Dream away

226 7 3
                                    

Jag hör hur en dörr stängas med ett hårt tag o att den låsers.
Mitt huvud dunkar hårt,det strålar igenom kroppen av smärta.
Öppnar skata mina tunga ögonlock o ser ljuset stråla in igeom fönstret,
Jag ligger i ett fin o städat rum (pojkrum tror jag) mer han jag inte tänka innan dörren öppnas o in kommer en ganska lång kille med blont hår o de finaste gröna ögon jag någonsin sätt.
Ett leende bildas snabbt på han ljusrosa läppar.
"Hej mår du bra??" Frågar han mjukt
Jag leer o nickar .
-jo förresten jag är Felix, säger han o ler,
-jag är Linda säger jag o får fram ett litet leende.
"Vad hände?!" Frågar jag lite upprört
-Du blev kidnappad o ned drogad , jag drog ur dig ur bilen när "han" va inne på macken.
-Tack hur ska jg någonsin kunna tacka dig, jag reser mig o slänger armarna kring halsen om Felix .
Han kramar ömt o försiktigt tillbaka.
-Du behöver inte tacka mig, jag tyckte du såg bra ut o så har jag hört av kompisar att duär snäll o omtänksam o jag fick panik o allt.
Jag rodnar lätt o tittar han djup in i ögonen. Han lägger sin hand på min o ler ,han tar tag i den och säger "kom så ska du få nått att äta.
Jag leer o följer glatt efter.
Han håller mig i handen medan vi går ned till köket, jag skådar huset från tag till golv, han bor rätt lyxigt.
Han dukar fram två tallrikar o glas i köket, -vill du ha lite pizza?
Jag nickar o ler stort.
Han lägger in pizzorna i ugnen o tar tag i min hand o leder mig bort mot soffan där vi slår oss ned framför en film..

Ja förlåt alla att jag inte skrivit på as länge ska försöka uppdatera oftare om ni fortfarande vill läsa denna?!
Hoppas att ni gilla denna korta del ur berättelsen❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Varför just jag?Where stories live. Discover now