~Kapitel 3
Tänk att melodie räddade mig om inte hade jag vart någon annan stans, jag vet inte hur jag ska kunna tacka henne hon rädda mig.
HON RÄDDA MITT LIV!!
Jag står öga mot öga med henne och hon gråter jag kramar om henne och tackar henne. jg lovar att aldrig gör om det här säger jag samtidigt som jag kramar om henne.
Hon lägger ena armen runt min axel och så börjar vi gå hemåt .
Hon vinkar av mig och sedan så går jag med lätta steg hem.
~3månader senare~
Jag står vid mitt skåp då jag hör en bekant röst ropa efter mig, -Alice??!!
Jag vänder mig om och där står mellodie hon ler och kramar om mig. Vad ska du göra idag frågar hon glatt. Jag ska nog inte göra så mycket du själv då?
Inget men vill du följa med mig och träffa dom där killarna vi träffa hör om dagen? Frågar hon glatt.
Nja jag vet inte säger jag med ett falskt leende på läpparna.
Men kom igen vad ska hända säger hon och sätter ena handen på höger höft.
Jag tänker efter en stund och sedan svarar jag - okej men bara en stund..
Hon skiner upp tar min arm och drar med mig ut mot bussen. vi går ombord och sätter oss långt bak .
Vi sitter och snackar ett tag och efter några stationer kommer ett helt killgäng och sätter sig vid oss .
-hej säger en kille som sätter sig tättintill mig , han sträcker fram son hand och jag min . Våra händer möts och han säger ''Johannes'' och leer
Alice säger jag och ler smått tillbaka.
Vi börjar prata om allt mellan himmel och jord tills bussen stannar vid Slussen och där stiger vi av och går mot några bänkar som står längre bort.
Jag och Johannes sätter oss själva på en bänk medan dom andra sätter sig på en bänk längre bort.
Vi snackar ett tag tills jag känner att han smeker insidan av mitt lår, jag spänner mig och kollar på honom, han leer och tar sin andra hand runt min haka och kysser mig grovt. Jag försöker komma loss men han håller mig fast, han tt på ställen där man inte villa att nån ska ta på. Han gräver innanför min tröja och smeker mina bröst. jag försöker att streta emot men det är ingen ide han fått ett statist grepp runt mig. Jag skriker efter melodie men ingen svara , han börjar skata dra ned händerna mot min byx midja då han plötsligt släpper taget jag faller mot marken och jag ser hur melodie slår till honom på kinden och att hon skäller ut honom.
Jag kollar runt mig och försöker att komma upp men allt blir svart.
Jag hör att polis syrener kommer närmare men sen hörs inget mer....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Varför just jag?
RomanceÄr det verkligen bara jag som ska bli behandlad så här?? Varför just jag isåfall ?? Vad har jag gjort för att bli behandlad så här?? Det är tankarna som åker runt i mitt huvud... Jag heter Alice och är 14år och går i åttonde klass, i götens skolan...