𝐹𝑢𝑙𝑙 𝑁𝑎𝑚𝑒: 𝑆𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑚𝑎𝑟𝑖𝑠 𝑉𝑖𝑜𝑙𝑒𝑡 𝐴𝑡ℎ𝑒𝑛𝑠 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑆𝑤𝑎𝑛
𝐴𝑔𝑒: 17 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑙𝑑
𝐵𝑖𝑟𝑡ℎ𝑑𝑎𝑦: 𝑆𝑒𝑝𝑡𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 12𝑡ℎ 1987
𝐵𝑖𝑟𝑡ℎ𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒: 𝐹𝑜𝑟𝑘𝑠, 𝑊𝑎𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔𝑡𝑜𝑛
𝐹𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑀𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠:
𝐷𝑎ℎ𝑙𝑖𝑎 𝑉𝑒𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑆𝑤𝑎𝑛(𝑁𝑒́𝑒 𝐷𝑒𝑙𝑎𝑛𝑒𝑦-𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘){𝑀𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟} 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑎𝑠𝑒𝑑
𝐽𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐿𝑖𝑛𝑐𝑜𝑙𝑛 𝑆𝑤𝑎𝑛{𝐹𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟} 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑎𝑠𝑒𝑑
𝐶ℎ𝑎𝑟𝑙𝑖𝑒 𝑆𝑤𝑎𝑛{𝑈𝑛𝑐𝑙𝑒 & 𝐺𝑜𝑑𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟}
𝑅𝑒𝑛𝑒́𝑒 𝐷𝑤𝑦𝑒𝑟(𝑁𝑒́𝑒 𝐻𝑖𝑔𝑔𝑒𝑛𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑚){𝐴𝑢𝑛𝑡 & 𝐺𝑜𝑑𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟}
𝐼𝑠𝑎𝑏𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑒 𝑆𝑤𝑎𝑛{𝐶𝑜𝑢𝑠𝑖𝑛}
𝑃ℎ𝑦𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙 𝐷𝑒𝑠𝑐𝑟𝑖𝑝𝑡𝑖𝑜𝑛:
𝐻𝑎𝑖𝑟 𝐶𝑜𝑙𝑜𝑢𝑟/𝐿𝑒𝑛𝑔𝑡ℎ: 𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡 𝐵𝑙𝑜𝑛𝑑𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐵𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑅𝑜𝑜𝑡𝑠/𝐵𝑒𝑙𝑜𝑤 𝑆ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠
𝑆𝑝𝑒𝑐𝑖𝑒𝑠: 1/2 𝐻𝑢𝑚𝑎𝑛, 1/4 𝑆ℎ𝑖𝑓𝑡𝑒𝑟 & 1/4 𝑆ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟
𝐺𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟: 𝐹𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒
𝐸𝑦𝑒 𝐶𝑜𝑙𝑜𝑢𝑟: 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐵𝑟𝑜𝑤𝑛
𝐻𝑒𝑖𝑔ℎ𝑡: 5𝑓𝑡2
𝑊𝑒𝑖𝑔ℎ𝑡/𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑: 𝐴𝑣𝑒𝑟𝑎𝑔𝑒/𝑃𝑒𝑡𝑖𝑡𝑒
𝑆𝑘𝑖𝑛 𝐶𝑜𝑙𝑜𝑢𝑟: 𝑃𝑜𝑟𝑐𝑒𝑙𝑎𝑖𝑛
𝑂𝑡ℎ𝑒𝑟: 𝑃𝑖𝑒𝑟𝑐𝑒𝑑 𝐸𝑎𝑟𝑠
𝑅𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑆𝑡𝑎𝑡𝑢𝑠: 𝑆𝑖𝑛𝑔𝑙𝑒
𝑁𝑖𝑐𝑘𝑛𝑎𝑚𝑒𝑠: 𝑆𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎, 𝐸𝑙𝑙𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑤𝑒𝑒𝑡𝑖𝑒
𝑃𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦: 𝐴𝑡ℎ𝑙𝑒𝑡𝑖𝑐, 𝐶𝑜𝑚𝑝𝑎𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑎𝑡𝑒, 𝐸𝑚𝑝𝑎𝑡ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐, 𝑃𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒, 𝐸𝑥𝑡𝑟𝑜𝑣𝑒𝑟𝑡𝑒𝑑, 𝑊𝑖𝑡𝑡𝑦, 𝐿𝑜𝑦𝑎𝑙 & 𝐶𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔
𝐼𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑠: 𝐹𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙, 𝐺𝑦𝑚𝑛𝑎𝑠𝑡𝑖𝑐𝑠, 𝑃𝑎𝑟𝑘𝑜𝑢𝑟, 𝑂𝑢𝑡𝑑𝑜𝑜𝑟𝑠, 𝐻𝑖𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦, 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔, 𝑆𝑝𝑜𝑟𝑡𝑠 & 𝐵𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑓𝑙𝑖𝑒𝑠
𝑁𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦: 𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼𝑡𝑎𝑙𝑖𝑎𝑛𝑀𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑆𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑚𝑎𝑟𝑖𝑠 𝑉𝑖𝑜𝑙𝑒𝑡 𝐴𝑡ℎ𝑒𝑛𝑠 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼'𝑚 𝑎 17 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑐𝑎𝑛-𝐼𝑡𝑎𝑙𝑖𝑎𝑛 𝑜𝑟𝑖𝑔𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝐹𝑜𝑟𝑘𝑠, 𝑊𝑎𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔𝑡𝑜𝑛. 𝐴 𝑓𝑒𝑤 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑦 𝑏𝑖𝑟𝑡ℎ, 𝑤𝑒 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑉𝑒𝑛𝑖𝑐𝑒, 𝐼𝑡𝑎𝑙𝑦. 𝑀𝑦 𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑑𝑖𝑒𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑖𝑚𝑎𝑙 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑, 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑔𝑜𝑑𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠, 𝑅𝑒𝑛𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐶ℎ𝑎𝑟𝑙𝑖𝑒 𝑆𝑤𝑎𝑛. 𝐼 𝑔𝑟𝑒𝑤 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟, 𝐼𝑠𝑎𝑏𝑒𝑙𝑙𝑎, 𝑖𝑛 𝑃ℎ𝑜𝑒𝑛𝑖𝑥, 𝐴𝑟𝑖𝑧𝑜𝑛𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑑𝑖𝑣𝑜𝑟𝑐𝑒𝑑 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑔𝑜𝑑𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐶ℎ𝑎𝑟𝑙𝑖𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑚𝑒𝑡𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑓 𝐹𝑜𝑟𝑘𝑠, 𝑊𝑎𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔𝑡𝑜𝑛. 𝐼 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑎𝑠 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑢𝑐ℎ. 𝐴𝑙𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑤𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟, 𝑤𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡. 𝑆ℎ𝑒'𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑤𝑘𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑢𝑚𝑠𝑦 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑖'𝑚 𝑒𝑚𝑝𝑎𝑡ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐, 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑜𝑣𝑒𝑟𝑡𝑒𝑑. 𝐼 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑎𝑚 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑡ℎ𝑙𝑒𝑡𝑖𝑐 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑝𝑒𝑡𝑖𝑡𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑠 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑑𝑜 𝑔𝑦𝑚𝑛𝑎𝑠𝑡𝑖𝑐𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑎𝑟𝑘𝑜𝑢𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒𝑠. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑖'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔, 𝐼 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑑𝑜𝑜𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑟 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑥𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑐𝑢𝑝 𝑜𝑓 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑒𝑎. 𝐻𝑜𝑤𝑒𝑣𝑒𝑟, 𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑖𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑠 𝑎𝑟𝑒𝑛'𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑐𝑖𝑎𝑡𝑒 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐼. 𝑊ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛, 𝐼'𝑚 𝑎 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟𝑛𝑎𝑡𝑢𝑟𝑎𝑙 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔, 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑎𝑦. 𝑀𝑦 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛 𝑜𝑟𝑑𝑖𝑛𝑎𝑟𝑦 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛, 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑎𝑛 𝑖𝑡𝑎𝑙𝑖𝑎𝑛 𝑆ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑊𝑒𝑟𝑒𝑤𝑜𝑙𝑓 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑙𝑒𝑢𝑡𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑏𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑛𝑖𝑝𝑢𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑖𝑓𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑙𝑎𝑟𝑔𝑒 𝑤𝑜𝑙𝑓. 𝐻𝑒𝑟 𝑝𝑜𝑤𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑙𝑜𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑎𝑡 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑒𝑎𝑡ℎ𝑠. 𝑁𝑒𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑𝑖𝑎𝑛𝑠 𝑛𝑜𝑟 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑠 𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑎𝑤𝑠 𝑑𝑒𝑐𝑟𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑥𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑠. 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑓𝑜𝑟 𝑆ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑎𝑟𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑓𝑒𝑤 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑. 𝐴 𝑓𝑒𝑤 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑔𝑜, 𝑚𝑦 𝑔𝑜𝑑𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎 𝑚𝑎𝑛 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑃ℎ𝑖𝑙 𝐷𝑤𝑦𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑜 𝑖𝑠 𝑎 𝑏𝑎𝑠𝑒𝑏𝑎𝑙𝑙 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑖𝑛 𝐹𝑙𝑜𝑟𝑖𝑑𝑎, 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝐹𝑜𝑟𝑘𝑠. 𝑆𝑜, 𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝐴𝑟𝑖𝑧𝑜𝑛𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑒𝑤 𝑎𝑑𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑠.
YOU ARE READING
𝔹𝕃𝕆𝕆𝔻 𝕃𝕌𝕊𝕋 ☞︎ 𝙲𝚊𝚛𝚕𝚒𝚜𝚕𝚎 𝙲𝚞𝚕𝚕𝚎𝚗
Fanfiction"𝙔𝙤𝙪 𝙢𝙖𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙣𝙙 𝙪𝙥 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜, 𝙗𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙚𝙣𝙙 𝙪𝙥 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚." 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑆𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑚𝑎𝑟𝑖𝑠 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝑎𝑛�...