Gözlerim açılmamak için savaş verirken dışarıdan gelen uğultular kulak tırmalayıcıydı. Gözümü ne zaman açsam vuran ışık başımı ağrıyordu .Birden aklıma gelen şeyle yerimden fırladım. Hastanedeydim. Ne yani uçak düşmesi rüya mıydı ?
"3 sularında Hollanda'dan gelen uçak düşmesi sonucu ölü sayısı 23'ü buldu "
''TAEHYUNG ! BENİM BEBEĞİME NE OLDU ?''
Bir anda bağırmam ile hemşireler gelmiş ardından sevdiğim adam gelmişti.. Şuan ne olduğu hakkında zerre fikrim yoktu...
"Arkanızdaki gerçekten Taehyung mu neden ağlıyor ? ... O-o öldü mü ?
Tekrar ağlamaya başladığımda Taehyung yanıma gelmiş , sarılmış ve içli içli ağlamaya başlamıştı.
- Özür dilerim sevgilim...Ben-ben sana sürpriz yapmak için erkenden gelmiştim. ...................S-sonra şaka yapmak istedim ama sen dayanamayıp b-bayıldın. ..çok korktum bebeğim.......L-lütfen affet beni.......................
(Noktalar ağladığını belirtiyor :'') )
Taehyung'un iyi olması beni mutlu ederken yaptığı şakanın ağırlığı hala kalbimdeydi çok ama çok korkmuştum.
-Sana bir şey olacak olması beni o kadar korkuttu ki Taehyung hala aklıma geldikçe çıldıracakmış gibi oluyorum . Tae ben senden ayrı-
-H-hayır Jimin ayrılmayalım . Ben sensiz ne yaparım bilmiyorum .... Birkaç ayda çok bağlandım sana . Tabi istersen ve öyle mut-mutlu olacaksan bir şey d-diyemem .
Güldüm .
-Balım . ''Ben senden ayrı kalmak istemiyorum ,çok korkunç'' diyecektim .Sakin ol lütfen .
-Ya Jimin .
deyip ağlamaya devam etti .
-Şşhh tamam birtanem lütfen ağlama .Unutalım bu şakayı hımm ..Jacksonlar nerede ?
-Onlar ne alaka ya ?
-En son onlar vardı yanımda ondan dedim .
-Yolladım onları .Artık benimlesin .
Dudaklarıma minik ve sevgi dolu öpücük bıraktı . Gözyaşlarıyla birlikte tuzlu bir tattı . Ama onun olan her şey güzeldi benim için .
-Çıkalım artık buradan boğdu beni TaeTae~~
**
Taehyung hastaneden çıktığımızdan beri sıkıca tutuyordu elimi , sanki bıraksa kaybolacakmışım gibi sımsıkı ....
-Jiminie ben acıktım ya ?
-O zamannn yemek yemeye ~~
İleride ev yemekleri satan küçük bir dükkana girdik ve siparişlerimizi verdik . Gelmesini beklerken Taehyung bir elini çenesine koydu ve diğeri ile elimi tuttu .
-Balım ?
Elimi sıkılaştırırken karşılık verdim .O da başparmağı ile elimin üstünü okşuyordu . Sadece bir hareketiyle kalbimin hızlanmasını sağlıyordu .
-Hımmm...
-İyisin değil mi?
Hala şu şakadan bahsediyordu .
-Evet sevgilim .Çok korktum evet ama bak yanımdasın , elimi tutuyorsun , konuşuyoruz .Her şey yolunda . Seni kaybedersem eğer neler yaşayacağımın ön gösterisi oldu resmen . Çoook korktum ama bak şimdi yanımdasın . Uzun zaman boyunca devam edelim sevgilim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holiday ✔
Teen Fictionbindikleri uçakta karşılaşan ve tatilde sürekli birbirini gören iki şapşal aşık minv . sekevmin smut kısmı sememin