Ben duyduklarımı sindirmeye çalışırken Taehyung'un yüz ifadesin tuhaftı .Az ben onu öpmüştüm ve dudaklarımız ayrıldığı gibi bir kız aramış ve sevgilim demişti .Anında gözlerim dolmuşken ayaklandım .
-J-jimin..
-Sonra kon-nuşalım Taehyung .
Bir açıklaması olduğunun farkında gibiydim fakat sanki o kişiyi aldatmasında rolüm varmış gibi hissediyordum ve bu çok ağırdı .Şuan ki kafayla konuşursakta birbirimizi kırardık. Bana arkamdan seslendiğinde Taehyung'a dönmedim .O da konuşamayacağımız anlamış olacak ki gelmedi zaten. Aslında biz sadece arkadaştık bu kadar acımaması gerekiyordu kalbimin .Ama ben onu öptüm . Dudaklarımızı değdirdim . Bunların hepsi bir kapıya çıkıyordu galiba ben ondan hoşlanıyordum.
Bütün yol ağlamış ve eve gelir gelmez sorulan soruları görmezden gelerek odama kapamıştım kendimi .
Düşünmekten ve belirsizlikten kafayı yiyecek konuma gelmiştim ki Taehyung'tan mesaj geldi . 'özür dilerim' ne demekti bu . Bir sürü anlama yorabilirdim bunu. Gözlerimdeki yaş bitmiyordu sanki . Biri dökülüyor diğeri geliyordu. Kapımın çalınması annem ve Yoongi'nin gelmesini hiçe saydım kimseye açmadım kapıyı . Demek ki aşık olmak , hoşlanmak buydu . Mutlu olurdu insan ama en az o kadar canı da yanardı . Sevgili bile değildik . Fakat bizim bunca zaman yaşadıklarımız sonrası bu ağır gelmişti . Yeni bir mesaj ' Jiminie her şeyi yanlış anladın ' Umarım öyledir Taehyung ...Umarım anlamlı bir açıklaması vardır bunun .
YOONGİ
Eve geldiğimde Jimin'in annesi Se Gye teyze endişeliydi ne olduğunu sorduğumda Jimin'in ağlayarak geldiğini ve odasından çıkmadığını söylemişti .Luhan ile aralarında bir şey olabileceği geldi aklıma .Kapıyı tıklattığımda açmadı . Aslında Luhan ona bu kadar büyük zarar veremezdi . Taehyung'u aradım :
-Selam Yoongi .
-Selam Tae .Sana bir şey soracaktım .
-Sor .
Sesi ağlamaklı mıydı ?
-Jiminle görüştün mü bugün ?
-E-evet Yoongi .Ne oldu ?
-Korkma .Sadece geldiğinden beri ağlıyor ve odasından çıkmıyormuş .
-Lanet olsun .
-Sen de ağlama şimdi ne oldu anlat .
-....................... ( olayı anlattı)
-Ah be Taehyung . Keşke hemen anlatsaydın oracıkta .
-Yoongi o an dinlese de bir çıkışa ulaşamazdık .Neden üzüldü ki bu kadar ?
-Oğlum gerizekalı mısın sen .Tamam sakinim ben .Off çok şapşalsınız ikinizde .Karışmak istemiyorum ama siz cidden sadece arkadaş mısınız ?
- ...
-Taehyung!
-Of tamam ya ben ondan hoşlanıyorum . O ne der bilmiyorum ama .Sonuçta 2- 3 haftadır tanışıyoruz .Ama Yoongi ben ilk gördüğümde etkilendim daha ondan .
-Ah siz iki aşık şapşal .Sen git düşün .Onunla şu ana kadar yaptıklarınızı .Anlarsın zaten onun duygularını .Sonra git konuş .Kapısını açmaz .Camdan gir .Sürpriz yap .Belki sonu yatakta biter
-Ya Yoongi !! Sus ! Ben hallederim .Saol .
-Bir şey değil .Ağlama şimdi .Görüşürüz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holiday ✔
Teen Fictionbindikleri uçakta karşılaşan ve tatilde sürekli birbirini gören iki şapşal aşık minv . sekevmin smut kısmı sememin