Yanlış Anlama

518 60 113
                                    


Yarın Taehyung'a her şeyi anlatacağımı söyleyip ayrılmış ve eve gitmiştim . Yoongi de gelmişti . Luhandan korkmuyordum .Onun bize çattığı zamanlar aşırı komikti . Bizi dövmeye kalkması falan, bir arkadaşı ile birlikte . Daha sonra bizim son tatil günümüzde benden hoşlandığını söylemişti . Cidden şaka veya dalga sanıp gülmüştüm . Yoongi de öyle . Daha sonra ciddi olduğunu fark edip ciddileştim. Ona karşı hissedebileceğim tek şey muhtemelen arkadaşlık olurdu .  Onu nazikçe reddettiğimde üzülmüş ve kızmıştı . Kendine aşık edeceğini falan zırvalamıştı . Tatilden döndükten sonra bile instagramdan yazmıştı . Bazen cidden komikti . 2 sene geçmişti şuan ne hissettiğini bilmiyordum ama biranda Taehyung ile beni görmesini istememiştim . 

Yoongi fazlasıyla rahattı . Tamam korkulacak bir şey yoktu . Yani haklıydı bu konuda ama yine de şuan nasıl olduğunu bilemiyordum . Tae ile de apar topar ayrılmıştık zaten .Bu yüzden rahat hissetmiyordum . Kısaca özür dileyip iyi geceler diledim . Bugün için teşekkür edip ne kadar tereddüt etsem de minik bir kalp koyup yolladım . Arkadaşlar(!) birbirine kalp yollayabilirdi değil mi ?

Mesaj gelmeyince Yoongi'nin yanına gittim . Hoseok ile nasıl gittiğini merak ediyordum . Flört evresindeydiler sanırsam . 

-Yoongiiii naber ~

-Ne oldu Jimin ??

-Hoseok ile nasıl gidiyor ??

-Flört evresindeyiz hala .Siz ne durumdasınız ??

-Nasıl olacağız konuşuyoruz . 

Soru sorar bakışlarından kaçtım .

- AHAHA Her neyse işim var çıkıyorum . 

Bir şey demesine izin vermeden çıktım odadan .Saat öğleye geliyordu .Muhtemelen biraz dolanır, marketten bir şeyler alır, sahilin ilerisindeki taşlarda kafa dinlerdim ,bütün gün . Taehyung ile daha sonra konuşabilirdim bu konuyu. Merak ediyor oluşu doğaldı .

Biraz dolanmış markete gelmiştim .Poşeti bira ve abur cubur ile doldurup çıktım . Biraz ilerledikten sonra Luhan'ı gördüm .Gel gör ki o da beni görmüştü .Yüzündeki şaşkınlığı herkes fark edebilirdi . Tuhaf bir şekilde selam verdim .

-J-Jiminie ?Ne zaman geldiniz ?

Birkaç adımda gelmiş ve sarılmıştı bana .

-Oldu biraz .

-Hımmm kokun aynı .Çok güzel kokuyorsun .

-Luhan..boğuluyorum galiba .

Ben bıraktıktan sonra devam ettim .

-Hem hala beni seviyor olamazsın değil mi 2 sene oldu .

-Şey evet seni seviyorum ama bir kızla çıkıyorum şuan seni unutmak için .

-Ama o kızın duygularıyla-

-Hayır, haberi var .Deneme sürecindeyiz .

-Anladım ....

-Seni gördüğüme sevindim .Bu saçlar çok iyi olmuş .

Ona gülümsediğimde saçlarımla oynuyordu . Kafamı döndürdüğümde asla ama asla bir Taehyung beklemiyordum .Gözleri bizim üzerimizdeydi .Göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırdı ve ters yönde yürümeye başladı .Kalbime bir şey oturmuştu .

-Luhan daha sonra görüşürüz tamam mı? Acilen yetişmem gereken biri var .

Hemen oradan Taehyung'un gittiği yöne doğru koştum .Ortalarda yoktu .Etrafa bakındığımda İlerde öylece yürüdüğünü gördüm . Ona seslensem de duymuyordu .Kesinlikle yanlış anlamıştı ayrıca dinlemiyordu da .Aramızda az bir mesafe kalmıştı ona seslendim. Tam omzundan tutacakken önüne döndü ve göğsüne çarptım . Göğsüyle bakışıyordum şuan .  Kafamı yavaşça kaldırdım. Tüm yüz hatları fazla yakınımaydı . Burnundaki beni fazlasıyla görüyordum .Dudakları ....onlar çok güzel ve yumuşak duruyordu ....Ne yapıyorum ben ?

-Tae.. Yanlış anladın .

-Neyi ? Flörtleşmenizi mi ? Dün gece öylece gittin .Anlatacağım dedin ama hiç bir adım atmadın Jimin ! Merak etmiştim, fazlasıyla .Senin yanına geliyordum .Ama gördüğüm şeyse ...Hey neyse beni ilgilendiren bir şey yok anlaşılan . 

Kabul canım yanmıştı .Şuan onu herhangi bir yerinden öpmemek için zor duruyordum .Tam olarak duygularımı açıklayamazdım , belki cinsel çekim...?

Tam gidecekken elini tuttum .

-Gitme .

Duraksadığında ben de elimi sıklaştırdım . Onu bana döndürdüm ve yanağına öpücük kondurup sarıldım .

-Özür dilerim .

Bu kadar  sulu göz olmamalıydım belki ama canım yanmıştı . 

-Jimin tamam ağlama .Lütfen ağlama .

Ellerini yanaklarıma koyup başparmağı ile gözyaşlarımı sildi .Bunu yapması daha şiddetlendirmişti ağlamamı.

-Ağlama bebeğim .Lütfen .Tamam .Sakin bir yere gidip konuşalım . 

**

Kayalara gelmiştik .Yan yana oturuyor ,dalgaları ve martıları izliyorduk .Yaklaşık 5 dakika sonra ona döndüm .

-Taehyung yanlış anladın bizi . O sadece 2 sene önce bize sataşan sonra da benden hoşlanmaya başlayan bir çocuk .Ben ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum .Dün gece de onu gördüğüm için öyle aceleyle ayrıldık oradan .Hala benden hoşlanıyor olabilirdi ve ikimizi öyle görseydi ...

Yanaklarım kızarınca güldü .

-Bugünde karşılaşınca selam verdim .Benden hala azcık hoşlanıyormuş ama unutmaya da çalışıyormuş .Saçlarımı görünce beğendi o kadar .

Şuan da sevgilime hesap veriyormuş gibi hissetmiş ve gülesim gelmişti .Biz sadece arkadaştık şuan da fakat ikimizi çeken bir çekimin olduğunu farkındaydık .En azından ben farkındaydım .

-Eh beğenmesi normal .

deyip ellerini saçlarıma attı . Yumuş yumuş olmuştum dokunuşlarıyla . Ona biraz daha yaslanıp Boynuna gömdüm başımı. Kollarını belime sardığında bir süre öylece kaldık .Fazla huzurlu bir andı . Kafamı kaldırdığımda sıcacık nefesi yüzüme çarptı . Alınlarımızı yasladım .Şuan onu öpsem ne yapardı ? İğrenir gider miydi ? Kızar mıydı ya da ? Daha hiç ama hiçbir şey belli değildi sadece öpmek ve sarılmak istiyordum .İkimizin de gözleri kapalıydı .

-Şimdi yapacağım şeyden dolayı kızmamanı umuyorum Taehyung . Özür dilerim..

O daha şaşıramadan dudaklarımı dudaklarına değdirdim .Evet utanıyordum ve korkuyordum ama hiç hareket etmemize rağmen bu çok güzel hissettiriyordu. Uzun bir süre hiçbir şey yapmadan sadece dudaklarımız birbirine değdi .Geri çekilmemesi mutlu etmişti beni .Yavaşça geri çekildim .Yanaklarımın kızardığına emindim .Gözlerini açtı yavaşça ve bana baktı .Tam bir şey söyleyecekti ki telefonu çaldı .Her ne yazıyorsa kaşlarını çatmış ve aramayı cevaplandırmıştı .Telefondaki kişiden duyduğum kelime ise zihnimde şimşekler çatmasına sebep olmuştu 

-Sevgiliiiiiiim ~


Bebeklerime kızmayın ://

Umarım beğenirsiniz

Aklıma bir konu geldi ona da başladım ama tıkandım galiba .Taslakları atıyorum şimdi

Öpüyorum sizi


Holiday ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin