συνεχεια στο μυαλο ♡

931 36 1
                                    

Με λενε Μαρια και μενω στο Ιλιον μαζι με τον μικροτερο μου αδερφο Παναγιωτη , τον μπαμπα μου και την θετη μου μαμα ..( η κανονικη μου μητερα με αφησε οταν ημουν 3 χρονων )

Ειναι 6:30 το πρωι και σηκωνομαι για να ετοιμαστο για το σχολειο και να ξυπνησω και τον μικρο μου αδερφο

''Παναγιωτη σηκω εχουμε σχολειο !!''

Π(αναγιωτης):''καλα καλα σε κανα πενταλεπτο θα σηκωθω !!''

Αφου ετοιμαστηκαμε τελικα πηραμε τις τσαντες μας και πηραμε τον δρομο προς το σχολειο .......

Σρον δρομο καθως πηγαιναμε στο σχολειο βλεπω την κολλητη μου να ερχεται τρεχοντας σαν τρελη και τσιριζοντας ........

''Παναγιωτη πηγαινε μονος σου και θα ερθω το μεση,ερι να σε παρω οκ ??"

Π:"καλα !!''

Τελικα ο αδερφος μου πηγε μονος του στο σχολειο και εμεινα μονη μαζι με την κολλητη μου και ηρθε η ωρα να την ρωτησω τι σημβαινει !!

''Τι εγινε και τρεχεις σαν τρελη μωρη χαζη??"

Κ(ατερινα):"Σου εχω νεα !! Δεν θα πιστεψεις τι εγινε !! ''

''Ε τοτε πες μου μωρη μην με αφηνεις σε αγωνια !! ''

Κ:"καλα μωρη σου λεω !!''

''Θα μου πεις ή θα περιμενω για πολυ ακομη ??''

Κ:"εχω εισητηρια για την συναυλια των boys and noise και μπορω να μας παω και backstage !!!"

Μολις μου το ειπε δεν ηξερα πως να αντιδρασω !! Ημουν πολυ χαρουμενη !! Αλλα επρεπε να σκεφτω πως θα πεισω και τους γονεις μου που δεν με αφηνουν να κανω τιποτα !! Ουτε βολτες ουτε να παω στο σπιτι καποιας κολλητης μου ουτε τιποτα !! Ειναι πολυ αυστηροι μαζι μου ενω σε αντιθεση με τον μικρο μου αδερφο .......... Ο,τι ζητησει ο μικρος το εχει στην στιγμη ειτε βολτα ειναι αυτο ειτε καποιο παιχνιδι ... Ενω σε εμενα ... Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α

Ισως να φταιει το οτι δεν ειμαι κανονικο παιδι της μητερας του αδερφου μου να γινονται ολα !!! Αλλα και αυτος ο μπαμπας μου ο,τι τον ρωτησω η μονη απαντηση του ειναι :"ο,τι πει η μανα σου " ( δηλαδη η θετη οχι η κανονικη !!!)

♡♡βαλε στ'ονειρο φτερα♡♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora