Uçak Düştü

359 37 84
                                    

Seul'e gelmiştik ve ben şimdiden sıkılmıştım .Taehyung'suz çok sıkıcıydı . Ondan aldığım tişörte sarılmış , yatıyordum .Onu düşünüyordum .Sanırım kalplerimiz birdi .Beni görüntülü arıyordu . 

-Selam bebeğim nasılsın ?

-İyiyim Jiminie sen nasılsın ?

-Seni özlüyorum .Bak tişörtünle e yatıyorum .

-Oh birtanem çok tatlısın. Ben de seni düşünüyorum .Dudaklarını , gözlerini , ellerini , her yerini..

-Tae işimi zorlaştırdığını farkında mısın bebeğim ?

-Tamam tamam.

 deyip güldü .

-Sevgilim ...çok güzel gülüyorsun ...

Bir süre bakıştık .

-Seni öpmeden bir hafta geçirmek çok zor Jimin.

diyerek dudak büzdü .

-Ah Taehyungie bence de öyle ...Bir an önce geçmeli bu hafta . Bunca güzel zamandan sonra 2 gün sonra okula gitmek de çok zor 

-Belki güzel olur , güzel şeyler gelir başına Jiminie .

deyip güldü .

-Benim başıma gelebilecek en güzel şey sensin bebişim .

-Jimin, kalbim tekliyor yapma ..

-Ya çok tatlısın . 

-Sevgilim~~benim gitmem gerekiyor şimdi görüşürüz 

-Görüşürüz Taehyungie ~~

-Koca bebeğim benim .

diyerek güldü ve öpücük yollayıp kapattı. 

Ah onsuz bir hafta çok zor olacak .

**

Bugün okul için hazırlanmam gerekiyordu .Aslında çok bir şey yoktu ama laboratuvar için birkaç malzeme almam lazımdı .Ayrıca yeni birkaç kıyafet .Bunun için sınıf arkadaşlarımdan biri olan Suho ile gidecektik . Onunda alması gereken birkaç şey varmış. 

Bütün gün çarşıda almamız gereken şeyleri almış ve yemek yemiştik .Cidden çok yorulmuştuk .Sonunda evlere dağılmıştık . Çok yorulmuştum , öyle ki telefona bakmak hiç aklıma gelmemişti. Baktığımda bir sürü mesaj vardı .Hem de Taehyung'tan .Hemen aradım onu .

-Sevgilim ~~

-Nerelerdeydin Jimin ! 2.günden unuttun beni farkında mısın ?

-Bebeğim yok öyle bir şey  .Arkadaşım ile okul alışverişine çıktık .

-İlkokul çocuğu musunuz ? Ne alışverişi ?

-Bebeğim kimya okuyorum ben laboratuvar için birkaç şey ve kıyafet .

-O arkadaş kim ?

Fena trip yiyordum şuan .

-Tanımazsın ama adı Suho ayrıca sevgilisi de var . 

-Tamam .  Ne kadar korktum biliyor musun ?

-Sevgilim kusura bakma ama alışverişe dalmışım .Ne kadar sevdiğimi biliyorsun .

-Biliyorum birtanem benim. Geldiğim de bana bolca öpücük vererek af ettirebilirsin kendini..

-Woah Taehyung-shi bu çok güzel bir ceza . Dört gözle bekliyorum.

-Çok şapşiksin sevgilim .Benim gitmem gerekiyor şimdi . Bolca öpüyorum seni .

