𝟸𝟼

7.6K 275 162
                                    

𝟭 𝗠𝗢𝗡𝗧𝗛 𝗟𝗔𝗧𝗘𝗥

                                        𝗯𝗿𝗲𝗲𝘇𝘆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                        𝗯𝗿𝗲𝗲𝘇𝘆

me and luh q sat in the living room with khia smoking weed , it's been 4 weeks since  grimey died and baby is still fighting for her life .

" LMFAOAO talm bout sum I like youu don't gaf bout yo bf " khia sung .

" awn is you a freaky ma tho ? " I say smirking a little .

( TIKTOK GOT MY ASS AGAIN 😂 )

te'quez just squinted his eyes at us , and just rolled his eyes " when y'all gone date damn "

I rolled my neck at him " it's been 3 weeks  literally since we started talking  "

he shrugged his shoulders and just continued to smoke the blunt .

the room went dead silent it was so difficult not hearing grimey crack jokes or baby and te'quez talm bout something i hated it .

" i have a question " khia said trying to break the silence .

" wassup " te'quez said , rolling up his 3rd blunt .

" when is quan funeral ? " she said lookin down akwardly .

shidd we aint even know are own damn self .

" idk " he stated " we gone have to contact his mama n nem cause we just cant bury sb child "

" right " i said " we should contact them later on "

" right " i said " we should contact them later on "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝗯𝗮𝗯𝘆

𝑎𝑙𝑙 𝑖 𝑠𝑎𝑤 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑢𝑟𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 , 𝑛𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 .
𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 , 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜 𝑢𝑛𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑘ℎ𝑖𝑎 , 𝑏𝑟𝑒𝑒𝑧𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑒𝑞𝑢𝑒𝑧 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑓 𝑖𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑡𝑢𝑟𝑡𝑙𝑒 𝑛𝑒𝑐𝑘 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 .

𝑎𝑚 𝑖 𝗗𝗘𝗔𝗗 ? 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑔𝑟𝑖𝑛𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑢𝑑 𝑎𝑠𝑠 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 .

" 𝑤𝑡𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎 ? " ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑡𝑢𝑑𝑒 , ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡𝑓𝑖𝑡 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑜𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑎𝑠ℎ .

" 𝑤ℎ𝑒𝑟 - 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑚 𝑖 ? " 𝑖 𝑠𝑡𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 " 𝑤ℎ𝑦 𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 ?! "

ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 " 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑖𝑚 𝑑𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑔𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑡ℎ , 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑘 𝑜𝑛𝑒 "

𝑖 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑠𝑠 𝑑𝑒𝑎𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑟𝑎𝑐𝑘𝑖𝑛 𝑗𝑜𝑘𝑒𝑠 " 𝑤𝑡𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑒𝑎𝑛 ? "

" 𝑑𝑎𝑚𝑛 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑙𝑜𝑤 𝑜𝑟 𝑠𝑢𝑚 ? , 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑢𝑖𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑒𝑛 𝑘𝑟𝑖𝑠𝑠𝑦 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑦 " ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 ,

𝑎 𝑐𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑡 " 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 , 𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑢𝑖𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑟𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑝 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 "

𝑖 𝑟𝑢𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑟𝑒𝑎𝑙 , 𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑖𝑛 𝑑𝑖𝑠𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑓 .

" 𝑘𝑟𝑖𝑠𝑠𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑦 ℎ𝑒𝑎 𝑓𝑎 𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 , 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑢𝑝 𝑜𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑤𝑎𝑦𝑠 " 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 .

𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡𝑡𝑎 𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑎𝑖𝑟 ...

𝑎𝑠 𝑖 𝑠𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 .. 𝐼 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡 .

" 𝑤ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑒 ... 𝑈𝑆 " 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 , ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑝𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 .

ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 " 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦 , 𝑡ℎ𝑒𝑦𝑟𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑓𝑢𝑛𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑖 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑓 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑙𝑎𝑡𝑒 "

( NO shes not cheating on tequez , her (&&) grimey are close asf )

" 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 " 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 ... " 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑚 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢 "

ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 " 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑚𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 "

" 𝑞𝑢𝑎𝑛𝑛 .... 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 , 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 " 𝑖 𝑠𝑎𝑦 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑖 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 .

" 𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜 𝑘𝑟𝑖𝑠𝑠𝑦 , 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 " ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 ℎ𝑢𝑔 " 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑜𝑛 𝑦𝑜 𝑐𝑜𝑢𝑠𝑖𝑛 "

𝑖 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 " 𝑏𝑦𝑒 "

i shot straight up , wtf just happened , a necklace dangled from my neck . it had a picture of me and grimey in it .

--------------------------------------------------------------

aww RIP grimey 💔 .

thoughts ?

kayla's face claim @ is : @nanabratzz

𝙗𝙖𝙗𝙮 || the hood story ( FINISHED )Where stories live. Discover now