~μοιραια συναντηση~

486 36 5
                                    

..... Επεσα πανω σε εναν τυπο !! Η μικρη βαλιτσα που ειχα βαλει τα πραγματα μου ανοιξε και οτι ειχε μεσα απλωθηκε σε ολο το πεζοδρομιο!!! Χωρις να κοιταξω καν ποιος ειναι του φωναζω !!

''Ρε φιλε δεν κοιτας μπροστα σου κοιτα τωρα τι εκανες !!"

---:"συγνωμη δεν κοιταγα μπροστα μου !! Ελα να σε βοηθησω !!"

Ηρθε με βοηθησε και τα χερια μας ενωθηκαν την στιγμη που πιασαμε και την ιδια μπλουζα μου <3 ξαφνικα κοιταω επανω και βλεπω τον ................... Βαγγελη !! Δεν μπορουσα να βγαλω λεξη απο το στωμα μου !! Δεν ηξερα τι να πω !! Πεταχτηκα και τον αγκαλιασα τοσο σφυχτα που δεν επερνε ανασα ειμουν σηγουρη !!

''Βαγγελη σ'αγαπω δεν πιστευω πως σε βλεπω επιτελους !!! ''

Ενα δακρυ ετρεξε απο το προσωπο μου <3 και εκεινος με μια κυνηση του το σκουπισε <3 ηταν τοσο γλυκος !! Τραβηχτηκα γιατι θυμηθηκα οτι πρεπει να παω στην Κατερινα <3

''Συγνωμη αλλα πρεπει να παω στην φιλη μ <3 θα τα πουμε το απογευμα στην συναυλια <3παρεπιπτωντος με λενε Μαρια ''

Β:''θα σε περιμενω "

Αγκαλιαστηκαμε και ξεκινησα να πηγαινω στο σπιτι της κατερινας !!

Ανοιξαμε την βαλιτσα μου για να ξεχωρησου,ε τα ρουχα που θα εβαζα στην συναυλια το απογευμα <3 ξαφνικα βρησκω μεσα στην βαλιτσα τον αριθμο ενος κινητου <3 γραφω τον αριθμο στο κινητο μου και τον καλωω !! Χτυπαει <3 το σηκωνει καποιος και λεει...

Β:"παρακαλωω ????ποιος ειναι ???"

''Βαγγελη εσυ εισαι ?? ''

Β:"ναι εγω ειμαι ποιος ειναι ??"

''Η κοπελα που χτυπησες σημερα το πρωιι <3"

Β:''ααα γεια σου Μαρια σωστα ??τι κανεις ?? ''

''ναι σωστα!! Καλα ειμαι και για να ξερεις τωρα που εχω τον αριθμο σου δεν θα σε αφησω σε ησυχια!!"

Β:''αυτο θελω και εγω για αυτο εβαλα τον αριθμο μου μεσα στην τσαντα σου !! ''

''Το εκανες επιτηδες ?? Κακο ζελεδακι χαχαχα!!"

Β:''μολις τελειωσει η συναυλια ελα μπακ θα εχω ενημερωσει τους security οκ ??"

''Ναι αλλα μπορει να ερθει και η φιλη μου ?? Θελει πολυ να δει τον αρηηηη<3"

Β:"ναι απλως θα πεις :..ειμαι η κοπελα του βαγγελη για να σε αφησουν να μπεις !!!!!"

''Η κο-κο-κοπελα σου ???"

Β:"ναι <3 "

''Ξερεις οτι με περνας 5 χρονια και δεν γνωριζομαστε καν ??? Αν και δεν θα με πειραζε <3"

Β:''ωραια !!δεν με νοιαζει που εισαι 5 χρονια μικροτερη μου φενεσαι πολυ ωριμη κοπελα για την ηλικια σου και με την πρωτη ματια νομιζω σε ερωτευτηκα !! Δεν μπορω να σε βγαλω απο το μυαλο μου !!"

''................σ'αγαπωωωω......''ειπα κλεγοντας <3

Β:''οκ σε αφηνω παω με τα αγορια να ετοιμαστουμε θα σε περιμενω !! Love you <3"

Εκλεισα το τηλεφωνο και η Κατερινα με κοιταει καλα καλα προσπαθοντας να καταλαβει τι ειπαμε μαζι με τον Βαγγελη !!.........

Ελπιζω να σας αρεσει <3 ευχαριστω που το διαβαζετε <3

♡♡βαλε στ'ονειρο φτερα♡♡Where stories live. Discover now