-Görüşürüz TaeTae~~ Ben de öpüyorum seni ~~

**

Sabah kalkmış ve giyinmiştim .Heyecanlıydım .Üniversite de 2. senemdi fakat ilk sene hazırlık okuduğum için bu sene kimya görecektim .Her şey daha farklı olacaktı .Suho ile konuşmuş. Birlikte gitmeye kararlaştırmıştık .Azcık bir şeyler yiyip çıktım . Suho sokağın başındaydı .Selam verip bindim arabaya .Onun arabası vardı .Ailesi üniversiteyi kazandığında hediye etmiş .Sessiz yolculuktan sonra üniversiteye vardık .Arabayı park ettikten sonra indik .Bahçe de herkes kendi halindeydi .Biz de geç kalmamak için hemen çıktık laboratuvara .Çok fazla kişi yoktu .Tanıdığım da yoktu, Suho dışında . Hoca geldiğinde derse başladık .

Tanrım çok güzel geçmişti .Çok eğlenceliydi .Baya uzun sürmüş yorulmuştuk ama eğlenmiştim .Suho ile kafeteryaya indik .Kahve içmek yorgunluğumuzu alırdı . Masaya oturduğumda telefonu elime almıştım .Bunca saat Taehyungtan mesaj gelmemişti .Tuhaftı ama üstünde durmadım. Kısa süre sonra ise derse girmek için çıktık kafeteryadan.

Okul bitmişti. İlk yıldan tanıdığım birkaç arkadaşımla bahçede oturuyorduk. Onların bir dersi daha vardı. Hyun bi ,Taemin ve Jackson ...Taehyung'un beni bütün gün aramaması üzmüştü .Boş olduğumda aradığımda ise açmamıştı .Canımı sıkan bir durumdu ..Belki işleri vardır diye teselli etmeye çalışıyordum kendimi . Fakat yine de içimde ki bu sıkıntı geçmiyordu .

-Hey Jimin daldın ?

-Ah Jackson .Erkek arkadaşımla konuşamadım da bugün .Onu özledim .

-Uww Jiminie~~ Bahsetsene biraz onu .

-Uçakta tanıştık . Tanrım Hyun bi mavi saçlıydı .İkimiz de aynıydık . Bakıştık falan .Ah bir de ben düştüm yanıma geldi falan .Uçaktan indikten sonra abimle gezerken kafeden çıkanlara çarptım ve tekrar düştüm .

-Jimin ldkfjldk dostum sen çok sakarsın .

-Biliyorum Taemin .Ve abim anırırken ben yerin dibine girmek istedim .Neyse sonra biri eğildi yanıma bir baktım Taehyung . Birlikte sahile inip sohbet ettik .Benzer okuyormuşuz biliyor musunuz ? O günden sonra sahilde falan da karşılaştık derken yakınlaştık .Onu o kadar çok seviyorum ki ..Ah çocuklar çok özledim onu .

-Jimin ..Senin sevdiğin gibi birinin beni sevmesini istiyorum. Ühühüh bakışlarından bile anlaşılıyor sevdiğin ..

Hyun bi sahte gözyaşlarını silerken konuşunca güldüm .

-Aa çocukklar bugün  Hollanda dan gelen bir uçak düşmüş , bakın .

İçimdeki sıkıntı büyürken ekrana bakıp haberi okudum .Sağlık ekipleri şuan oradaymış ve kimlikler tespit ediliyormuş ...O sırada Taehyung aradı . 

-Jimin-ah öhm öhm . ..

Taehyung sesi çok ..çok kısık ve zor çıkıyordu .

-Sevgilim ne oldu?

-Seni çok ...çok seviyorum balım ..Ben sana sürpriz amaçlı bugün dönüyordum ama bindiğim uçak düştü ....

-Ne diyorsun Taehyung ?

derken telefon kapandı ve benim de algılarım kapandı .

**

Bebişlerim ben karar verdim ve Holıday'in bitmesine bir bölümcük daha var :<
Aw atmayı unuttum yattığımda geldi aklıma kddkdkk iyi okumalar~~ tam kontrol edemedim sorry..

Son cümleyi yazarken karar verdim buna lxjkvxlkfjl

Ben bu kitabın ilk bölümünü (giriş hariç) Vmin günüde atmışım 😭😭😭😭😭



Holiday ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin