BÖLÜM 2: ARKADAŞ BULMA

14 3 0
                                    

Okul bitti ve eve yine her zamanki gibi yemek yiyip ödevlerimi yapmaya başladım. Ama gözümü o evin üstünden bir türlü alamıyordum. Dikkatimi toplayıp ödevlerime devam ettim.

                                                                                YARIN

Her zamanki gibi kahvaltımı yapıp okula gittim. Artık cidden arkadaş edinmem gerekiyordu. Teneffüs başladı ve yanıma üç öğrenci geldi. Bana bu okulda yeni olup olmadığımı sordular. Bende yeni olduğumu söyledim. Onlarda burada yeni olduklarını söylediler ve tanıştık. Adlarının Kemal, Ali ve Zeynep olduğunu söylediler.

Kemal uzun boylu, siyah saçlı ve gözlüklü biriydi.

Ali hafif kısa boylu ve uzun saçlı biriydi.

Zeynep ise ortalama bir boyda, mavi gözlü ve sarı saçlı biriydi.

Baya bir sohbet ettikten sonra konu ürkütücü eve kadar geldi, ben de onlara gördüklerimi anlattım. Onlar da bana inanmayıp bir cesaretlilik yarışması başlattılar. Yarışma şöyleydi: Hepimiz ürkütücü eve girecektik, evden korkmayıp en son çıkan kişi kazanacaktı. Ben de gaza gelip hemen kabul ettim.

Ama keşke kabul etmeseydim çünkü oradan çok korkuyordum, ama artık mecburdum.

                                                                          1 HAFTA SONRA

O gün gelmişti, ürkütücü eve girecektik. Ah niye kabul ettim ki o yarışmayı gecenin bir yarısı bilmediğim yerlere giriyorum. Hepimiz toplanmıştık ve eve girdik. Eve girer girmez kapı kapandı ve kilitlendi, burada mahsur kalmıştık

ÜRKÜTÜCÜ EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin