Ice cream

543 56 114
                                    


Aklıma ıce cream chıllıen chıllen geldi ndmasbdma

***

Uyandığımda evdeydim ve yanımda biri vardı . Sıkı sıkı sarılmıştık .Gözlerimi açtığımda şok geçirmiştim . Taehyung ile uyumuştum . Herhangi bir şey yapmışız mı diye üstlerimize bakmıştım . Kıyafetlerimiz üstümüzdeydi .Dün gecekiler değil bunlar??? Taehyung daha uyanmamıştı . Fazlasıyla yakındık .Üstüne birde kıpırdandığında daha da yakınlaşmıştık . Gözlerini açtığında bakıştık . Bakışlarımızda kaybolduk belki de ..

-Günay-

Keşke hiç açmasaydım ağzımı ...
Dudaklarımız birbirine sürtmüştü çünkü !!!
Anında irileşen gözlerimizle aynı şekilde kaldık . 

-Hadi kalkın uykucu-Şey neyse ben sizi rahatsız etmeyeyim . 

-EUN Bİ..

Bizim bir şey dememize izin vermeden çıktı odadan . Bizde anlaşmışız gibi konuyu açmayıp hazırlanıp -sırayla- çıktık odadan . kızarmıştık ve yüzümüze bakamıyorduk . Onu öpmek istemiştim .Tadını almak .... Hala neden birlikte yattığımızı da anlamamıştım ya!

-Günaydın çocuklar .

-Günaydın .

diye mırıldanmıştım .Artık günaydın bana bir şeyleri hatırlatacaktı . 

-Anne dün gece ne oldu ? 

-Sen fazla kaçırmıştın alkolü . Taehyung'ta öyle .Senden biraz daha iyiydi sadece . Seni odana yatırdığında o da sızdı orada .Sizi azarlayacaktım ama hadi iyisiniz yırttınız .Çünkü çok tatlıydınız . 

-Özür dilerim efendim . Rahatsızlık verdim sizlere .

Taehyung'un sesi fazla mahcuptu . 

-Hayır oğlum sorun değil ayrıca teyze demeni istiyorum senden . 

-T-tamam

Kahvaltı sonrası Taehyung gitmek için ayaklanmıştı . Açıkçası gitmesini istemiyordum .Onunla vakit geçirmek fazla..fazla güzeldi . Annem aklımı okumuşçasına cevap verdi .

-Taehyung işin yoksa burada kal biraz daha oyun falan oynarsınız . 

-Belki işi vardır Jimin'in ben gideyim .

Arkasını dönmüş gidecekken kolunu tutup durdurdum.

-Hayır hayır işim yok .Burada kal . 

Gözlerindeki parıltılar ..

-Şey.. o zaman tamam . 

Bileğinden tuttuğum gibi odama çıkardım . Odamı incelemeye koyulmuşken bende oyunları ayarlıyordum . En sonunda televizyonda oyunu açıp karşısına oturdum . Taehyung da yanımda bağdaş kurdu . Tamamen oyna odaklanmıştık . Bazen bağırıyor ,gülüyorduk . Zamanı anlamadan bir sürü oyun oynamıştık . En sonunda da canımız çıkmıştı . Bacağına uzandım ve gözlerimi kapadım . Beni izlediğini hissedebiliyordum . Ellerini saçlarıma atınca anlık nefes almayı unuttum . Yavaşça gözlerimi açtım ve yüzümü inceledim . Şuan ortam fazlasıyla yoğundu . Gözlerimiz kesiştiğinde uzunca bir süre sadece bakıştık . Burnundaki beni öpmek istiyordum .Bu isteğime engel olmaz fazla zordu . Transtaydı yavaşça yükselip burnunu öptüm . Gerisi gelmedi zaten , geri yattım . 

-Umarım kızmazsın bu yaptığıma .Özür dile-

Lafımı bölen şeyin dudakları olmasını isterdim ama burnumu öpmüştü .

Holiday ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin