Φτασαμε σε μια καφετερια κονρπτα στο μερος οπου γινοταν η συναυλια ! Ηταν πολυ ωραια ..ευτυχως δεν υπηρχαν κοντα noisers και περασαμε υπεροχα .. Εγω εκατσα διπλα στον Βαγγελη και δεν σταματησαμε να λεμε ο ενας στον αλλο σ'αγαπω .... Ο Αρης εκατσε μαζι μετην Κατερινα και ο καημενος ο Τζιμυ μας κοιταγε λυπημενος γιατι δεν ειχε κανεναν να κατσει μαζι .. Ψυθηριζω κατι στο αυτι του Βαγγελη...
''Ελα λιγο εξω να σου πω κατι και να παρω ενα τηλεφωνο !"
Ο Βαγγελης δεχτηκε χωρις καν να ρωτησει τι θελω να του πω ή ποιον θα επερνα τηλεφωνο ! Πηγαμε εξω και του ειπα ..
''Εχω μια φιλη που της αρεσει πολυ ο Τζιμυ .. Ηθελα να σε ρωτησω αν μπορω να την παρω τηλεφωνι να ερθει γιατι δεν μπορω να βλεπω ετσι τον Τζιμυ .. Μονο του !!''
Β:"ναι και το ρωτας παρτην να ερθει ή παμε να την φερουμε εμεις ! Και ε,ενα δεν μου αρεσει να τον βλεπω ετσι !"
Πηρα τηλεφωνο την φιλη μου Τριανταφυλλια . ειναι τρελα ερωτευμενη με τον Τζιμυ.της εκανα αναπαντητη κληση για να κατευει μιας και εγω με τον Βαγγελη ειχαμε παει και περιμεναμε κατω απο το σπιτι της .. Μολις η Τριανταφυλλι κατεβηκε και με ειδε μεσα στο αυτοκινητο του Βαγγελη ειχε μεινει με το στβπωμα ανοικτο !! Δεν της ειχα πει τι ειχε γινει!!
''Τριανταφυλλια?? Γη καλει Τριανταφυλλια !!"
Τ:"γει..γειααα Βαγγ...Βαγγεληη :0 Μαρια δεν μου ειπες οτι θα ερχοσουν με τον Β...Β...Βαγγελη !!"
''Δεν σου ειπα .. Εγω και ο Βαγγελης... Βαγγελη πες της εσυ :)"
Β:'' τα εχουμε...''
Τ:"μπραβο σας"
''Και εγω και για σενα ωραια νεα αλλα μπες στο αυτοκινητο και θα σου τα πω στον δρομο !"
... Μπηκε μεσα .. Με κοιταγε συνεχεια και μου χαμογελουσε συνεχεια γιατι ποτε μου δεν πιστευα πως εγω θα δω τον Βαγγελη ποσο μαλλον να τα φτιαξω μαζι του !!
''Λοιπον η εκπληξη που σου εχω ειναι..... Θα δεις τον Τζιμυ !! Αλλα και τον Αρη !! :)"
Η τριανταφυλλια δεν μιλησε και πηγε να τσιριξει !! Κανω νοημα στον Βαγγελη να κανει στην ακρη γιατι θα τσιριζε!! Και ειχα δικιο ! Τσιριξε με ολη της την δυναμη !! Μετα απο λιγο ο Βαγγελης ξεκιναει παλι για να παμε στην καφετερια οπου μας περιμεναν τα παιδια !!
Β:''φτασαμε !!"
Βγαινει πρωτος και ερχετε να μου ανοιξει την πορτα !! Τι κυριος θεε μου !! Αφου βγω απο το αυτοκινητο παω να παρω την Τριανταφυλλι η οποια δεν πιστευε τι σημβαινει !! Την παιρνω απο το χερι και την οδηγω στο τραπεζι οπου καθονταν τα παιδια ... Με βλεπει ο Αρης ...
ESTÁS LEYENDO
♡♡βαλε στ'ονειρο φτερα♡♡
Novela JuvenilΤι θα γινει οταν ενα δεκατετραχρονο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται τρελα με εναν μεγαλυτερο τραγουδιστη ??? Θα καταφερει να τον δει εστω και για μια φορα ?? Θα καταφερει να του πει τι νιωθει για αυτον ??