurlar, bilmiyorum. Ama final sahnesinde gördüğünüz gibi ikisinin arasında bir bağ kesinlikle var. Aralarında oluşan çok güçlü bir bağ var.
-Lydia ayrıca finalde Mason ile zaman geçirdi. Mason, olanları gördü, o doğaüstü dünya hakkında hic bir şey bilmiyor. Zamanla daha fazla şey öğrenecek mi?
Russell: Oh, kesinlikle. Bu biraz Stiles'in babasına benziyor. Sezon boyunca, Beacon Hills'in şerifi olarak kurtadam, kertenkele erkekler, cadılar ve diğer şeyler hakkında her şeyi bildi. Yani gözleri kesinlikle açıldı.
-Stiles, sezon sonunda eğlenceli bir sahneye sahipti, masaya kelepçelenmişti; bu benim eski komik Stiles'i özlememi sağladı. Daha açık haline dönebilir mi?
Russell: Onun kaybolduğunu asla düşünmedim ama 3B'de gerçekten karanlık bir yere gittiğini biliyordum. Delirdiği zaman, gercekten onun karanlık tarafını gördük. Ama bu açık taraf- özellikle Stiles ve babası arasındaki bu açık taraf- devam edecek.
*Açık taraf: Eğlenceli halinden bahsediyor.
-Scott ve Kira'nın ilişkisi ayrıca fan-favorisi bir çift. 5. sezonda onların önüne yine engeller koyacak mısınız, yoksa biraz yanlız zaman gerçekten geçirecekler mi?
Russell: Birbirlerini önemsiyorlar ve birbirlerini seviyorlar, ama bilirsiniz, hala erken [ilişkileri hakkında], yani her zaman yeni çatışmalar olacak.