...6...

47 6 4
                                    

Pohled Slovenska

Rusko mě začal líbat chvíli jsem byla zmatená, ale pak se mi to začalo líbit.
Dost dloho jsme se líbala ale pak jsme přestali.

,,takže teď spolu chodíme?" zeptala jsem se trochu zmateně.

,,vypadá to tak" řekl a usmál se. Já se trochu zčervenala, už jsem říkala jak krásně vypadá s úsměvem?

,, a co Amerika nebudu mě chtít zabít a-"  najednou mě z mého šílení vytrhl Ruskův smích, já jsem se na něj jen zmateně podívala.

,,p-promiň ale Ame  a zabít tě?" zasmál se ,,moc to přeháníš Slovi" to mě trochu uklidnilo.

,,a kdy se s ním hodláš rozejít?"

,,asi uz zítra" řekl trochu nejistě.

,,hmmm ok, tak já asi už půjdu"

,,a nechceš doprovodit?" zeptal se a podíval se na mě

,,Hmm tak jo" usmála jsem se, vzala jsem ho za ruku a šli jsme.

Když jsme přišli ke mě tak jsem mu dala ještě pusu na tvář, rozloučila jsme se a já šla domů. Hned jak jsem přišla tak předemnou stál kdo jiný než můj milovaný bratříček.

,,takže ty a Rusko huh?" jak o tom ví?!

,,um no jo" řekla jsem trochu zmateně protože jsem si pokládala pořád tu samou otázku: jak o tom ví?

,,a jak o-"

,,vyděl jsem vás za oknem, heh fakt neumíš být nenápadná" a usmál se já se na něj taktéž usmála. ,,vypadáte spolu opravdu roztomile"
já jsem mu na to nic neřekla jen jsem se zčervenla a doběhla jsem do svého pokoje.

Jak jsem přišla do pokeje tak jsem zavřela dveře lehla jsem si do postele a na to jsem usla.

Další den ráno
Pohled Ruska

Vzbudil jsem se, vstal z postele, oblékl jsem se, udělal higienu a šel dolů. Tam už byla Ukrajina která dělala snídani.

,,dobře ráno" popřál jsem jí na zpátek a usmál se.

,,dobré" řekla a dala snídani na stůl.
Poděkoval jsem, sedl si a začal snídani, Ukri si taktéž sedla a začala jíst.
Po snídani jsme šli do školy. Když jsem přišel do školy tak mě tam přivítal veselý Ame a vzal mě za ruku. Musím mu to co nejdřív.

,,hej Ame potřebuji s tebo něco probrat..." řekl jsem a zatáhl ho do rohu....

Pohled Slovenska

Přišla jsem do školy a první co jsem zahlédla byl Ame který běžel s slzama v očích. Málem by do mě vrazil ale já mu stihla uhnout. Šla jsem k Rusku abych se ho zeptala co to mělo znamenat i když odpověď už asi znám.

,,čau co to bylo za scénu?"

,,no vypadá to že už schvalují to že tě Ame bude chtít zabít" zasmál se. Já jsem se usmála a protočila oči.

Potom jsme šli do třídy a tam si každý sedl na své místo. Po asi tak pěti minutách zazvonilo a za chvíli přišla učitelka a začalo to nudné vyučování.




Ahoj.
Tak je tu další kapitola, chtěla jsem ji udělat trochu delší ale tak pšt xD.
Tak to je asi vše co jsem vám chtěla říct a u další kapitoli za půl roku pwaaaaa u3u 🍫❤️

Slav Coupel [ZRUŠENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat