"Τι εχεις παλι και εισαι τοσο χαρουμενη εσυ ??? ''
Κ:"βρηκα τροπο να καταφερουμε τους γονεις σου να σε αφησουν να ερθεις στην συναυλια !!!!!!!!!!!!! Γειιι"
''Ναιιιι??? Για πες τι βρηκε παλι το ομορφο μυαλουδακι σου ?? ''Ειπα γελοντας ελαυρα!!
Δεν μου απαντησε και μου εκελισε το ματι !! Μα τι σκαρωνει αυτο το παιδι ?? Την αγαπω μα ωρες ωρες δεν μπορω να την καταλαβω !! Μετα απο λιγα λεπτα βρισκομασταν εξω απο το σπιτι μου.....
''Τι θα κανεις ??"
Κ:''θα δεις !!"
''Ωχχχχχχχχχ :( ''
Με κοιταξε περιεργα και εσκασα !! Ανοιξα την πορτα της πολυκατοικιας και μετα του διαμερισματος μας και φωναζω ...
''Μαμαααααααα......μαμααααααα??"
Μ(αμα):"ελα παιδι μου τι φωναζεις ??"
''Θελει να σου πει κατι η Κατερινα αλλα δεν ξερω τι!!"
Κ:"γεια σας κυρια Νικολετα!!"
Μ:"πες μου Κατερινα τι θελεις να με ρωτησεις ??"
Κ:"αυτο το σαββατοκυριακο μπορει να ερθει η Μαρια να κοιμηθει σπιτι μου ??''
Μ:''εγω αμα θελει και εκεινη δεν εχω προβλημα !!"
Whattttttttttt??? Απο ποτε δεν εχει προβλημα ?? Τι εγινε και αλλαξε τοσο πολυ??? Ουτε ξεσπασματα , ουτε φωνες , ουτε τιποτα!!
''Οκ μαμα οποτε κανονιστηκε !! Το σαββατο σπιτι σου στις 9το πρωι "
Κ:"οκ τα λεμε αυριο !"
Η μερα κυλησε ομαλα .. Δεν μου φωναξε ουτε μια φορα !! Μα καλα τι εγινε ???
Καλα τελοσπαντων δεν θα δωσω σημασια !! Τωρα σημασια για μενα εχει μονο η αυριανη συναυλια !! Θελω τοσο πολυ να ερθει το αυριανο απογευμα να ειμαι μωλις λιγα εκατοστα μακρυα απο τον ..... ΒΑΓΓΕΛΗΗΗ <3 αχχχχχ τον αγαπω πολυ =) μετα απο αρκετη ωρα πηγα στην κουζινα να φαω ενα τοστ και επειτα πηγα στο δωμματιο μου για να ετοιμασω την τσαντα με τα ρουχα για αυριο !! διαλεξα ενα σκυσμενο τζιν και ενα φουτερ το οποιο ειχε επανω μια εικονα του Βαγγελη !! Ηταν το αγαπημενο μου φουτερ !! Πηρα και ενα σορτσακι και μια στραπλες μπλουζα γιατι ειχε πολυζεστη !!!! Φυσιολογικο αφου ηταν Μάιος μηνας !! Πηρα τα ασπρα σταρακια μου και τα αγαπημενα μου μποτακια adidas. Αφου ετοιμασα τα ρουχα και τα παπουτσια μου για την αυριανη μερα !! Ανοιξα το ταμπλετ και μπηκα λιγο στην ομαδα του Βαγγελη στο facebook !! Παρα πολλα κοριτσια λεγανε πως η αυριανη μερα θα ειναι η καλυτερη ολης τους της ζωης !! Εβαλα και γω μια δημοσιευση !!
Μετα απο λιγα λεπτα με πηρε ο υπνος !! Στο ονειρο μου εβλεπα εμενα και τον Βαγγελη και εμενα αγκαλια ξαφνικα ακουω τον ηχο απο το ξυπνητηρι μου !! Σηκωθηκα , πλυθηκα , εφαγα , πηρα τα πραγματα μου μαι εφυγα για να παω στο σπιτι της κολλητης μου....
Και ξαφνικα ..................,
YOU ARE READING
♡♡βαλε στ'ονειρο φτερα♡♡
Teen FictionΤι θα γινει οταν ενα δεκατετραχρονο κοριτσι η Μαρια ερωτευεται τρελα με εναν μεγαλυτερο τραγουδιστη ??? Θα καταφερει να τον δει εστω και για μια φορα ?? Θα καταφερει να του πει τι νιωθει για αυτον ??