İntikam

7.8K 108 8
                                    

O gün çok rahat ve birazda çekici giyinmişti. İncinin ne yapmak istediği belliydi. Tek amacı intikamdı...

İnci sevimi bu hale getirenleri bulmak istiyodu. Ona kim tecavüz ettiyse intikamı acı olucakti.

Saat 19:30 da inci evden çıkmıştı. İnci sevimin gitti bara gitti. Tek problem vardı inci 1 senedir içki içmemisti. Bardan içeri girdi ve uzun sarı saçlarını sallayarak bütün erkeklerin dikkatini çekti. İncinin güzelliği dillere destandi zaten. Mavi mavi gözleri, sarı ve ipek gibi saçları, kiraz gibi dudakları, elma gibi yanakları vardı. Çok sexi ve tam anlamıyla afet gibi bi kızdı.

İnci dün barmenin dediği adamı buldu. Sevimin o akşam bardan ayrıldığı adam. Adamı gözüne kestirdi ve adamı yavaş yavaş süzdü. Adama bakarak dudaklarını ısırmaya başladı. Adamın dikkati artık incideydi. Adam kendine bi viski ve inciye de tekila alıp geldi.

Adam:"merhaba küçük hanim"

Inci:"selam şekerim "

Adam" senin şekerini yerim ben"

Inci:"ooo paşam fazla hızlı gitmiyo musun "

Adam:" gece fazla uzun değil biraz hızlı gitmeyi tercih ederim"

Inci: "bana uyar canım"

İnci adamın o olduğuna emindi. O yuzden elini hızlı tutuyordu. Kısa süre geçmeden inci ve adam bardan ayrıldı.

İnci "adın ne bu arada"  dedi.  Adam  "adım mert seninkisi ne" dedi. İnci  "benim adımın bi önemi yok önemli olan sende kalan etkim"  dedi.  Mert "beni tatmin etmen o kadar kolay değil ama deneyebilirsin"  dedi. 

Mert incinin ona neler yapacağını bilseydi bu cümleyi inciye söylemezdi.

Mert inciyi evine götürdü. İnci de merak ediyodu aslında mert sevime ne yaptı ki sevim bu kadar içti.

Inciye yavaş yavaş dokunmaya başladı. Mert incinin göğüslerini ellemeye başladı. İnci tedbirli gelmişti yanında tabiki de biber gazı vardı. Birden bire mertin arkadaşları ortaya çıktı ve inci niyetlerini anlayınca biber gazını sıktı onlara. Mert ve arkadaşları artık etkisiz haldeydi. İnci vakit kaybetmeden onları hemen bağladı. Mert ve arkadaşlarının gözleri o kadar yaniyodu ki inci onları bağlarken karşı koyamadilar.

Sevime ne olduğunu artık anlamıştı.

(sevimi inciye yaptığı gibi yapıp bardan eve getirmişti. Sevim inci kadar güçlü olmadığı için mertin arkadaşları çıkınca karşı koyamamisti. Ve sevime hepsi birden saldırmaya başladı. Sevim 5 erkeğin arasında kalmıştı. İnciye acı veren de tek tek değil aynı anda yapmalarıydi. O 5 erkeğin farklı fantezileri vardı. Grup sex yapmayı seviyolardi. Bu seferki kurbanları inciydi ama inci tedbirini almıştı.)

Incinin intikam vakti gelmişti.

İnci mertin kendisine gelmesini bekledi. Başlarından aşağıya bi sürahi su döktü. Mert ve arkadaşları kendilerine gelmişti şimdi sıra intikam vaktindeydi...

İnci hepsinin üstünü çıkarmış ve hepsini çırılçıplak yapmıştı. Adamlar neye uğradıklarını şaşırdılar incinin kendilerine ne yapacağını merak ediyodu. İnci onların suçlu olduklarından emin olduğu için gözlerinin yaşına bakmadan devam etti. Onlar artık korkmaya başlamıştı. İnci bütün soğuk kalınlığını korudu. Ve yapması gerekeni yapmaya başladı.

Hepsi çıplak ve elleri arkadan bağlıydı. İnci ilk önce ilk aşama olarak hepsinin s*kini kaldırdı. Ve hepsini arka arkaya dizdi. Birinin s*kini diğerinin g*tüne soktu. Ve bağırarak  "işte grup budur işte zevk budur"  dedi. Hepsi öylece gözlerinden yaş gelerek bağırmaya başladılar. Susmaları için yanında getirdiği kullanılmış prezervatifleri ağızlarına soktu ve iyice bağladı.

Artik işi bitti ve intikamını aldı. Evden çıkmadan öncede

"bi s*k kadar beyniniz yok siz kime çattığınızın farkında değilsiniz...  Ama artık anladınız "

Mertin kulağına eğilerek   " etkimi iyi yaptığımı düşünüyorum.. "  der ve evden ayrılır. İlk iş olarak hastaneye gider. Sevimin odasının camından ona bakarak 

"intikamını aldım kardeşim için rahat olsun." der...

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin