''Ωραια θελω πολυ να ερθω μαζι σου αλλα πρεπει να πισω την ''μαμα μου''
Της ειπα και μεχρι να φτασουμε στο σχολειο δεν βγαλαμε αχνα γιατι σκεφτομασταν τροπους για να πεισουμε τους γονεις μου να με αφησουν να παω μαζι με την Κατερινα στην συναυλια των boys and noise που αγαπω τοσο πολυ αλλα περισσοτερο τον Βαγγελη ♡
Δεν μπορω να μην τον σκεφτομαι !! Ειμαι μελος σε ολες τις ομαδες στο facebook που αφορουν τον Βαγγελη♡ στο σχολειο δεν δινω σημασια στο μαθημα , γιατι το μυαλο μου ειναι συνεχεια σε αυτον !!!
Φτασαμε τελικα πανω στην ωρα στο σχολειο !! Μολις χτυπησε το κουδουνι !!
Πρωτη ωρα γυμναστικη καλα ξεκιναμε !!!
Κος :''σημερα θα κανουμε λιγο ζεσταμα και μετα θα παιξεται ο,τι θελετε εσεις !! ''
Σε κανεναν δεν αρεσει να κανει ζεσταμα !! Ειδικα το ζεσταμα που μας κανει αυτος ο καθηγητης !! Το 'λιγο' για αυτον ειναι η μιση ωρα μαθηματος και βαλε !! Ευτυχως αυτην τηνφορα το εννοουσε και μας αφησε να παιξουμε ο,τι θελουμε !! Ολα τα κοριτσια χωριστηκαν σε ομαδες ενω εγω σε αντιθεση ,οπως παντα, εκατσα στο παγκακι μονη μου να τις βλεπω να γελανε , να χαιρονται και πανω απο ολα να παιρνουν καλα ενω εγω μονη μου χωρις κανεναν !! Κανενας δεν με εκανε παρεα εκτος απο την Κατερινα αλλα ειμαστε σε διαφορετικες ταξεις !! Κανενας δεν με ηθελε για παρεα λογο των παραπανω κιλων και επειδη ημουν μια ασχημη και χαζη !!!!! Σε καποια στιγμη με πλησιαζει ενας παλιος μου φιλος απο το δημοτικο ο Γιωργος που δεν μιλαμε και πολυ γιατι με κοροϊδευε και δεν ηθελα να κανω παρεα με ατομα που δεν με θελουν για αυτο που ειμαι !!
Γ(ιωργος):"γειααα τι κανεις εδω ολομοναχη ?? Γιατι δεν πας να παιξεις μαζι με τις αλλες ?? ''
''Δεν σε ενδιαφερει εσενα !! Πηγαινε με τους φιλους σου και ασε με στην ησυχια μου "
Το ξερω του μιλησα ασχημα !! Αλλα τι να εκανα ?? Εκεινος οταν μου μιλουσε ασχημα ηταν καλα ?? Χτυπαει επιτελους το κουδουνι για μαθημα και εφυγα τρεχοντας προς την ταξη της κολλητης μου !! Ξαφνικα την βλεπω να ερχεται χαρουμενη κοντα μου!!! Τι εγινε παλι και ειναι τοσο χαρουμενη ??
YOU ARE READING
♡♡βαλε στ'ονειρο φτερα♡♡
Teen FictionΤι θα γινει οταν ενα δεκατετραχρονο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται τρελα με εναν μεγαλυτερο τραγουδιστη ??? Θα καταφερει να τον δει εστω και για μια φορα ?? Θα καταφερει να του πει τι νιωθει για αυτον ??